جدیدترین مطالب سایت

آیا برای فروش ضایعات خود دنبال یک مرکز معتبر خرید ضایعات می گردید!؟

 

ما خریدار همه نوع ضایعات شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

 

 

همین حالا با ما تماس بگیرید.

09120301130

بهترین مرکز خرید ضایعات آلومینیوم در تهران

آلومینیوم یکی از مهمترین فلزاتی است که قابلیت بازیافت مجدد برای چندین بار متوالی را داشته و می توان گفت 75 درصد  از کل آلومینیوم تولید شده همچنان در چرخه مصرف قرار دارند، چرا که این ضایعات پس از بازیافت هیچ گونه تفاوتی با فلز تازه استخراج شده از معدن ندارد و می‌تواند مجدد درچرخه تولید قرار گیرد، به همین دلیل جمع‌آوری ضایعات آلومینیوم اهمیت بالایی دارد.خرید ضایعات فلزی مانند آلومینیوم خود را به مجموعه تفکیک سبز بسپارید، این مجموعه از بهترین خریدار اسقاطی در شهر تهران می باشد.

فروش ضایعات آلومینیوم

ورق‌های آلومینیوم باارزش‌تر از ورق‌های فولادی است و ساخت آن‌ها نگرانی‌هایی را بابت صدمه به محیط زیست‌ به دنبال دارد که این امر به‌ دلیل مقدار انرژی مورد نیاز برای پروسه کربن و تولید اولیه آن است. در نتیجه تاکید زیادی روی پایین آوردن اثرات کربن و کاهش هزینه‌ها وجود دارد که با افزایش مواد قابل بازیافت و ضایعات آلومینیوم به کار رفته در ریخته‌گری و نورد، این هدف محقق می‌شود. ابتدا هدف این هست که ضایعات آلومینیوم ساخته شده در فرآیند ساخت به موثرترین حالت ممکن مورد استفاده مجدد قرار ‌بگیرد.

از آلیاژهایی که معمولا در صنعت خودرو استفاده می‌شوند از گروه آلیاژهای 5000 و 6000 هستند. جداسازی این آلیاژها ضمانت می‌کند که پارامترهای مناسب شیمیایی کاسته نشده و بیشترین سود را می‌توان از ضایعات برداشت نمود.

برای فروش ضایعات آلومینیوم خود می‌توانید از طریق شماره تماس موجود با ما ارتباط برقرار کنید تا برای قیمت‌گذاری و خرید ضایعات آلومینیوم شما در محل حاضر شود، مجموعه تفکیک سبز با پیشنهاد بهترین قیمت و پرداخت نقدی در محل حاضر به خرید انواع ضایعات چدن و آلومینیوم شما می‌باشد.

 

قیمت انواع ضایعات آلومینیوم

تلفن تماس : 09120301130

  • آلومینیوم نرم
  • پروفیل شاخه
  • آلومینیوم ظرفی
  • زینک
  • قوطی رانی
  • آلومینیوم خشک
  • رینگ آلومینیومی
  • پیستون
  • سرسیلندر
  • رادیات آلومینیوم
  • سفاله آلومینیوم نرم
  • سفاله آلومینیوم خشک

در رابطه با قیمت روز ضایعات آلومینیوم بایستی خاطر نشان شویم که این نوع ضایعات درصدی از قیمت شمش در بازار و بورس را تشکیل می دهند بنابراین طبیعی است که قیمت لحظه ای ضایعات آلومینیوم با تغییر شاخص بورس تغییر کند ، جهت اطلاع از قیمت روز با ما تماس بگیرید.

 

تقسیم‌بندی ضایعات آلومینیوم در بازار قراضه 

در بازار قراضه، ضایعات آلومینیوم به دو دسته کلی ضایعات آلومینیوم نرم و آلومینیوم خشک دسته‌بندی می‌کنند و کلا ضایعات آلومینیومی را می‌توان متشکل از: ضایعات پروفیل، ظرفی، کابلی، قوطی‌های نوشیدنی، ضایعات زینک چاپخانه‌ها، ضایعات رینگ و پیستون، سرسیلندر و غیره دانست.

بهترین مرکز خرید ضایعات آلومینیوم

تفکیک سبز

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

خرید ضایعات آلومینیوم تهران

اگر خریدار ضایعات آلومینیوم نرم و یا خریدار ضایعات آلومینیوم خشک هستید می توانید برای خرید ضایعات آلومینیوم در تهران از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید. مجموعه تفکیک سبز علاوه بر خرید ضایعات آلومینیوم در زمینه خرید ماشین آلات فرسوده نیز فعالیت دارد.

