خریدار-ضایعات-کامپیوتر-

خریدار ضایعات کامپیوتر

داشتن کامپیوتر و کیس دست دوم یا خراب همیشه بد نیست! زیرا می توانید به راحتی آن را در مجموعه تفکیک سبز با بالاترین قیمت کامپیوتر قدیمی و درب منزل به فروش برسانید. مجموعه تفکیک سبز یکی از بهترین ها در زمینه خریدار کامپیوتر سوخته و خریدار کیس در تهران است. اگر می خواهید بدانید چرا باید کامپیوتر اسقاطی خانه و شرکت را به تفکیک سبز بفروشید؟ و نحوه به فروش رساندن در این مجموعه به چه صورت است؟ از شما خوانندگان عزیز دعوت می کنیم تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

 

مزایای فروش کامپیوتر دست دوم و کیس قدیمی در تفکیک سبز

بسیاری از افراد، کامپیوترهای اسقاطی خود را به فروش می رسانند و به دنبال یک خریدار خوب برای آن هستند. اگر شما هم به دنبال بهترین خریدار مانیتور اسقاطی و خریدار کیس کامپیوتر قدیمی هستید، مجموعه تفکیک سبز انتخاب خوبی خواهد بود. ما در مجموعه تفکیک سبز، تمامی تجهیزات کامپیوتری اسقاطی و کارکرده را با بالاترین قیمت خریداریم.

  • پرداخت نقدی و کامل برای خرید کامپیوتر دست دوم
  • خرید ضایعات کامپیوتر و کیس دسته دوم شما را در هر تعدادی با قیمت عالی
  • خریداری کیس و کامپیوتر های اوراقی و غیر قابل تعمیر
  • خریدار قطعات کامپیوتر دست دوم و کیس با قیمت بالا و در محل
  • خریدار رایانه مطمن به صورت حضوری
  • رضایت بالای مشتریان و بهترین خریدار کامپیوتر دست دوم تهران

 

زمینه های فعالیت ما بسیار گسترده بوده و موارد زیر را شامل می شود

  • خریدار تمامی قطعات خراب کامپیوتر که کیس و مانیتور
  • خریدار ضایعات الکترونیکی
  • خریدار ضایعات کامپیوتر دست دوم
  • خریدار کیس کامپیوتر اوراقی
  • خرید ضایعات رایانه های شرکت ها
  • خریدار مانیتور دست دوم و اسقاطی
  • خریدار کامپیوتر سوخته
  • خریدار کیس کامپیوتر دست دوم، مانیتور، رم، ضایعات برد کامپیوتر و بسیاری از قطعات دیگر می باشد.

 

لوازم، کامپیوتر مازاد بر نیاز، کامپیوترهای کهنه و استفاده نشده که اشخاص یا شرکت ها بنا به دلائلی یا تغییر شغل و یا جابجایی مکان شرکت یا منزلشان و …، دیگر نیازی به آنها ندارند توسط مجموعه تفکیک سبز خریداری می شود.

ما بهترین خریدار کامپیوتر کار کرده یا دست دوم شما هستیم

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید


خریدار مانیتور و کامپیوتر و کیس به چه چیزهایی توجه می کند ؟

خریدار مانتیور در تفکیک سبز در وهله اول به بررسی میزان اسقاطی بودن دستگاه توجه می کند. همچنین به بررسی مادر برد کیس ها می پردازد چرا که به دلیل قطعات مهمی که در مادر برد وجود دارد بهتر است در حین فروش به خریدار تحویل گردد. سپس می تواند به درستی بهترین قیمت را به شما اعلام کند.

 

 

قیمت خرید لوازم کامپیوتر اوراقی

قیمت خرید کیس کامپیوتر قدیمی و قیمت کامپیوتر دست دوم قدیمی و در واقع قیمت گذاری کامپیوتر دست دوم، با توجه به عوامل متعددی تعیین می شود. خریدار کامپیوتر سوخته ممکن است با قیمت های متفاوتی یک نوع کامپیوتر و قیمت مانیتور کامپیوتر دست دوم و کیس اوراقی را از شما خریداری کنند. از این رو برای خرید کامپیوتر کارکرده که قیمت بالاتری عرضه می کنند؛ را انتخاب کنید.

عوامل دیگری نیز قیمت خرید ضایعات کامپیوتر اسقاطی را تعین می کند. برای مثال، میزان اوراق بودن کامپیوتر و کیس، تعداد قطعات داخل رایانه و کیس و … را می توان بیان کرد. ما به عنوان خریدار کیس و کامپیوتر مازاد بر نیاز؛ در درجه اول کیس شما را مورد بررسی قرار می دهیم و سپس قیمت را در نظر می گیریم.

توجه داشته افزایش تورم و بالار فتن قیمت تمامی اجناس در بازار، قیمت ضایعات مانیتور و اوراقی را نیز افزایش می دهد. بنابراین فروش کالاهای کهنه و بدون استفاده می تواند برای شما سود مناسبی ایجاد کند و کمی در این وضعیت اقتصادی کمک کننده باشد.

