جدیدترین مطالب سایت

آیا برای فروش ضایعات خود دنبال یک مرکز معتبر خرید ضایعات می گردید!؟

 

ما خریدار همه نوع ضایعات شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

 

 

همین حالا با ما تماس بگیرید.

09120301130

خرید لوازم اداری اسقاطی

حتما تا به حال وسایل قدیمی و کهنه بین اسبابتان داشته اید. تمامی وسایلی که در ساختمان های مسکونی و اداری قرار می گیرند به مرور زمان فرسوده می شوند. این وسایل که مستهلک شده اند بیش از این به کار نمی آیند و نگهداری آن ها جای زیادی می گیرد. گاهی نیز به دلیل تغییر دکوراسیون و یا جا به جایی محل مجموعه ای، نیاز به تعویض وسایلی نو و بهتر است. در این بین اثاثیه ای که قابل استفاده نیستند دور ریخته می شوند. مجموعه ی تفکیک سبز در زمینه ی خرید و بازیافت وسایل اسقاطی کار می کند و خرید لوازم اداری اسقاطی  یکی از فعالیت های این مجموعه می باشد.

 

لوازم اداری اسقاطی چه چیز هایی هستند؟

تمامی اثاثیه ی کهنه می توانند در این گروه قرار بگیرند. صندلی ها، میز، قفسه ها و همه ی تجهیزاتی که بیشتر از این کار نمی کنند. تمامی سیستم های ورود و خروج پرسنل، پرفراژچک، اسکناس شمار، میز و مبل، یرویس خواب افرادی که در مجموعه استراحت می کنند، صندلی، فایل های غیر قابل مصرف، تجهیزات اطفا حریق، دستگاه ها و تابلو های دیجیتالی، سیستم ها و کتمپیوتر ها، سانترال تلفن، پرینتر، اسکنر،کمد اداری دسته دوم، ست کتابخانه و میز، دستگاه فکس و فتوکپی، بلندگو و میکروفون و دوربین های مداربسته نیزدر این گروه قرار می گیرند.

افزایش ضایعات الکترونیکی در جهان

ضایعات الکترونیکی به وسایلی مانند لپ تاپ، موبایل، وای فای، یخچال، کولر، پنکه،پراژکتور، تلوزیون و تمامی وسایلی که در زمینه ی تکنولوؤی تعلق می گیرند گفته می شود. بسیاری از این سیستم ها در مجموعه های اداری مورد استفاده قرار می گیرند. وسایلی که در حیطه ی تکنولوژی ارائه می شوند همگی دارای مزایای بسیاری برای انسان ها از جمله صرفه جویی در انرژی و وقت می باشد، علی رغم این مزایامعایبی نیز به همراه دارند.

یکی از بزرگترین و مهم ترین معایبی که لوازم اسقاطی اداری الکترونیکی دارند، مستهلک شدن آن هاست. این وسایل پس از مدتی فرسوده می شوند و ضمن از دست دادن کارکرد اولیه ی خود، با دور انداخته شدن تولید ضایعات می کنند. در بسیاری از موارد این قطعات استفاده نمی شوند و این مورد امری نگران کننده می باشد.

جهت مطالعه مقاله خریدار ضایعات  و خرید ضایعات مس اینجا را کلیک نماید.

 

خطر انباشتگی ضایعات الکترونیکی

تمامی جهان نگران وسایل الکترونیکی ای هستند که بدون استفاده و بازیافت انباشته می شوند و می توانند زباله های عمده تولید کنند. این امر باعث شد که به فکر بازیافت این مواد بیافتند. بازیافت وسایل الکترونیکی علاوه بر کمک شایانی که به صنایع برای فراهم آوردن دوباره ی قطعات برای ساخت محصولات جدید با بازیافت قطعات قدیمی می کند، به پاکیزگی محیط زیست نیز کمک می کند. این روز ها باید هرگونه خطر را از محیط زیست دور کنیم تا ئنیای بهتری بسازیم. مجموعه ی تفکیک سبز تمامی ضایعات الکترونیکی اداری را خریداری می کند. کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا در اولین فرصت و با شرایطی مناسب ضایعات خود را برای بازیافت به ما بفروشید.

