جدیدترین مطالب سایت

آیا برای فروش ضایعات خود دنبال یک مرکز معتبر خرید ضایعات می گردید!؟

 

ما خریدار همه نوع ضایعات شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

 

 

همین حالا با ما تماس بگیرید.

09120301130

بهترین خریدار روغن سوخته در تهران

روغن سوخته دارای سرچشمه های مختلفی بوده که از جمله آن ها می توان به تعویض روغنی ها، شرکت های ذوب فلزات و معدن کاری، نیروگاه های برق و … اشاره کرد. با توجه به این که یکی از مواد تشکیل دهنده روغن سوخته، نفت می باشد می توان این ماده با ارزش را در پالایشگاه ها بازیافت نمود. مرکز تفکیک سبز برای کمک به حیاط زیست در زمینه خرید روغن سوخته فعالیت دارد. خریدار روغن سوخته از جمله موضوعاتی است که در این مقاله قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم.

مرکز خرید روغن سوخته

روغن سوخته ها اگر بدون برنامه ریزی و بدون استفاده در محیط زیست رها شوند هم باعث ایجاد آتش سوزی می شوند و هم به دلیلی اینکه مواد سمی هستند برای محیط زیست بسیار خطر ناک می باشد. یکی از مجموعه هایی که در زمینه خرید انواع روغن های سوخته ها نظیر روغن سوخته خودرو فعالیت دارد مجموعه تفکیک سبز می باشد. اگر به دنبال بهترین خریدار روغن سوخته می گردید حتما با این مرکز تماس بگیرید. این مجموعه در زمینه خرید ضایعات کامپیوتر نیز فعالیت دارد.

روغن سوخته چیست؟

روغن سوخته هر گونه روغن معدنی بوده که در طول استفاده به دلیل از دست دادن خاصیت اولیه یا آلوده شدن با انواع ناخالصی ها دیگر قابل استفاده نمی باشد.

بهترین خریدار روغن سوخته در تهران با بهترین قیمت

تفکیک سبز

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

 

 

مزایای بازیافت روغن سوخته

بازیافت روغن سوخته به حفظ محیط زیست کمک کرده و همچنین باعث اشتغال زایی نیز می شود. تصفیه روغن ها سوخته و پالایش مجدد آن ها، برای روان کاری، جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی، آب بندی و … مناسب می باشد.

 

بازیافت روغن سوخته

انواع روغن سوخته ماشین، روغن سوخته خوراکی، روغن سوخته انواع خودروها و … را می توان بازیافت نمود. مدیریت روغن سوخته از اهمیت زیادی برخوردار بوده و حمل و نقل آن باید به صورت صنعتی انجام شود. در صورتی که این روغن سوخته ها به صورت صحیح اداره نشود و یا این که به صورت اصولی دفن نشود می تواند اثرات مخربی را برای محیط زیست به همراه داشته باشد.

در گذشته ابتدا روغن ها به وسیله فیلتر، تصفیه کرده و سپس مجدد از آن ها به عنوان سوخت استفاده می شود. در این روش هیچ کدام از آلاینده ها از بین نرفته و قابل استفاده در خودروها مناسب نبود. در کل این روغن به عنوان سوخت به کار برده می شد. امروزه فرآیند تصفیه دچار پیشرفت شد و تمام ناخالصی ها از روغن جدا شده و در پالایشگاه ها تبدیل به روغن مناسب برای خودروها می گردد.

اجزای روغن سوخته

اجزای اصلی این محصول حاوی روغن پایه، دوده کربنی، محصولات اکسیداسیون و باقی مانده های فلزی می باشد. میزان بسیاری ادتیو استفاده می شود تا خاصیت های عملکردی مخصوصی به روغن انتقال پیدا می کند. در طول مصرف، این ادتیوها خاصیت خود را از دست داده و روغن قادر نخواهد بود وظایف خود را به صورت صحیح انجام دهد و تبدیل به روغن سوخته می گردد، همچنین در طول استفاده از روغن فلزکاری و روغن روانکاری، در نتیجه ساییده شدن فلزاتی به آن ها اضافه می گردد. بعضی از آن ها اضافات کلر، کربن، روی، سولفور، فسفر، سرب، آهن، آلومینیوم، آرسنینک، نیکل، مولیبدن، کروم و … می باشند. مقدار این عناصر با توجه به نوع روغن تعیین می شود.

 

آلودگی های روغن سوخته

بعضی از آلودگی ها نظیر حلال های کلرینه در هنگام ذخیره سازی یا در طول مدت مصرف با هدف جمع آوی، به درون روغن سوخته وارد می شوند. مراحل گوناگون بازیافت روغن سوخته عبارتند از:

✔ آبگیری

فیلتراسیون روغن سوخته سرد

اضافه کردن مواد شیمیایی و پس از آن رد کردن روغن داغ از فیلتر پرس است.

 

✔ حرارت دهی

تمامی شیوه های تصفیه روغن های کارکرده ممکن است بین ۷۰ الی ۹۰ درصد ناخالصی های این روغن را تصفیه کرده و سپس آن را مانند اول خود بازگرداند.

