جدیدترین مطالب سایت

آیا برای فروش ضایعات خود دنبال یک مرکز معتبر خرید ضایعات می گردید!؟

 

ما خریدار همه نوع ضایعات شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

 

 

همین حالا با ما تماس بگیرید.

09120301130

بهترین مرکز خرید باطری فرسوده در تهران

اصولا باطری خودرو ها بعد از مدتی از کار می افتند اما در این زمینه سایت ها و افرادی وجود دارند که خریدار باطری های  فرسوده در تهران و کرج می باشند. خودرو ها و وسایل نقلیه اعم از وسایل شخصی، شهری، صنعتی و کشاورزی حتی لیفتراک و تراکتور باید به وسیله یک نیروی محرک انرژی داشته باشند تا بتوانند انرژی لازم جهت حرکت را بدست آورند. این نیروی محرکه اصولا توسط باطری تامین می شود. برای اطلاع از قیمت خرید باطری فرسوده و مرکز خرید باطری های فرسود بهتر است این مقاله را مطالعه کنید. مجموعه تفکیک سبز یکی از بهترین خریدار اوراقی در تهران می باشد.

 

باطری فرسوده چیست؟

اصولا نیروی لازم برای حرکت و یا به اصطلاح نیروی محرکه خودرو توسط باطری تامین می شود و بنابر وزن و کارایی و حتی قدرت ماشین آمپر های باطری متفاوت خواهد بود. هرچه میزان نیروی محرکه ای که برای حرکت ماشین نیاز است بیشتر باشد، آمپر هم باید بیشتر شود و نیرو بیشتری تولید شود.

.

همه باطری ها بعد از مدتی توان تولید انرژی برای خودرو را ندارند و به اصطلاح فرسوده هستند. در سال های اخیر خرید و بازیافت باطری های فرسوده رواج بیشتری پیدا کرده است. شاید بپرسید پسماند این باطری ها دیگر به درد ماشین که نمی خورد پس در کجا از آن استفاده می شود؟ در پاسخ به شما باید بگوییم که همین باطری های فرسوده دارای کارایی های بسیاری هستند و خریداران بسیاری در سطح استان کرج و تهران وجود دارند که با قیمت های معتبر این باطری ها را می خرند. خرید باطری فرسوده از جمله کارهای پر درآمد و سخت به حساب می آید.

 

بهترین مرکز خرید باطری فرسوده

تفکیک سبز

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

 

 

خرید باطری فرسوده ماشین

مراکز خرید باطری فرسوده خودرو تفکیک سبز برترین مرکز جمع آوری انواع ضایعات باتری و بهترین خریدار باطری فرسوده ماشین و همچنین به طور کلی خریدار ضایعات می باشد که توانایی خدمت رسانی های سریع و سودمند را به کارفرمایان و صاحبان صنایع بزرگ و کوچک دارد. اینین مجموعه پیشنهاد بهترین قیمت به جهت حذف واسطه ها خدمت ارزنده دیگری است که شما را از شرکت در مزایده های مبادلات باطری اسقاطی بی نیاز می کند.

 

آیا باطری فرسوده  قابل بازیافت است؟

بازمانده باطری های فرسوده شامل مواد خطرناک شیمیایی و فلزاتی است که باید حتما جمع آوری شده و به روش درستی بازیافت و یا منهدم شوند. در داخل باطری های فرسوده فلزاتی مانند قلع، آنتیموان، سرب و اسید وجود دارد که ممکن است بعد از فرسوده شدن این مواد نشت پیدا کنند و به محیط زیست و موجودات زنده و حتی انسان آسیب وارد کنند.

باطری های فرسوه برحسب محتویات داخلشان دارای وزن های متفاوتی نیز هستند. پسماند باطری های فرسوده را نمی توان مانند پسماند های عادی و زباله های معمولی دفع کرد و باید با استفاده از روش های مجزا و کاملا ایزوله جمع آوری و بازیافت شوند. پسماند این باطری ها به دلیل این که منبع خوبی از سرب هستند دارای قیمت بالایی می باشند و در کل دنیا حدود 40 درصد از سرب مورد نیاز برای انجام کارهای مختلف از خرید باطری های فرسوده به دست می آید.

جالب است بدانید که قیمت این باطری ها که فرسوده شده اند روزانه تغییر می کنند و کاملا به محتویات داخل باطری ها بستگی دارند، پس در هنگام خرید باطری های فرسوده حتما به محتویات داخل آن، وزن و سایر ویژگی های مربوطه دقت لازم را بفرمایید.

