جدیدترین مطالب سایت

آیا برای فروش ضایعات خود دنبال یک مرکز معتبر خرید ضایعات می گردید!؟

 

ما خریدار همه نوع ضایعات شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

 

 

همین حالا با ما تماس بگیرید.

09120301130

بهترین خریدار داغی با بالاترین قیمت

مجموعه تفکیک سبز خریدار اسقاطی و داغی لوازم شما می باشد. لوازم دو ریختنی و غیر قابل استفاده شما می توانند به مواد اولیه و با ارزشی تبدیل شوند. برای این کار باید آن را در اختیار افرادی قرار دهید که دستگاه های بازیافت دارند و می توانند مواد ارزشمند آن را تفکیک نمایند.

بهترین خریدار داغی در تهران

شرکت تفکیک سبز یکی از مجموعه ها در زمینه خرید انواع قطعت اسقاطی می باشد، این مجموعه تمام قطعات اسقاطی شما را خریداری می کند و برای حفظ محیط زیست آن ها را به بهترین شکل ممکن باز یافت می کند. این شرکت از بهترین خریدار های قطعات اسقاطی در شهر تهران می باشد. جهت کسب اطلاع از شرایط خرید و همچنین قطعات خریداری شده می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.این مجموعه در زمینه خرید ضایعات فلزی نیز فعالیت دارد.

خریدار کامپیوتر اسقاطی

امروزه کامپیوترهای قدیمی جای خود را به کامپیوترهای پر قدرت امروزی داده اند و دیگر کامپیوترهای قدیمی قابل استفاده نمی باشند. در ساخت کامپیوترها مقادیری از پلاتین، پالادیوم، مس، نقره و طلا به کار رفته است و به همین دلیل بسیار با ارزش می باشد. کامپیوترهای اسقاطی دارای مواد با ارزشی بوده که این مواد در دستگاه ها و به روش های گوناگون تفکیک می شود.

خریدار اسقاطی آهن و میلگرد

تیرآهن و میلگردهای بر جای مانده ناشی از تخریب ساختمان ها قابل بازیافت بوده و پس از قرار گرفتن درون کوره ها و دستگاه های مخصوص، می توانند مجدد مورد استفاده قرار گیرند و به همین دلیل جزء ضایعات قابل بازیافت محسوب می شوند. مجموعه تفکیک سبز خریدار این اسقاطی های با ارزش می باشند.

خریدار اسقاطی آلومینیوم

در ساخت برخی از ساختمان ها از قطعات ساختمان از جمله درب و پنجره ها از آلومینیوم استفاده می شود. این قطعات بر جای مانده از تخریب ساختمان ها مجدد می توانند بازیافت شده و مورد استفاده قرار گیرند. به همین دلیل این مواد توسط مجموعه تفکیک سبز خریداری می گردد.

خریدار اسقاطی مس

ظروف مسی غیر قابل استفاده و تمامی قطعات و لوازمی که در ساخت آن ها مس به کار رفته است همچون سیم و کابل های مسی و تمامی قطعات الکترونیکی که در ساخت آن ها مس به کار رفته است، با ارزش بوده و قابل بازیافت هستند و در طی مراحلی و در دستگاه های مخصوص قابل بازیافت می باشند.

خریدار اسقاطی آهن

خرید اسقاطی آهن از رایج ترین خرید و فروش های انجام شده در حوزه بازیافتی می باشد. ضایعات بر جای مانده از تخریب ساختمان ها، ضایعات کارخانه ها، خودروهای فرسوده و … قابل بازیافت بوده و مجموعه تفکیک سبز آن را خریداری می کند.

خریدار اسقاطی سرب

در برخی از لوازم و قطعات از سرب استفاده شده است. مجموعه تفکیک سبز این لوازم را با قیمتی مناسب و شرایطی خوب خریداری کرده و ضمن تبدیل آن به مواد اولیه، به حفظ محبط زیست نیز کمک می کند.

خریدار اسقاطی روی

برخی از کارخانه جات دارای پرت های تولیدی بوده که در آن روی به کار رفته است و به همین دلیل مجموعه تفکیک سبز خریدار این پرت ها با مناسب ترین قیمت می باشد.

خریدار اسقاطی استیل

کربن و آهن دو مواد با ارزش موجود در استیل بوده که طی مراحلی با استفاده از دستگاه ها از لوازم استیلی جدا شده و در ساخت مواد اولیه استفاده می شود.