مزایای بازیافت کامپیوتر دست دوم

ضایعات قطعات کامپیوتری تشکیل شده از مواد سمی همچون دی اکسین، کادمیوم، پلی کلروها، کروم، جیده و ایزوتوپ های رادیواکتیو می باشد. بسیاری از قطعات تشکیل دهنده سخت افزار کامپیوتر را می توان به وسیله بازیافت برای استفاده در تولیدات آینده به کار برد. می توان با استفاده دوباره از قلع، آهن، سیلیکون، آلومینیوم و دیگر ضایعات پلاستیک که اکثرا در وسایل الکترونیکی و کامپیوترها وجود دارد، باعث کاهش هزینه های تولید کامپیوترهای جدید می شوند. ضایعات کامپیوتر اکثرا شامل سرب، طلا و مس و دیگر مواد با ارزش بوده گه قابل احیا هستند.

انواع ضایعات الکترونیکی موجود در کامپیوتر

خریدار-انواع-خریدار-ضایعات-کامپیوتر-

باتری ها

تجهیزات فناوری اطلاعات

وسایل ارتباط از راه دور

تجهیزات سرگرم کننده

انواع گوناگون پرینترها و لوازم آن از جمله کاتریج ها

تجهیزاتی مانند دیسک های فشرده

مدارهای الکترونیکی پرینترها

 

مراحل اسقاط کامپیوترها در تفکیک سبز

مراحل کلی بازیافت کامپیوترهای اسقاطی توسط خریدار کامپیوتر دسته دوم به شرح زیر می باشد:

اسقاط کردن رایانه ها و جدا سازی بردها

در نخستین مرحله بازیافت کامپیوترهای اسقاطی، باید کامپیوترها را باز کرده و بخش های مختلف آن مانند مادربرد، رم، سیم ها، پاور، کارت گرافیک و … از یکدیگر جدا و تفکیک می شوند.

جدا کردن قطعات حاوی فلزات گرانبها

در دومین مرحله بازیافت کامپیوترهای اسقاطی، باید بردها و قطعاتی که شامل فلزات با ارزش مانند نقره و طلا و دیگر فلزات گروه پلاتین هستند از دیگر بخش ها و قطعات جداسازی نمود. این بردها و قطعات می توانند شامل سی پی یو، برد کارت گرافیک، مادربرد، رم ها و … باشند.

جدا کردن قطعات و بخش هایی که دارای فلزات و پلاستیک های گرانبها هستند.

در این مرحله می بایست قطعات و بخش هایی که از فلزات رنگی همچون آلومنیوم و مس و حتی آهن و استیل هستند را از دیگر قسمت ها جدا نمود. همچنین قسمت ها و قطعات پلاستیکی را جهت بازیافت پلاستیک بایستی از دیگر قسمت ها تفکیک نمود. به طور مثال هیت سینک های واقع در مادربرد از آلومینیوم یا مس تولید شده است و برخی از قطعات کوچک موجود در کامپیوتر ساخته شده از برنج می باشند. علاوه بر آن بدنه کامپیوتر و برخی از لوازم جانبی و قطعات دیگر مانند کیبورد و ماوس از پلاستیک تشکیل شده است.

 

بازیافت فلزات با ارزش از قطعات و بردها

در انتها بایستی بردها و قطعات را با شیوه های رایج مانند قال کاری و تیزاب کاری و اسید کاری بازیافت نمود و فلزات گرانبهایی مانند پلادیوم، نقره و طلا را از آن ها بازیافت کرد. به طور معمول در حجم صنعتی و جهت بازیافت مقدار بالایی از بردهای الکترونیکی از شیوه قالکاری استفاده می گردد و جهت بازیافت فلزات با ارزش از قطعاتی نظیر رم ها و سی پی یو ها و بخش هایی که روکش طلا دارند تیزاب کاری و اسید کاری هستند، استفاده می شود.

 

مراحل بازیافت ضایعات کامپوتر به روش قالکاری با مس و الکترولیز

خریدار-انواع ضایعات-کامپیوتر-در-تهران-

سوزاندن و تبدیل به خاکستر کردن ضایعات کامپیوتری

پیرولیز

آسیاب کردن مواد همراه با بالمیل

قالکاری با مس

جدا سازی مغناطیسی برای جدا کردن آهن از سایر مواد

الکترولیز شمش یا قرص مس

جمع کردن لجن آندی از دستگاه الکترولیز

تیزاب کاری مواد بر جای مانده برای بازیابی پلاتین و طلا

اسید کاری لجن آندی با اسید نیتریک برای بازیابی پالادیوم و نقره

ما بهترین خریدار کامپیوتر دست دوم یا کار کرده شما هستیم

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

 

4.2/5 - (5 امتیاز)

۲ دیدگاه

  • ایا شما با مجموعه تعمیرات سخت افزاری قرار میبندید تا ما ، برد های ضایعاتی رو برای فروش بزاریم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button