جدیدترین مطالب سایت

آیا برای فروش ضایعات خود دنبال یک مرکز معتبر خرید ضایعات می گردید!؟

 

ما خریدار همه نوع ضایعات شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

 

 

همین حالا با ما تماس بگیرید.

09120301130

خرید ضایعات چدن

خرید ضایعات به منظور حفظ محیط زیست توسط خریدار ضایعات چدن انجام شده و از جلوگیری بیش از حد قراضه‌های بی‌مصرف چدن در سطح شهرها جلوگیری می‌شود به بیان دیگر بازیافت مناسب این نوع از ضایعات فلزی توسط یک خریدار ضایعات چدن، باعث می‌شود تا از این ضایعات و قراضه‌ی فلزی بی‌مصرف از نو در صنایع مختلف استفاده کرد. ضایعات چدن از مقدار قابل توجهی کربن تشکیل شده‌اند و به دلیل وجود این مقدار کربن در ساختار این ضایعات، خاصیت خوردگی پیدا خواهند کرد‌؛ در نتیجه ضایعات چدن، ممکن است بعد از گذشت مدتی دچار زنگ زدگی یا فرسودگی شوند و در نتیجه باید گفت بازیافت این نوع از ضایعات فلزی، امری بسیار ضروری می‌باشد.

قیمت انواع ضایعات چدن در تفکیک سبز 

تلفن تماس : 09120301130
  • چدن ریزبار
  • چدن درشت بار
  • داکتیل ریزبار
  • داکتیل درشت بار
  • سفاله چدن
  • نایهارد 4
به دلیل افزایش هر روزه نرخ چدن به شما پیشنهاد می کنیم با ما تماس بگیرد تا از آخرید قیمت ها با خبر شوید.

 

فروش ضایعات چدن

ضایعات چدن را می‌توان از منابع مختلفی همچون سیستم‌های گرمایشی و همچنین اتومبیل‌ها و وسایل نقلی استخراج کرد. از چدن می‌توان برای ساخت قطعات مختلف خودروها و وسایل نقلیه مورد استفاده قرار داد و علاوه بر آن باید بر این موضوع تاکید داشت که، چدن را می‌توان به شکل عمده برای لوله کشی و ریخته گری مورد استفاده قرار داد. با این حال آلیاژهای دیگری برای چدن و ضایعات آن وجود دارد.

یک خریدار ضایعات چدن بایستی با داشتن آشنایی کامل از انواع ضایعات چدن، مشخصات، ویژگی‌ها و ترکیبات مختلف موجود در چدن اقدام به خرید آن متناسب با قیمت روز ضایعات چدن نموده و بدین طریق هم مشتری را راضی کرده و هم در حفظ سلامت محیط زیست اقدامی انجام داده باشد.

همانطور که می‌دانید چدن از پرکاربردترین آلیاژهای آهنی به حساب می‌آید که از آهن، کربن، سیلیسیم تشکیل شده است. این ترکیبات از 2 الی 4 % کربن، کمتر از 1 % منگنز، 5/0 تا 3 % سیلیسیم، کمتر از 2/0 % گوگرد و بیش از 95 درصد آهن تشکیل شده است. با توجه به ترکیبات موجود در چدن امکان خوردگی و زنگ‌زدگی این محصولات بالا بوده و پس از یک دوره مصرف به ضایعات تبدیل می‌شوند.

بهترین مرکز خرید ضایعات چدنی در تهران

خرید انواع ضایعات چدن اربه صورت نقدی با با بهترین قیمت

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

خرید ضایعات چدن دست دوم

ضایعات چدن دست دوم شامل براده و سفاله‌هایی است که در ساخت قطعات چدنی نشکن و یا خاکستری به وجود می‌آید که اغلب ریز می‌باشند، خرید ضایعات چدن دست دوم معمولا به صورت فله‌ای انجام می‌گیرد.

شرکت تفکیک سبز در این شرایط با اطلاع از قیمت لحظه ای ضایعات چدن آماده خرید ضایعات چدن کهنه و فرسوده شما با قیمت مناسب می‌باشد، برای کسب اطلاعات در رابطه با قیمت خرید و چگونگی بازیافت این ضایعات می‌توانید با مرکز خرید ضایعات چدن تفکیک سبز تماس حاصل نمایید.