بهترین خریدار تجهیزات و ماشین آلات اداری فرسوده در تهران با بهترین قیمت

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

ضایعات الکترونیکی تولید شده در جهان

در لیست زیر افزایش چشمگیر ضایعات الکترونیکی تولید شده در جهان بین سال های 2010 الی 2018  را مشاهده می کنید.

سال 2010  5 میلیون تن

سال 2011  5.2 میلیون تن

سال 2012  5.4 میلیون تن

سال 2013  5.7 میلیون تن

سال 2014  5.9 میلیون تن

سال 2015 6.1 میلیون تن

سال 2016  6.3 میلیون تن

سال 2017  6.5 میلیون تن

سال 2018  607 میلیون تن

 

جهت مطالعه مقاله خریدار اوراقی با بهترین قیمت  اینجا را کلیک نماید.

 

فواید بازیافت لوازم اداری اسقاطی :     

 

حفظ محیط زیست

 این مسئله شاید بزرگترین دغدغه ی بشر امروز است. در واقع بازیافت ضایعات قدمی بسیار بزرگ در کاهش آلودگی و حفظ محیط زیست به حساب می آید. جمع آوری زباله هایی که هرگز توسط خود طبیعت بازیافت نمی شوند و یا زمان آن بسیار طولانی و مضر خواهد بود. همانطور که گفته شد بازیافت مواد مختلف تاثیر بسیار مثبتی در حفظ محیط زیست و آلودگی کمتر آن دارد. طبق بررسی های انجام شده ضایعاتی چون فولاد بازیافتی میتواند موجب کاهش ۸۶ درصد آلودگی هوا، کاهش ۴۰ درصدی آب و کاهش ۷۶ درصدی آلودگی آب می شود. ضایعات فلزاتی چون فولاد موجب کاهش اندازه و وسعت محل های دفن زباله نیز می شود. بازیافت ضایعات کاربردهای متنوعی در صنعت امروز دارد. این ضایعات میتوانند شامل ضایعات فلزی، ضایعات ساختمانی یا صنعتی و حتی زباله های خانگی باشند. صنعت بازیافت ضایعات در سالهای اخیر اهمیت بیشتری پیدا کرده و با روش های مدرن در آینده نیز نقش چشمگیرتری در اقتصاد ما ایفا خواهد کرد.

صرفه جویی مواد اولیه

یکی دیگر از مزایای بازیافت وسایل صرفه جویی چشمگیر در مصرف منابعی مانندفولاد، فلز و غیره می باشد. به طور مثال یک تن فولاد که نتیجه ی محصول بازیافت آهن قراضه است سبب کاهش  مصرف1115کیلو گرم آهن، 625 کیلوگرم زغال سنگ و 53 کیلو گرم سنگ آهک خواهد شد. این اقدام با کاهش ۹۵ درصدی مصرف آلومینیوم، ۸۵ درصد صرفه جویی فلز مس، ۶۵ درصد صرفه جویی فلز سرب و6 درصد صرفه جویی در فلز روی مهم ترین قدم در صرفه جویی مواد اولیه محسوب می شود.

 کاربرد در صنعت

مهم ترین بخش کارکرد بازیافت لوازم اداری اسقاطی در حیطه ی صنعت  داشته های فلزی هستند که از آهن آلات قراضه استخراج می شوند و پس از بازیافت در صنایع مختلف به طور مستقیم و یا غیر مستقیم مورد استفاده قرار می گیرند.همچنین محصولات بازیافت شده ی بسیاری قابل استفاده در ساختمان سازی هستند به طور مثال قراضه آهن یا ضایعات آلومنیوم در این زمینه حرف اول را می زنند. داده های بازیافتی از این مواد در ساختمان سازی، جاده سازی و پل سازی به کار گرفته می شوند.