 

شیوه های بازیابی روغن سوخته

برای بازیاببی روغن های سوخته سه روش وجود دارد که عبارت است از:

تصفیه با اسید

روش تقطیر کامل

تصفیه با خاک رنگبر

تصفیه روغن سوخته با استفاده از روش تقطیر

روش تین فیلم یکی از شیوه های مرسوم در بین ایرانیان در خصوص تصفیه روغن می باشد. به دلیل تمیزی و مقرون به صرف بودن، این نوع تصفیه با اهمیت جلوه داده شده و اکثر تولید کنندگان از این روش برای تغییر روغن استفاده می کنند. با به کار گیری این روش هیچ گونه ضایعاتی بر جای نخواهد ماند.

روش تین فیلم

در روش تین فیلم روغن سوخته به ستون تقطیر وارد شده و با شیوه سیرکولاسیون و بویلرینگ حرارت می بیند و به روش وکیوم بخارهای متصاعد شده جمع آوری می گردد که بر اساس حرارت های گوناگون شامل گازویٔیل، روغن پنجاه پایه و روغن هیدرولیک پایه می باشد.

 

ماشین آلات تصفیه روغن سوخته:

مخازن ذخیره سازی

سیستم جذب

لوله و شیرآلات

برق و ابزار دقیق

 

مزایای شیوه تقطیر در مقایسه با سایر روش ها

سازگار با چهارچوب و استانداردهای زیست محیطی

فواید اقتصادی بالا

تبخیر در دمای کم

راندمان بالای تولید

ضرایب انتقال حرارتی بالا

بازدهی بالای تولید

افت فشار کم در هنگام تبخیر

حذف و کنترل مواد سمی و بد بو

نگه داشتن کیفیت و خواص روغن

کاهش مراحل تولید و نیروی کار

کاهش مصرف انرژی

بدون نیاز به اسید و خاک

قابلیت خود تمیز کنندگی

محصولات به دست آمده از تصفیه روغن

 بازیافت روغن سوخته کاربردهای زیادی داشته که در ادامه تعدادی از آن ها را بیان خواهیم کرد:

✔ روغن پایه

روغن پایه به دست آمده خوراکی بسیار مناسبی جهت فرموله کردن و تدوین طیف وسیعی از روغن های هیدرولیک، توربین،‌ گریس، دنده و … می باشد.

✔ سوخت تقطیری صنعتی

این محصول امکان دارد به عنوان سوخت سبک و یا سوخت جایگزین در هیترهای شعله ای صنعتی و یا بویلرها مورد استفاده قرار می گیرد.

✔ اسلاج قیری

این نوع اسلاج شامل مقدار زیادی پلیمر و فلز است که قادر است در پوشش محافظتی قیری، تولید آسفالت

خیابان و یا به عنوان سوخت در کارخانجات سیمان به کار برده شود.

خریدار روغن سوخته در تهران

روغن سوخته ماشین در تعویض روغنی ها، خدمات ناوگان خودرویی و گاراژها، نمایشگاه های اتوموبیل تولید می شود. این نوع روغن سوخته، آتشزا و حاوی مواد سمی می باشد. که شامل روغن دنده، روغن انتقال، روغن موتور، روغن هیدرولیک می باشد. همچنین مقدار قابل توجهی روغن سوخته از خودروهای سنگین، به دست می آید. مجموعه تفکیک سبز در تهران که کی از بهترین مراکز و مجموعه ها در زمینه خرید روغن سوخته می باشد آمادگی لازم جهت خرید انواع روغن سوخته ها را دارد.

خریدار روغن سوخته در کرج

همانطور که گفته شد مرکز خرید روغن سوخته تفکیک سبز علاوه بر اینکه برای تمام نقاط تهران خرید روغن سوخته را انجام می دهد، برای شهر کرج نیز در این زمینه فعالیت دارد. کسانی که قصد فروش روغن سوخته را ارند در هر جای کرج که باشند می توانند با این مجموعه تماس بگیرند، تفکیک سبز تمام روغن سوخته ها اعم از روغن سوخته خوراکی، ماشینی، صنعتی را خریدار است.

قیمت روغن سوخته

روغن سوخته قیمت مشخصی نداشته و با توجه به میزان نا خالصی، نوع روغن، مدت زمان تصفیه و … هزینه روغن سوخته مشخص می گردد. برای کسب اطلاع از  قیمت بروز روغن سوخته با مجموعه تفکیک سبز تماس بگیرید.

قیمت روغن سوخته ۹۸ و 99

جهت خرید روغن سوخته به بهترین قیمت با مرکز تفکیک سبز تماس بگیرید. تفکیک سبز خریدار انواع ضایعات بازیافتی بوده تا از این طریق باعث صرفه جویی در مواد اولیه و حفظ سلامت محیط زیست نماید. در صورتی که قصد فروش روغن کارکرده خود را داشته و به دنبال برآورد هزینه آن هستید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس حاصل نمایید. این مجموعه در زمینه خرید ضایعات فلزی نیز فعالیت دارد.

بهترین خریدار روغن سوخته در تهران با بهترین قیمت

تفکیک سبز

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

5/5 - (5 امتیاز)

۱ دیدگاه

  • شما خمات بازیافتم انجام میدین روغنو نفروشیم بهتون فقط هزینه بازیافتشو بدیم به شما؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button