 

بازیافت باطری فرسوده چگونه انجام می شود؟

بعد از خرید باطری های فرسوده نوبت بازیافت آن ها است. نحوه بازیافت باطری های فرسوده که در واقع نوعی منبع انرژی هستند در قیمت آن ها تاثیر بسزایی دارد. باطری های ماشین برحسب این که خودرو شخصی باشد یا تراکتور و لیفتراک دارای دو ماده سمی هستند که عبارتند از سرب و اسید باطری. برای بازیافت این پسماند ها در اولین مرحله حجم بسیار زیادی از آن ها را جمع آوری می کنند و در مخزنی بزرگ می ریزند و بعد با استفاده از آسیاب های چکشی صنعتی غول پیکر آن ها را خرد و خمیر می کنند.

بعد از این که آن ها را خرد کردند، ذرات ریز شده را در داخل مخزنی که شبیه خمره است می ریزند، اما این کار باید به گونه ای انجام شود که مواد و فلزات سنگین به سمت پایین سرازیر شوند و پوسته پلاستیک آن ها در قسمت رویی خمره باقی بماند و در نهایت این دو ماده باید به این شکل به صورت کامل از هم جدا شوند.

در مراحل خرد و خمیر کردن این پسماند ها موادی مانند پلی پروپیل و برخی از مایعات از بین می روند و سرب و سایر فلزات سنگین که ارزشمند هستند باقی می مانند و به سمت پایین هدایت می شوند. بعد از گذشت تمام این مراحل، مرحله بازیافت تک تک مواد جدا شده آغاز می شود. همه مراحل ذکر شده در قیمت باطری فرسوده نقش بسیار  مهمی دارند و هر چقدر که قیمت و هزینه مراحل بیشتر شود، قیمت باطری فرسوده نیز بیشتر خواهد شد. افرادی که به خرید باطری های فرسوده می پردازند اصولا با روش های بازیافت آن نیز آشنایی دارند.

 

پلاستیک باطری های فرسوده چگونه بازیافت می شوند؟

همانطور که پیش تر ذکر کردیم بعد از خرید باطری های فرسوده، بازیافت صورت می گیرد. میزان پلاستیک موجود در باطری های فرسوده در قیمت آن ها تاثیر بسزایی دارد. پلاستیک روی باطری نیز در طی مراحلی که در بالا تر به آن اشاره کردیم باید بازیافت شود. برای بازیافت پلاستیک باید تکه های خرد شده پلی پروپیلن را که در مراحل قبل جدا شده است را شسته و خشک کرد و بعد با این پلاستیک ها مخلوط کرد .

تمام مواد را با هم به دمای ذوب رساند. بعد از انجام کارهای گفته شده پلاستیک هایی که ذوب شدند را در قالب می ریزند و این قالب ها در واقع جعبه های باطرهای نوهستند. از باطری های فرسوده به عنوان جعبه باطری های نو استفاده می شود. ازعوامل تاثیر گذار در قیمت باطری های فرسوده وزن آن ها می باشد.

 

سرب در باطری فرسوده چگونه بازیافت می شود؟

برای بازیافت سرب باید تمام ترکیباتی که حاوی سرب هستند مانند شبکه های سرب و اکسید سرب در کوره گرم شوند. میزان سرب موجود در باطری ها نیز درهنگام خرید باطری فرسوده در قیمت باطری ها موثر است. بعد از این که سرب در کوره ها ذوب شد باید آن ها را در داخل قالب هایی ریخت و چند ساعت اجازه داد تا در همان حالت رها شوند. این رها شدن سبب می شود تا مواد غیر سربی داخل آن و همه ناخالصی ها به روی مذاب سرب بیایند و جدا شوند.

به این ناخالصی ها در ذوب این پسماند ها سرباره می گویند. بعد از این که سرباره ها جدا شدند، سرب داخل شمش ها خنک می شود و پس از خنک شدن آن را از قالب جدا می کنند. و به عنوان ماده اولیه بسیاری از صنایع مانند صنعت باتری استفاده می کنند. همه مراحل بازیافت سرب در قیمت باطری فرسوده تاثیر گذار است.

 

خرید باطری فرسوده در تهران

کلیه افراد و شرکت هایی که مرتبا با حجم زیادی از باطری های فرسوده و اسقاطی سر و کار دارند تمایل زیادی به شناسایی معتبرترین مرکز خرید باطری فرسوده در تهران دارند. تفکیک سبز با فراهم آوردن بیشترین امکانات وخدمت رسانی سریع به تمامی مناطق تهران و همچنین امکان جمع آوری باطری فرسوده با هر تناژ و نوعی و با پرداخت وجه توافقی به صورت کاملا نقدی در هنگام تحویل باتری های ضایعاتی همیشه به دنبال رضایت مشتریان گرامی باشد. بهترین مرکز خرید ضایعات در شهر تهران مجموعه تفکیک سبز می باشد.