 

عوامل موثر بر قیمت ضایعات چدن

قیمت خرید ضایعات چدن مانند دیگر ضایعات فلزی، تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد و با توجه به این عوامل هزینه‌ی پرداختی برای خرید ضایعات چدن می‌تواند متفاوت باشد. قیمت‌هایی که برای خرید و فروش ضایعات چدن در نظر گرفته می‌شود به نسبت پایین می‌باشد‌.

باید گفت که قیمت خرید این نوع از ضایعات فلزی، می‌تواند با توجه به منابع اصلی تولید این نوع فلز و یا کیفیت آن‌ وابسته است. در صورت این که ضایعات چدن به میزان بیش از حد فرسوده و قراضه نباشند، می‌توانند قیمت مناسب‌تر و بهتری داشته باشند؛

در واقع باید گفت که قیمت ضایعات چدن به فلز اولیه بستگی خواهد داشت و هر چه این فلز سالم‌تر و به دور از فرسودگی باشد، قیمت خرید ضایعات این فلز نیز بهتر خواهد بود. نکته‌ی مهم درباره‌ی خرید و فروش ضایعات فلز چدن این است که، بهتر است آن را قبل از تحویل به یک مرکز خرید و فروش ضایعات به یک فرم قابل استفاده تبدیل کرد؛ به بیان دیگر در صورت این که عایقی برای ضایعات چدن وجود داشته باشد، بهتر است که افراد در ابتدا به حذف این عایق اقدام کنند.

فروشندگان ضایعات فلزی باید توجه داشته باشند که برای فروش ضایعات فلز چدن جمع آوری شده به بهترین قیمت، باید ضایعات را به شکل خالص و بدون این که با قراضه‌های دیگر ترکیب شده باشند، جمع آوری کنند. ضایعات چدن پس از بازیافت، به عنوان پروفیل مورد استفاده برای بسیاری از صنایع و فعالیت‌های کارخانه‌های ماشین‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل این ضایعات با قیمت مناسبی توسط متقاضیان اصلی خود، خریداری خواهند شد.

 

انواع ضایعات چدن

یکی از موضوعات مهم درباره‌ی خرید ضایعات چدن، آشنایی با انواع مختلف فلز چدن و ضایعات تولید شده توسط آن است. از انواع مختلف این نوع ضایعات فلزی می‌توان به چدن‌ها خاکستری، چدن مالیبل، چدن سفید و همچنین چدن داکتیل اشاره کرد که ضایعات به دست آمده از هر یک دارای ویژگی‌های مختلفی بوده و با توجه به این موضوع می‌توان گفت که، خرید ضایعات چدن در انواع مختلف با قیمت متفاوتی انجام می‌شود.

چدن‌های خاکستری از نظر ظاهری در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌شوند؛ از انواع چدن‌های خاکستری می‌توان به چدنهای خاکستری با ظاهر کلوخی، چدن‌های خاکستری با ظاهر ورقه‌ای و در نهایت، چدن‌های خاکستری چشم گاوی اشاره کرد. از انواع دیگر ضایعات چدن می‌توان به ضایعات چدن داکتیل یا چدن نشکن اشاره کرد که، مورد انجماد قرار می‌گیرند و کربن موجود در ترکیب آن‌ها حالت گلوله‌ای پیدا می‌کند. ضایعات چدن سفید نیز، انواع دیگر این نوع از ضایعات فلزی هستند که کربن کمتری در ساختار آن‌ها وجود دارد‌. در آخر باید به چدن مالیبل اشاره کرد که، به عنوان چدن‌های چکش خوار نیز از آن‌ها یاد می‌شود.