در صنایع دیگر نیز مانند صنعت حمل ونقل، تولید خودرو، هواپیما از بخش قابل توجهی از این وسایل اسقاطی مورد استفاده قرار می گیرند. جالب است بدانید که آن ها در سم زدایی آب های دفعی و هرز آب های صنعتی هم مفید واقع می شوند و در واقع دور ریخته شدنشان با این همه زمینه ی مفید اشتباه بزرگی است. اگرچه این فعالیت بصورت عمده انجام نمی شود اما از این وسایل گاه اگر قابل استفاده باشند در ساخت ظروف هم کمک گرفته می شود. .

تولید لوازم چوبی و فلزی

یکی از استفاده های عمده نیز می تواند ساخت وسایل جدید از این ضایعات باشد. افراد بسیاری با خرید لوازم اداری اسقاطی و تبدیل آن ها به اثاثیه ی جدید به خلق آثار تازه می پردازند.

 ساخت مجسمه

شاید این نکته در ابتدا عجیب به نظر برسد، با این حال مدت هاست که ساخت مجسمه و وسایل دکوری توسط وسایل بازیافتی انجام می شود. در این زمینه حتی چندین نمایشگاه تشکیل شد و حالا به عنوان وسایل تزئینی در فروشگاه ها و مغازه های مشهور به فروش می رسند. هنرمندانی هستند که با الهام از دنیای مدرن و صنعت، به ساخت مجسمه هایی با وسایل دور ریختی مختلف اقدام می کنند تا علاوه بر خلق اثر هنری، اثبات اینکه اشیاء دور ریختنی هم می توانند با ارزش باشند و البته حفظ محیط زیست این کار را انجام می دهند.

تولید مواد فلزی قوی

یکی دیگر از کاربرد های ضایعات این است فولاد تولید شده را می توان به فلزی بسیار قوی تبدیل نمود. برای این کار ابتدا تحت فرآیندی با قوس الکتریکی که سرو صدای زیاد و حرارت بالایی دارد،  قرار می گیرد و سپس در کوره ابزار های فلزی قوی از آن ساخته می شود که فولاد ضد خش یکی از انواع محصولات این چنینی است   بازیافت از این طریق انرژی بیشتری ذخیره کرده و کربن دی اکسید کمتری مصرف می کند و آسیب به محیط زیست را تا حد زیادی کاهش می دهد. تولید وسایل فلزی جدیدتر با این روش از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر است. همچنین این روش برای مس و آیومینیوم کاربرد دارد.

 

جهت مطالعه مقاله بهترین خریدار اسقاطی  و خرید ضایعات آهن اینجا را کلیک نماید.

 

خریدار ضایعات اداری

تفکیک سبز بهترین خریدار تجهیزات لوازم اداری :

✔ خریدار تجهیزات اداری از رده خارج، ضایعاتی و یا نو و مازاد بر نیاز

✔ خریدار تجهیزات برق و مخابرات و الکترونیک از رده خارج، ضایعاتی و یا نو و مازاد بر نیاز

✔ خریدار تجهیزات کامپیوتری از رده خارج، ضایعاتی و یا نو و مازاد بر نیاز

✔ خریدار ماشین های اداری از رده خارج، ضایعاتی و یا نو و مازاد بر نیاز

✔ خریدار تجهیزات تجهیزات صمعی و بصری از رده خارج، ضایعاتی و یا نو و مازاد بر نیاز

خریدار ضایعات اداری

فروش لوازم اداری اسقاطی

اگر به دنبال مکانی که خرید لوازم اداری اسقاطی در تهران انجام می دهد می گردید، می توانید با مجموعه تفکیک سبز در ارتباط باشد. همکاران ما تمامی اطلاعات لازم را در رابطه با ضایعات و فروش لوازم اسقاطی اداری را با دقت در اختیارتان قرار می دهند. این مجموعه تمامی خدمات لازم را در زمینه خرید لوازم اداری اسقاطی ارائه می دهد کافیست با شماره های موجود در سایت تماس حاصل کنید.

بهترین خریدار تجهیزات و ماشین آلات اداری فرسوده در تهران با بهترین قیمت

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

خریدار ضایعات اداری

5/5 - (4 امتیاز)

۱۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button