انواع متفاوتی از ضایعات وجود دارد مثل:

  • ضایعات فلزی
  • ضایعات غیرفلزی
  • ضایعات الکتریکی و الکترونیکی
  • ضایعات محصولات فلزی و غیرفلزی

 

 ویژگی بهترین خریدار ضایعات آلومینیومی 

از بارزترین ویژگی مجموعه تفکیک سبز خرید ضایعات آلومینیومی شما به صورت یکجا، تفکیک سبز یکی از بهترین مجموعه ها در زمینه خرید ضایعات آلومینیومی در کلان شهر تهران می باشد، این مجموعه هزینه خریدضایعات آلومینیومی  را به صورت نقدی به شما پرداخت می نماید. از مهم ترین ویژگی این مرکز جلب رضایت شما عزیزان می باشد.

 

بازیافت ضایعات آلومینیوم

ضایعات بازیافتی آلومینیومی می‌توانند در یک فرآیند با کمک قوس الکتریکی در کوره تبدیل به وسایل و ابزارهای باکیفیت شود، فولاد ضد خش هم می‌تواند با همین پروسه تولید گردد. به دنبال این فرآیند حرارت، انفجار و سروصدای بسیار زیادی اتفاق خواهد افتاد.

به‌طور مثال ضایعات مس قادرند از راه همین پروسه به محصولات متفاوتی مبدل گردند ولی آلومینیوم در دماهای خیلی کم‌تری نسبت به آلومینیوم خالص ذوب می‌گردد بنابراین برای آلومینیوم این روند به انرژی بسیار پایین‌تری احتیاج دارد.

این موضوع معمولا برای تمام فلزات بازیافتی صادق بوده و در این پروسه نه تنها انرژی بیشتری حفظ می‌شود بلکه انتشار کربن دی اکسید نیز بسیار پایین‌تر است، درنتیجه محیط زیست صدمه کمتری خواهد دید و در پروسه تولید، صرفه‌جویی اقتصادی بیشتری می‌شود و در نهایت ابزاری که با مواد بازیافتی تولید شده است به دست مشتری می‌رسد.

بازیافت ضایعات مزیت‌های قابل ملاحظه‌ای برای حفظ محیط زیست دارد به‌عنوان‌مثال:

  • ۷۰درصد در انرژی صرفه‌جویی خواهد شد.
  • ۹۰ درصد در کاربرد مواد خام صرفه‌جویی می‌شود
  • ۸۶ درصد در آلودگی هوا موثر است و آن را تا حد قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد.
  • ۴۰ درصد در مصرف منابع آبی صرفه‌جویی خواهد شد.
  • ۷۶ درصد از منابع آبی آلوده نخواهد شد
  • ۹۷ درصد نیز در استفاده از منابع را به صرفه‌جویی می‌شود.

به‌عنوان نمونه هر هزار کیلوگرم فولاد که از آهن قراضه بازیافت شود، قابلیت این را دارد که:

  • ۱۱۱۵ کیلوگرم در مصرف آهن صرفه‌جویی نماید
  • ۶۲۵ کیلوگرم در مصرف زغال سنگ صرفه‌جویی خواهد شد.
  • ۵۳ کیلوگرم نیز در مصرف آهک

این اعداد و ارقام برای دیگر فلزات فلزاتی به‌غیراز آهن به شرح زیر می‌باشد:

  • ۹۵ درصد صرفه‌جویی در کاربرد آلومینیوم
  • ۸۵ درصد صرفه‌جویی در کاربرد فلز مس
  • ۶۵ درصد صرفه‌جویی در کاربرد فلز سرب
  • ۶۰درصد صرفه‌جویی در کاربرد فلز روی را به همراه دارد.

 

انواع بازیافت ضایعات آلومینیومی: 

 ابزارهای خانگی

ابزارهای فلزی معمولا از فلزات بازیافتی تولید می‌شوند و می‌توانند جذاب، مقاوم و به‌صرفه باشند. مثل: صندلی‌ها، میزها، نیمکت‌ها و لامپ‌ها فقط قسمت کوچکی از این وسیله‌ها هستند که از آهن قراضه، ضایعات آلومینیوم و سایر فلزات تولید می‌شوند.

 

کاربردهای هنری

برخی از افراد که تمایل به فعالیت‌های هنری دارند با دیدن کپه و تجمعی از ضایعات آهن یا آلومینیوم فکر انجام فعالیت‌های هنری در ذهن آن‌ها خطور می‌کند. به‌عنوان‌مثال برای تولید مجسمه‌های هنری می‌توان از این مواد، بیشتر مصرف کرد.

