مزایده ضایعات مس

فروش ضایعات مس در شهر تهران و دیگر شهر ها  یکی از کارهای جانبی و حتی پر درآمد برای بسیاری از مشاغل صنعتی و تجاری است و افراد در تلاشند با انجام مزایده ضایعات مس و یا بدون انجام مزایده، بخشی از هزینه ها را با فروش ضایعات مسی خود جبران کنند.

 

مزایده رو فراموش کنید!!

ما خریدار انواع ضایعات مس شما به صورت یکجا هستیم.

با ما تماس بگیرید!!

 

شرکت در مزایده ضایعات مس 

در برخی از مشاغل و پروژه های صنعتی و تجاری همواره ضایعات مس و دیگر انواع ضایعات فلزی در جریان کار، تولید می‌شوند ولی این ضایعات، دور ریختنی نیستند و ضایعات ارزشمندی به حساب می‌آیند چون توسط ضایعاتی‌ها که زیر نظر سازمان بازیافت فعالیت دارند، در نهایت این ضایعات دوباره در اختیار کارخانه ها قرار می‌گیرند و توسط کارخانه‌ها خریداری می‌شوند. مقدار زیادی از ضایعات مسی مربوط که کابل‌های مسی استفاده شده در جریان کار هستند.

اگر شما نیز ضایعات دارید و می‌خواهید  از آنها خلاص شوید و همچین با قیمتی مناسب آنها را بفروشید، شاید اولین فکری که به ذهن شما برسد این باشد که مانند آگهی‌های مزایده ضایعات کابل مسی شما هم یک آگهی مزایده در روزنامه ارائه کنید ولی سوال این است که چقدر در مورد قیمت مزایده ضایعات مس می‌دانید و این مزایده‌ها چگونه انجام می‌شوند و اصلا نیازی به انجام این کار هست یا نه؟

شرکت در مزایده زمان زیادی می برد و همچنین ضایعات با قیمت پایینی خریداری می شود، تفکیک سبز یک مجموعه بزرگ در زمینه خرید ضایعات می باشد مهم ترین ویژگی این مجموعه این است که شما دیگر نیازی به شرکت در مزایده ها ندارید فقط کافیست بایک تلفن به ما، در محل حاضر می شویم و تمام ضایعات مس شما را یکجا و به صورت نقدی با بالاترین قیمت خریداری می نماییم.

ما ضایعات مس شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

 

مزایده خرید ضایعات مس چگونه انجام می شود؟

در مورد ضایعات مس منظور از مزایده، ایجاد یک رقابت بین خریداران برای یافتن خریداری است که بیشترین قیمت را برای ضایعات مس شما پرداخت کند. برای این کار، ابتدا شخص فروشنده و مالک اولیه ضایعات یک آگهی مزایده در روزنامه و یا در اینترنت قرار می دهد سپس خریداران تا مدت مشخص شده در آگهی، پیشنهاد‌های خود را ارائه می‌دهند.

در نهایت یک خریدار که بالاترین قیمت را پیشنهاد داده است انتخاب می‌شود و معامله با آن شخص انجام خواهد شد و بقیه پیشنهادات رد می‌شوند. ولی کار به این آسانی هم نیست و اجرای مزایده مشکلاتی نیز دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

اما تمام این مراحل نیاز زمان زیادی دارد و شرکت در مزایده خود درگیری و دغدغه دارد، از همین رور مجموعه تفکیک سبز برای راحتی انجام کار تمام ضایعات مس شما را  یکجا در محل خریداری می نماید و تمام پول آن را به صورت نقدی پرداخت می کند با این روش دیگر نیازی نیست هزینه اضافه برای شرکت در مزایده ضایعات مس پرداخت کنید و زمان زیادی را نیز صرف کنید

 

مزایده رو فراموش کنید!!

ما خریدار انواع ضایعات مسی شما به صورت یکجا هستیم.

با ما تماس بگیرید!!

 

 مشکلات انجام مزایده ضایعات مسی

ا) زمان بر بودن انجام مزایده

معمولا ضایعات مسی و انواع دیگر ضایعات، عرصه بزرگی را اشغال می‌کنند و به فضای زیادی برای نگهداری نیاز دارند و شاید شما برای فروش و خلاص شدن از دست این ضایعات عجله داشته باشید چون نگهداری ضایعات مسی، به نوعی هزینه اضافی به شما تحمیل می‌کند ولی مشکل اینجاست که همیشه مزایده ها سریع پیش نمی‌روند و جریان اجرای مزایده ممکن است هفته ها یا ماه ها طول بکشد و در نهایت نیز نتیجه مطلوب از برگزاری مزایده بدست نیاید.

2) نبود خریدار یا پیشنهاد مناسب

مشکل دیگری که در مزایده ها وجود دارد پیدا نکردن مشتری مناسب است مثلا شما یک آگهی مزایده ضایعات مس به روزنامه داده اید ولی حجمی که اعلام کرده اید مشتری ندارد چون در این نوع آگهی ها حجم به کیلو با تن اعلام می‌شود و اگر از حد مشخصی بالاتر یا پایین‌تر باشد شاید در میان ضایعاتی‌های شهری که برایش آگهی داده اید مشتری مناسبی پیدا نشود و یا اینکه حتی هیچ پیشنهاد خریدی دریافت نکنید و مشکل شما با ضایعات باقی مانده روی دستتان حل نشود.

 مسئله دیگر نوع ضایعات است که شاید مشتریان به آن نیز حساسیت نشان دهند مثلا شاید آگهی مزایدات سیم مسی بیشتر از انواع دیگر ضایعات طرفدار داشته باشد و ضایعاتی‌ها، دیگر انواع ضایعات مسی را در مقطعی خریداری نکنند پس احتمالا به جای آگهی دادن و مزایده باید به دنبال فروش یکجای ضایعات مسی بدون مزایده باشید چون اگر به جای انجام مزایده ضایعات مس، یکجا همه آنها را بفروشید از نظر زمانی و هزینه ای بسیار به نفع شما خواهد بود. به علاوه فکر نکنید با انجام مزایده، حتما با قیمت بالاتر ضایعات مس خود را خواهید فروخت و شاید به دلیل نبود پیشنهاد قیمتی  مناسب مجبور به فروش ضایعات مسی  با یک قیمت خیلی پایین‌تر از قیمت بازار شوید.

سخن پایانی

اگر تمایل به فروش سریع ضایعات مس خود دارید با اپراتور سایت ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت ضایعات مسی شما را در هر حجمی که باشد خریداری کنیم و از بابت قیمت نیز بهترین و منصفانه ترین مبلغ ممکن به شما پرداخت خواهد شد.بدون انجام مزایده قطعات مس و برنج، این ضایعات را بی معطلی به ما بفروشید.

ما ضایعات مس شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

 

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button