 

خریدار باطری فرسوده در کرج

خدمت دیگری که مرکز تفکیک سبز  برای مشتریان خود در کرج در نظر گرفته است امکان جمع آوری کلیه باطری های فرسوده و ضایعاتی در این شهر است. در هر کجای کرج که هستید می توانید با تماس با مشاوران ما از تمامی خدمات معتبر ترین خریدار باطری فرسوده در کرج بهره مند شوید. تفکیک سبز فعال ترین مرکز جمع آوری ضایعات در کرج می باشد که بالاترین قیمت را برای باطری های فرسوده به صورت تناژی در نظر می گیرد. این مجموعه در زمینه خرید ماشین آلات فرسوده نیز فعالت دارد.

 

روند جمع آوری خرید باطری فرسوده چگونه است؟

افرادی که دارای ماشین های شخصی می باشند عموما هنگامی که باطری ماشینشان از رده خارج شده باشد و به باطری فرسوده تبدیل شده باشد آن را به تعمیرگاه ماشین می دهند و تعمیرگاه ها بعد از این که حجم مشخصی از این باطری ها جمع شد برای فروش آن ها اقدام می کنند. در مورد کارخانه هایی که ماشین های سنگین دارند و گاهی باطری ماشین هایشان فرسوده می شود، می توانند با شرکت های مرتبط که این باطری ها را جمع آوری می کنند تماس بگیرند و این باطری ها را بفروشند. در تهران و کرج شرکت های بسیاری وجود دارند که به خرید باطری های فرسوده مشغول هستند.

 

 

قیمت خرید باطری فرسوده

قیمت خرید باطری فرسوده چگونه تعیین می شود؟ در هنگام خرید باطری فرسوده قیمت باطری ها به عوامل گوناگونی بستگی دارد. همین عوامل سبب می شوند تا قیمت این باطری ها به صورت روزانه تعیین شوند.  بازیافت اسید های موجود در این پسماند ها در قیمت تاثیر دارد. برای بازیافت اسید ها از این پسماند های خطرناک دو روش وجود دارد که انتخاب آن برعهده کارخانه ها و صنایع می باشد تا بر اساس وسایلی که در اختیار دارند روش مورد نظر را انتخاب کنند.

در روش اول ابتدا باید اسید را خنثی کنند و برای خنثی کردن اسید نیز باید از سودا خانگی استفاده کرد. جالب است بدانید اسید بعد از خنثی شدن بسیار شبیه به آب است. بنابراین مقدار اسید موجود در باطری ها نیز در قیمت باطری های فرسوده موثر است. بعد از این که اسید خنثی شد و به آب تبدیل شد مورد آزمایش قرار می گیرد تا بتوانند از آن در صنایع به عنوان آب تمیز آزمایش استفاده کنند.

در روش دوم برای بازیافت اسید نوعی تجزیه و ترکیب صورت می گیرد که در این ترکیب اسید با مواد مختلف ترکیب می شود و در نهایت سدیم سولفات بدست می آید. این ماده به شکل پودری در کارخانه های مواد شوینده، نساجی و شیشه مورد استفاده قرار می گیرد.

برای اطلاع از قیمت خرید باطری فرسوده در تهران و کرج می توانید به سایت تفکیک سبز مراجعه کنید. این سایت دارای هدف یکپارچه سازی دپوی ضایعاتی شرکت ها، کارخانه ها و سازمان های حقیقی و حقوقی می باشد، همچنین قضد دارد تا بتواند با ایجاد شغل و اشتغال زایی و کارآفرنی افراد زیادی را مشغول به کار کند. از دیگر اهداف این شرکت می توان به سالم کردن محیط زیست اشاره نمود.

این شرکت خریدار کلیه تیوب های کهنه، ضایعات مس، ضایعات آهن قراضه، ضایعات فلزی، کفپوش هاس لاستیکی، نوار نقاله، کامپیوتر، خودروی فرسوده و ماشین های از رده خارج است. از دیگر کارهایی که این شرکت انجام می دهد می توان به این موارد اشاره کرد که شرکت تفکیک سبز خریدار لوازم و اثاث اداری، کارگاهی و خانگی ( ضایعاتی، از رده خارج و سالم مازاد بر نیاز )  و خریدار انواع فلزات، سوله، کانکس و مخازن، اقلام و سازه های فلزی می باشد. بنابراین شما می تواند در صورتی که تعمیرگاه دارید باطری های فرسوده خودرو ها را جمع کنید و با این سایت تماس بگیرید و با توجه به مواد داخل باطری ها قیمت پیشنهادیشان را بپرسید.

 

بهترین مرکز خرید باطری فرسوده

تفکیک سبز

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button