حتی افرادی که در حرفه خود ماهر نیستند هم از خلاقیتشان برای انجام کارهای هنری استفاده می‌کنند و از نمایش این آثار روی دیوار منزلشان احساس خوشحالی، غرور و شعف می‌کنند! وسایل تزیینی ساخته شده از فلزات هم در نوع خود روشی غریزی در این هنر به شمار می‌رود.

همان‌گونه که مشاهده می‌کنید بازیافت در همه فعالیت‌های روزانه ما می‌تواند نقش بسزایی ایفا کند، از زباله‌های خانگی گرفته تا ضایعات ساختمانی یا حتی ضایعات صنعتی. خرید ضایعات آلومینیوم هر چه بیشتر به جلو می‌رویم اهمیت بازیافت در حفظ محیط زندگی‌مان افزایش می‌یابد، بنابراین بازیافت را باید جدی بگیریم.

بعضی از ضایعات آلومینیوم وجود دارند که در واحدهای تولیدی با انجام مراحل ساخت محصولات آلومینیومی حاصل می‌شوند. این ضایعات در واحدهای ذوب اولیه یا ثانویه و یا واحدهای ساخت و تولید (فرآیندهای اکستروژن یا نورد) ساخته می‌شوند. اصولا این نوع ضایعات در سیکل صنایع آلومینیومی وجود دارند، معمولا در آمارهای بازیافت آلومینیوم  وارد نمی‌شوند.

 

آلومینیوم قوطی

بعضی دیگر از ضایعات آلومینیوم که توسط مصرف‌کنندگان محصولات نیمه ساخته، تولید می‌شوند. مثل: ضایعات به وجود آمده از تبدیل ورق آلومینیوم به قوطی آلومینیوم.

 

 ضایعات صنعتی

اکثر ضایعات صنعتی جدید ازلحاظ کیفیت مشابه ضایعات باوجود آمده  از مراحل قبل از تولید نهایی محصولات اولیه آلومینیومی هستند. مثل اضافات نورد و اکستروژن یا تکه‌های معیوب که نوع آلیاژ آن‌ها به‌آسانی قابل تشخیص است و طی ساخت آلوده نشده‌اند. این نوع ضایعات آلومینیوم به واحدهای ذوب و ریخته‌گری به خصوصی مثل تولید شمشال برگشت داده می‌شوند. سپس این شمشال‌ها در سایر واحدها به تختال یا بلوم و محصولات اکستروژن و نورد مبدل می‌گردند.

 

براده آلومینیومی

ضایعات صنعتی دیگری متشکل از: براده و پلیسه‌های ماشین‌کاری و مواد دیگری حاصل از نورد، برش کاری و سوراخ کاری هستند. براده‌های آلومینیومی اغلب ترکیب آلیاژی مختلفی داشته و با روغن، رنگ و فلزات دیگر آلوده شده‌اند. پس برای انتقال به واحدهای معمول ذوب دوباره، مطلوب نیستند و باید برای تولید به کارخانجات ذوب ثانویه انتقال پیدا کنند.

 

ضایعات آلومینیوم کارخانه‌ها

ضایعات آلومینیوم که در کارخانه‌های تولیدکننده آلومینیوم تولید می‌شوند در صنایع گوناگون می‌توانند به کار برده شوند. از این ضایعات آلومینیوم در صنعت خودرو سازی ، بیلت و در و پنجره سازی ، کرکره سازی و غیره استفاده می‌شوند.

 

تفکیک سبز مرکز خرید ضایعات آلومینیوم 

مجموعه تفکیک سبز از حرفه ای ترین و بهترین مجموعه ها در زمینه خرید ضایعات به خصوص صایعات آلومینیومی می باشد، این مجموعه دارای چندین سال سابقه کاری در این زمینه می باشد. خرید ضایعات آلومینیوم یکی از پر مصرف‌ترین و پراهمیت‌ترین ضایعات فلزی محسوب می‌شود. بازیافت ضایعات آلومینیوم، کارایی اقتصادی و محیط زیستی بسیار زیادی دارد. این فرآیند همان عبارت اقتصاد چرخشی را تحقق می‌بخشد.

به‌عبارت‌دیگر تمام وسایل و ابزارهای ساخته شده باید به‌گونه‌ای ساخته شوند که بتوانند به‌صورت بی‌مصرف تبدیل شوند که بتوان آن‌ها را مجددا بازیافت کرد و به‌طور یک محصول نهایی در همان صنعت یا در صنعت‌های دیگر به‌کاربرده می‌شود.  ضایعات آلومینیوم یکی از موادی هست که می‌تواند مجددا به شکلی جدید استفاده شود. یکی از بهترین مراکز خرید ضایعات آلومینیوم میجموعه تفکیک سبز می باشد. این مجموعه تمام ضایعات شما را یک جا و به صورت نقدی خریداری می کند.