از انواع مختلف فلز چدن می‌توان برای ساخت ابزار و وسایل گوناگون استفاده کرد و از طریق بازیافت مناسب ضایعات تولید شده توسط این فلز، می توان نیاز بسیاری از کارخانه‌ها صنعتی را رفع کرد. امروزه بسیاری از صنعت‌گران و مراکز خریدار ضایعات چدن در تهران و سایر نقاط کشور، از طریق جمع‌آوری، ذوب و بازیافت این نوع از ضایعات فلزی و استفاده از آن‌ها در فعالیت‌های خود، کمک بسیاری در حفظ محیط زیست از نابودی می‌کنند. از انواع مختلف این نوع ضایعات فلزی می‌توان به چدن‌ها خاکستری، چدن مالیبل، چدن سفید اشاره کرد.

 

روش‌های بازیافت ضایعات چدن

باید اشاره کرد که پس از خرید ضایعات چدنی، مهم‌ترین اصل مربوط به رویه‌ی بازیافت این نوع ضایعات فلزی است که در چندین مرحله‌ی کلی توسط مراکز خریدار این نوع از ضایعات انجام می‌شود؛ بطور کلی روش‌های مورد استفاده برای بازیافت ضایعات چدنی و دیگر ضایعات فلزی به یک شکل است و تنها یک سری تفاوت جزئی در این رویه وجود خواهد داشت.

در مرحله‌ی اول بازیافت این نوع ضایعات، باید به جمع آوری و آماده سازی قراضه‌های چدنی پرداخت که می‌توان آن‌ها را در اکثر نقاط یک منطقه پیدا کرد؛ این قراضه‌ها ممکن است در اشکال و ابعاد مختلفی در حوالی یک شهر، پراکنده شده باشند. لذا بهتر است که ابعاد ضایعات جمع آوری شده را، به حد مناسبی درآورده تا بتوان آن‌ها را برای ذوب در کوره‌های مخصوص قرار داد.

برای این کار می‌توان قطعات بزرگ چدن را برشکاری کرده و یا قطعات حجیم را پرسکاری کرد. در مرحله‌ی بعد، نوبت به ذوب ضایعات چدن جمع‌آوری شده خواهد رسید؛ در این مرحله پس از ایجاد ظاهر و ابعادی مناسب برای ضایعات جمع آوری شده، آن‌ها را به یک کوره‌ی پاتیلی منتقل کرده و برای ریخته‌گری آماده می‌کنند.

در مرحله‌ی بعد که آلیاژسازی نام دارد، به منظور ایجاد یک ترکیب مناسب برای استفاده در صنایع مختلف تغییراتی در ترکیبات فلزهای ذوب شده به وجود می‌آورند. سپس فلزات ذوب شده در در یک سری قالب ماسه‌ای می‌ریزند و با حساسیت بالا در انجام عملیات ریخته‌گری، گازهای خنثی به داخل این مواد مذاب دمیده می‌شود‌. سپس قطعات حاصل از بازیافت ضایعات را از داخل قالب‌ها بیرون آورده و تغییرات لازم را در آن انجام‌می‌دهند.

 

سود حاصل از خرید و فروش ضایعات چدن

در بخش‌های قبلی این نکته را یادآوری کردیم که هدف اصلی خرید ضایعات چدن توسط برخی از مراکز و کارخانه‌ها، حفظ محیط زیست از آلودگی و نابودی می‌باشد؛ با تولید انبوه چدن در طول سال و انباشته شدن ضایعات انواع مختلف این فلز روی هم، یک قبرستان عظیم از ضایعات فلزی تولید می‌شود که استفاده‌ی زیادی نیز نخواهند داشت.

با این حال اگر مراکز خریدار این نوع از ضایعات فلزی بتوانند با استفاده از روش‌های مناسب ضایعات چدن جمع‌آوری شده را ذوب و بازیافت کنند، می‌توان از این فلز مجددا در تولیدات و صنایع مختلف استفاده کرد. ضایعات چدن را می‌توان بیشتر به شکل ریخته گری و لوله کشی جمع آوری کرده و بطور کلی می‌توان گفت که، ضایعات چدن را می‌توان در هر مکانی پیدا کرد.

