خرید ضایعات مسی کابلی

خرید ضایعات مس

آیا برای فروش ظروف مسی، ضایعات مس مخابراتی، لوله مسی، ضایعات مس های ضخیم و قطعات، کابل های مفتولی، کابل ها و سیم های روکش دار، سیم های سوخته، سیم های آرمیچری، مس آسیایی، ضایعات تسمه و… . به دنبال بهترین خریدار ضایعات مسی هستید؟ خرید ضایعات مس توسط تفکیک سبز با بالاترین قیمت و تسویه فوری انجام می شود.

 

قیمت انواع ضایعات مس

به دلیل نوسانات ارز، برای اطلاع از قیمت دقیق ضایعات مس با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : 09120301130

 

خرده بار  عمده بار

مس کابلی قرمز

348,314  365,915 

مس کابلی سیاه 

349,021 

366,490 

مس مخابراتی 340,903

349,750

مس آرمیچر

327,118  339,147 
لوله مسی  328,000

341,696

مس ذوبی 

325,125 

339,948

مس آسیابی 

332,400 347,000

 

 

خریدار ضایعات مس تهران

مرکز تفکیک سبز، بهترین خریدار ضایعات مس در تمامی نقاط تهران اعم از شرق تا غرب و شمال تا جنوب آن می باشد که کلیه شرکت ها، ارگان ها و همچنین مشتریانی که به صورت جزئی و کلی می خواهند ضایعات مس خود را بفروشند را به طور کلی پوشش می دهد. ما ارائه دهنده بهترین قیمت مس در تهران هستیم.

 

مزایای فروش ضایعات مس در تفکیک سبز

تفکیک سبز، دارای چندین سال سابقه کاری در زمینه خرید ضایعات مس، برنج و به طور کلی در زمینه خرید انواع ضایعات فلزی، آهنی و خرید تجهیزات اداری اسقاطی فعالیت دارد .

تمامی عملیات قیمت گذاری و بارگیری و انتقال انواع ضایعات مس به تفکیک سبز توسط کادر فنی این مجموعه و به صورت کاملا رایگان انجام می شود.  همین امر باعث شده است تا مجموعه تفکیک سبز به یکی از بهترین و حرفه ای ترین مجموعه های خریدار ضایعات مس در شهر تهران و بهترین پیشنهاد دهنده قیمت مس اسقاطی به شمار آید.

این شرکت خریدار کلیه تیوب های کهنه، ضایعات مس، ضایعات آهن قراضه، ضایعات فلزی، کفپوش های لاستیکی، نوار نقاله، کامپیوتر، خودروی فرسوده و ماشین های از رده خارج است. از دیگر کارهایی که این شرکت انجام می دهد می توان به خریداری انواع فلزات، سوله، کانکس و مخازن، اقلام و سازه های فلزی و  خریداری لوازم و اثاث اداری، کارگاهی و خانگی ( ضایعاتی، از رده خارج و سالم مازاد بر نیاز ) و … اشاره نمود.

مزایده ضایعت مس رو فراموش کنید!! ما خریدار انواع ضایعات مسی شما به صورت یکجا هستیم. برای دریافت قیمت خرید مس با ما تماس بگیرید!!

 

خرید ضایعات مس کرج

خرید و فروش مس دست دوم و ضایعاتی در کرج مانند سایر مناطق تهران با سرعت و کیفیت بالایی توسط مجموعه تفکیک سبز انجام می شود. تمامی کادر جمع آوری ضایعات مس می توانند در سریع ترین زمان تناژ بالایی از ضایعات مس را بارگیری کرده و به خریدار ضایعات مس تحویل دهند. مرکز تفکیک سبز، بهترین خریدار مس در کرج بوده و برای دریافت اطلاعات قیمت مس دست دوم، قیمت مس ضایعاتی و قیمت مس قراضه میتوانید با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

بهترین مرکز خرید ضایعات مس

تفکیک سبز

جهت مشاوره یا فروش و قیمت روز ضایعات مس با ما تماس بگیرید

خرید ضایعات مس کابلی

اگر به دنبال مجموعه ای جهت خرید ضایعات مس کابلی خود هستید، مجموعه تفکیک سبز یکی از بهترین خریداران ضایعات در تهران می باشد.

 

قیمت انواع ضایعات مس چگونه مصاحبه می شود؟

ضایعات مسی به دو دسته ضایعات جدید و ضایعات قدیم تقسیم می شوند.

خریدار در هنگام خرید ضایعات مس بررسی می کند که آیا مس نو است یا کهنه و سپس قیمت گذاری می کند. قراضه های قدیمی، ضایعات مسی هستند که عمر خود را سپری کرده اند و دیگر کارایی گذشته را ندارند.

بهتر است بگوییم که تجارت با ضایعات مس اصولا با قراضه های مس جدید صورت می گیرد. ضایعات نو حاصل ضایعات تولید شده جدید بوده و دارای رنگ قرمز درخشان هستند. این ضایعات قیمت بالاتری دارند و درجه خلوصشان بیشتر است.

ضایعات کهنه دارای رنگ قهوه ای تیره هستند که در بخش هایی از این ضایعات به دلیل وجود اکسید مس زنگ زدگی هایی به رنگ سبز ایجاد شده است. این ضایعات درجه خلوص و قیمت کمتری دارند.

برای اینکه متوجه شوید ضایعات مس شما کهنه است یا نو می توانید با اندکی خراش روی مس فرسوده مشاهده کنید که آیا درخشان است و یا رنگی تیره دارد. امروزه خرید ضایعات مس نو بیش تر مورد توجه افراد قرار گرفته است. مرکز تفکیک سبز پیشگام در خرید مس ضایعاتی بوده و بهترین قیمت ضایعات مسی را پیشنهاد میدهد.

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت خرید ضایعات مس

قیمت خرید ضایعات مسی

ظروف مسی یا هر وسیله دیگری در صورتی که از مس خالص ساخته شده باشند قطعا دارای قیمت بسیار زیادی بوده و نرخ قیمت انواع محصولات مانند قیمت سیم مس ضایعات، قیمت مس ضایعات کابلی و قیمت ضایعات سیم مسی با روکش، ثابت نیست. قیمت ضایعاتی مس از خود مس کمتر بوده اما دلیل بر بی ارزشی آن نیست.

جهت کسب اطلاع از قیمت سیم مسی سوخته، قیمت ضایعات مس مفتولی، قیمت مس کهنه، قیمت ضایعات مس کابلی قرمز، قیمت ضایعات مس مخابراتی از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با مجموعه تفکیک سبز تماس بگیرید.

بهترین مرکز خرید ضایعات مسی

تفکیک سبز

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

4.1/5 - (9 امتیاز)

۱۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button