خرید ضایعات آلومینیوم در صنعت ساخت‌وساز ساختمان، به‌خصوص  پروژه‌های جاده‌سازی و پل‌سازی کاربرد فراوانی دارند،  حتی در صنعت حمل‌ونقل هم می‌توانند در ساخت اتومبیل، هواپیما و صورت‌های دیگر حمل‌ونقل استفاده شود.

نکته جالب‌توجه اینجاست که کارایی دیگری از این مواد را نیز بدانید:

  • سبب از بین بردن سم‌های موجود در آب‌های دفعی شده و همچنین آب‌های صنعتی را هرز می‌نماید.
  • ضایعات آلومینیوم، آهن و سایر فلزات در ساخت ظرف‌های متفاوت به‌وسیله کمپانی‌ها و شرکت‌های بزرگ نیز به کار گرفته می‌شود.

 

بهترین مرکز خرید ضایعات آلومینیوم

تفکیک سبز

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

قیمت خرید ضایعات آلومینیوم

قیمت ضایعات آلومینیوم به موارد زیادی بستگی دارد به همین علت برای کسب اطلاع از آخرین تغییرات قیمت هر کیلو ضایعات گالوانیزه  در صنعت فولاد یک امر ضروری محسوب می‌شود. استفاده قابل‌ملاحظه این محصول به عنوان متریال در بسیاری از محصولات، اهمیت ضایعات آلومینیوم را بیشتر می‌نماید، به طوری‌که کارشناسان این بازار بر این باورند که:

“بازیافت ضایعات فلزی به علت اثر قابل توجهی در کاهش قیمت تولید و حفاظت از محیط زیست از ارزش بسزایی در برنامه‌های کلان کشور و همچنین فعالان این حوزه برخوردار است. با این حال وجود یک مرجع به‌روز قیمت خرید ضایعات آلومینیوم و سایر فلزات دیگر ارزش بسیاری به دنبال خواهد داشت.”قیمت ضایعات آلومینیوم درب و پنجره و قیمت ضایعات آلومینیوم سرسیلندر و قیمت ضایعات رینگ آلومینیوم را می توانید از سایت تفکیک سبز بخواهید.

موارد بسیاری از جمله جنس، نوع، آلیاژ، روش بسته‌بندی بر قیمت این محصولات تاثیر دوچندانی دارد، آلومینیوم کمپرس شده و کمپرس نشده یکی از انواع دسته‌بندی این محصول محسوب می‌شوند و قیمت درب کارخانه هر یک از انواع گوناگون این محصولات را می‌توانید در سایت ببینید.

 

قیمت روز ضایعات آلومینیوم

جهت استعلام قیمت روز با شماره های درج شده ما در سایت تماس حاصل بفرمایید تا با توجه به نوسانات موجود در بازار قیمت روز خدمت شما اعلام شود.

 

عزیرانی که به دنبال یک مجموعه بزرگ و حرفه ای جهت خرید ضایعات آلومینیومی و خرید ضایعات آهن و خریدار ضایعات کامپیوتر می گردند مجموعه تفکیک سبز گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

 

سوالات متداول در رابطه با خرید ضایعات آلومینیومی:

انواع مختلفی از وسایل از جمله رادیاتور ماشین، ظروف آلومینیومی، سیم روکش دار و کابل در گروه ضایعات آلومینیوم نرم قرار می‌گیرند که ارزششان بیشتر از آلومینیوم خشک است.

از آنجائیکه فرایند بازیافت ضایعات آلومینیوم آسانتر و ارزانتر از استخراج آلومینیوم از معدن بوده و ارزش مواد بازیافتی حاصل از آن به همان اندازه آلومینیوم تازه استخراج شده است به همین دلیل با بازیافت این ضایعات تا حدود زیادی در میزان انرژی، هزینه و زمان صرفه جویی می شود.

برای کسب آگاهی از قیمت دقیق و به روز خرید ضایعات آلومینیوم می‌توانید به سایت تفکیک سبز مراجعه و یا از کارشناسان ما قیمت را جویا شوید.

Load More

5/5 - (4 امتیاز)

۵ دیدگاه

  • سلام ،بنده آلومینیوم زیوار اتوبوسهای شهری را دارا هستم و قصد فروش آنها را دارم ، ولی خب در حال حاضر به دنبال خریدار با قیمت بالاتر می‌باشم ، آیا شما قیمت پیشنهادی میتوانید به من عرضه نمایید ، ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button