خریدار اسقاطی لاستیک فرسوده

مجموعه تفکیک سبز لاستیک های فرسوده و غیر قابل استفاده شما را با بهترین شرایط و مناسب ترین قیمت خریداری کرده و در دستگاه های مخصوص به صورت کاملا استاندارد سوزانده شده و مواد با ارزش آن جدا می شود. این روش نه تنها هیچچ ضرری به محیط زیست وارد نکرده بلکه باعث حفظ محیط زیست نیز خواهد شد.

خریدار اسقاطی موبایل

برخی از قطعات موبایل های خراب و غیر قابل استفاده می توانند برای تهیه مواد اولیه استفاده شوند، از جمله این مواد می توان به بردهای موبایل اشاره کرد. بنابراین مجموعه سبز موبایلهای اسقاطی شما را با بهترین قیمت خریدار است.

خریدار اسقاطی کولر

بدنه و قطعات کولرها رامی توان مجدد مورد استفاده قرار داده و بدین وسیله مانع از تولید مجدد مواد اولیه شد. به همین دلیل مجموعه تفکیک سبز کولرهای خراب و غیر قابل استفاده شما را خریداری کرده تا به حفظ محیط زیست و مواد اولیه کمک کند.

خریدار اسقاطی باطری

باطری ها در طی زمان فرسوده شده  دیگر قابل استفاده نمی باشد. در این شرایط مجموعه تفکیک سبز این باطری ها را خریداری کرده و از آن برای تهیه مواد اولیه استفاده می کنند.

خریدار اسقاطی میز و صندلی

میز و صندلی ها هر کدام دارای متریال های گوناگونی بوده و هر بخش از آن نیز کاربردهای مختلفی داشته و به مواد اولیه آن هر کدام به روش های مختلفی قابل بازیافت می باشد.

خریدار اسقاطی درب و پنجره

در ساخت درب و پنجره ها مواد مختلفی به کار رفته است که از جمله این مواد می توان به آهن، فلز، استیل، آلومینیوم و … اشاره کرد که تمامی این مواد با ارزش و قابل بازیافت است ولی بازیافت آن نیاز به تجهیزات دارد. مجموعه تفکیک سبز این تجهیزات را در اختیار داشته و به بهترین شرایط آن را خریداری می کند.

خریدار اسقاطی لوازم خانگی

لوازم خانگی قدیمی و غیر قابل استفاده خود را می توانید در مجموعه تفکیک سبز به فروش رسانده تا علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست و تامین مواداولیه، بخشی از هزینه خرید لوازم نو جبران شود.

خریدار اسقاطی لوازم اداری

در اداره جات و شرکت ها و مراکز آموزشی بعد از مدتی تعدادی از لوازم کهنه و فرسوده شده و دیگر قابل استفاده نمی باشد. لوازمی همچون کامپیوترهای کهنه و غیر قابل استفاده، میز و صندلی های اسقاطی و … در مجموعه تفکیک سبز خریداری می شود.

خریدار اسقاطی کابل

درون کابل های تولید شده مس و قطعات دیگری که قابل بازیافت است، وجود دارد. بنابراین پرت ها و ضایعات کارخانه ها را می توان بازیافت کرده و مجدد آن را تولید نمود.

خریدار اسقاطی شیرآلات

شیرآلات های ساختمان دارای متریال های گوناگونی بوده که هر کدام به نوعی قابل بازیافت می باشد. مجموعه تفکیک سبز این ضایعات را با قیمتی مناسب و شرایطی ویژه خریدار می باشد.

قیمت خرید قطعات داغی

قطعات اسقاط هر کدام دارای مواد جداگانه ای بوده که هر کدام ارزش جداگانه ای نیز دارد و برای بازیافت آن مراحل مختلفی مورد نیاز می باشد. در صورتی که قصد فروش قطعات اسقاطی خود را دارید می توانید آن را در مجموعه تفکیک سبز به فروش برسانید. جهت اطلاع از قیمت خریدار ضایعات خود با این مجموعه تماس گرفته تا واحد خرید ما شما را از حدود قیمت آن مطلع کنند.

مجموعه تفکیک سبز

مجموعه تفکیک سبز برای کمک به تهیه مواد اولیه و حفظ محیط زیست و همچنین تامین مقداری از بودجه شما تمامی ضایعات و لوازم اسقاطی شما را با شرایطی ویژه و قیمتی مناسب خریداری می نمایند. در صورتی که قصد فروش لوازم خود را دارید، می توانید آن را در مجموعه تفکیک سبز با مناسب ترین قیمت و بهترین شرایط به فروش برسانید.

5/5 - (8 امتیاز)

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button