از جمله ضایعات چدنی که به شکل انبوهی قابل دسترسی بوده و در هر جایی یافت می‌شوند، می‌توان به لوله‌های چدنی، سینک‌های چدنی، رادیاتورهای چدنی، قطعات مربوط به ماشین‌های اسقاطی و… اشاره کرد. صاحبان و خریداران ضایعات چدنی با جمع آوری این نوع از ضایعات و بازیافت آن‌ها، امکان استفاده‌ی دوباره از این فلز را برای کاربران فراهم می‌کنند‌.

با جمع آوری این نوع از ضایعات فلزی، ذوب و بازیافت آن‌ها می‌توان در مصارف گوناگونی از جمله ساخت لوله، قطعات مختلف خودروها و وسایل نقلیه، ریخته‌گری و… از مواد حاصل از بازیافت استفاده کرد‌. لذا شاید بعضی از افراد تصور کنند که به دلیل قیمت پایین خرید و فروش ضایعات فلز چدن، ممکن است سود در معاملات مربوط به ضایعات چدنی وجود نداشته باشد؛ باید گفت که فلز چدن به عنوان یکی از فلزات پر مصرف، می‌تواند سود حاصل از خرید و فروش ضایعات چدنی را تضمین کند. با این حال باید تاکید کرد که سود اصلی حاصل از این نوع ضایعات فلزی، با بکارگیری روشی درست جهت بازیافت به دست خواهد آمد.

 

بهترین خریدار ضایعات چدن در تهران

به دلیل افزایش تولید ضایعات چدن در طول سال توسط مردم، مراکز و نهادهای بسیاری در زمینه‌ی خرید ضایعات فلزی فعالیت می‌کنند؛ مجموعه‌ تفکیک سبز به عنوان معتبرترین مرکز خرید ضایعات چدن در تهران شناخته می‌شود که، خدمات گوناگونی را برای فروشندگان و افراد مختلف جهت خرید انواع ضایعات فلزی و غیر فلزی ارائه می‌دهد. مجموعه‌ی تفکیک سبز به عنوان بهترین خریدار ضایعات چدن تهران، این نوع از ضایعات فلزی را با قیمتی کاملا به صرفه و منصفانه از فروشندگانی خریداری می‌کند و معاملات لازم برای خرید ضایعات چدنی را در مکان مورد نظر مشتری انجام داده و ضایعات جمع‌آوری شده توسط مشتریان را به صورت کلی خریداری می‌کند‌.

 

مرکز خرید ضایعات چدن در تهران

از مجموعه‌ی تفکیک سبز می‌توان به عنوان بالاترین خریدار ضایعات چدن در مناطق مختلف شهر تهران یاد کرد؛ این مجموعه به عنوان خریدار ضایعات چدن در غرب تهران، خریدار ضایعات چدن در شرق تهران، خریدار ضایعات چدن در شمال  تهران و همچنین خریدار ضایعات چدن در جنوب تهران، آماده‌ی خدمت رسانی به مردم و فروشندگان ضایعات فلزی و غیر فلزی می‌باشد.

لازم به ذکر است که، مجموعه‌ی تفکیک سبز به عنوان یک مرکز معتبر شناخته می‌شود که چندین سال است، در زمینه‌ی خرید ضایعات چدنی به صورت یکجا از فروشندگان این نوع ضایعات خدمت رسانی می‌کند. فروشندگان می‌توانند از طریق برقراری تماس با مشاوران این مجموعه، اطلاعات لازم در زمینه‌ی قیمت انواع ضایعات فلزی و غیر فلزی را به دست آورده و با قیمتی کاملا خوب ضایعات خود را به فروش برسانند.

علاوه بر آن مشاوران مجموعه تفکیک سبز، اطلاعاتی درباره‌ی روش‌های جمع آوری و بازیافت ضایعات مختلف را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهند. خرید ضایعات چدن که از جمله ضایعات آهن به شمار می‌آیند جهت بازیافت آن‌ها و حفظ محیط زیست از آلودگی انجام می‌شود.

 

 

بهترین مرکز خرید ضایعات چدنی در تهران

خرید انواع ضایعات چدن به صورت نقدی با با بهترین قیمت

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

 

5/5 - (6 امتیاز)

۴ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button