مرکز خرید ضایعات الکترونیکی تهران

ما در این مقاله قصد معرفی مرکز خرید ضایعات الکترونیکی در تهران به نام تفکیک سبز را داریم. تفکیک سبز، خریدار ضایعات الکترونیکی در تهران می باشد و انواع و اقسام قطعات الکترونیکی شما را خریداری می نماید. افراد و یا مراکز خاصی که دارای قطعات الکترونیکی از کار افتاده، مازاد بر نیاز، فرسوده و یا ضایعات قطعات الکترونیکی هستند، می ‌توانند این قطعات را به مرکز خریدار ضایعات الکترونیکی تفکیک سبز بسپارند و به صورت یک جا قیمت بالایی به ازای آن ها دریافت نمایند.

اداره ها، کارخانه ها، مراکز تعمیر و فروش انواع قطعات الکترونیکی گوشی، تلفن، کامپیوتر، لپتاپ و به صورت خلاصه هر قطعات الکترونیکی دیگری که در این مراکز وجود دارد می توانند در صورت لزوم‌ قطعات خود را به ما بفروشند. هر قطعه الکترونیکی ممکن است روزی فرسوده و از کار افتاده شود.

افرادی که دارای چنین قطعاتی هستند می توانند قطعات خود را به این مرکز خرید ضایعات الکترونیکی بفروشند. مزیت این مرکز خرید این است که این مرکز همه قطعات الکترونیکی شما را به صورت یک جا خریداری کرده و نسبت به مراکز دیگر هزینه بالاتری برای آن ها پرداخت خواهد کرد.

بهترین مرکز خرید و فروش ضایعات الکترونیکی تهران

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

 

 

مرکز خرید ضایعات الکترونیکی

همان طور که می دانید دستگاه های بسیار زیادی وجود دارند که به صورت برقی  و شارژی به فعالیت می پردازند. این دستگاه ها مطمئناً دارای قطعات الکترونیکی بسیار زیادی هستند.

در صورت استفاده مداوم از این دستگاه ها ممکن است قطعاتی دچار اشکالاتی شود و باید به مرکزی برای تعمیر سپرده شود و یا ممکن است دستگاه مربوطه دیگر نتواند کارایی درستی داشته باشد. مرکز خریدار ضایعات الکترونیکی تهران قادر است هر گونه قطعات الکترونیکی را به صورت یک جا خریداری کرده و هزینه بالایی برای آن ها پرداخت می کند. ضمن این که این مجموعه هزینه شما را به صورت نقدی پرداخت خواهد کرد.

 

خرید ضایعات توسط مجموعه تفکیک سبز به گونه ای انجام می گیرد که این مجموعه علاوه بر خرید از افراد مختلف، خریدار ضایعات الکترونیکی از مراکز بزرگ مانند فروشگاه های قطعات الکترونیکی، موبایل فروشی و تعمیر موبایل و کامپیوتر و کارخانه های مختلف و کارگاه ها است که انواع و اقسام ضایعات الکترونیکی را از این مراکز خریداری خواهد نمود.

 

دستگاه های مختلفی مانند همه دستگاه های برقی موجود در منازل، اداره ها، کارخانه ها و… و همچنین لپ تاپ، تلفن، موبایل، کامپیوتر و به طور کلی سیستم های برقی دارای قطعات الکترونیکی مختلفی هستند که تفکیک سبز به خرید ضایعات قطعات الکترونیکی در همه این دستگاه ها می پردازد.

 

مثلاً یکی از مهمترین قطعات موجود در دستگاه ها برد آن ها است که این مجموعه به خرید ضایعات برد الکترونیکی و قطعات مربوط به آن خواهد پرداخت. و همان طور که گفته شد نسبت به مراکز دیگری که به خرید انواع این قطعات می ‌پردازند قیمت بسیار بالایی پرداخت خواهد کرد.

 

خرید و فروش ضایعات الکترونیکی تهران در مجموعه تفکیک سبز

بسیاری از مراکز تعمیرات لوازم برقی، دارای ضایعات الکترونیکی مختلفی می باشند. و همچنین بسیاری از شرکت ها و ادارات نیز ظایعات کامپیوتری و الکترونی زیادی دارند در صورتی که به دنبال فروش قطعات خراب کامپیوتر و همچنین قصد هر کدام از این قطعات کاملا فرسوده بوده و از رده خارج شدند و دیگر کارایی قبل را ندارند. به همین دلیل دارای هیچ گونه کاربردی نخواهند بود.

 

ولی مجموعه تفکیک سبز انواع و اقسام این قطعات را خریداری خواهد نمود. نکته مهم این است که خرید و فروش ضایعات الکترونیکی توسط تفکیک سبز به گونه ای انجام می گیرد که این مرکز خرید ضایعات الکترونیکی فقط به خرید انواع ضایعات و قطعات الکترونیکی می ‌پردازد و هیچ گونه فروشی را در مرکز خود به انجام نمی رساند.

واژه فروش برای افرادی استفاده می‌ شود که قصد فروش انواع قطعات الکترونیکی و ضایعات آن را خواهند داشت‌. این مرکز خرید ضایعات الکترونیکی انواع قطعات الکترونیکی فرسوده، کار کرده و غیر قابل استفاده را خریداری کرده و برای آن ها مبلغ بالایی پرداخت می کند.

 

مزایده ضایعات الکترونیکی در مرکز خریدار ضایعات الکترونیکی تفکیک سبز

هنگام مقایسه و مزایده ضایعات الکترونیکی تهران برای خرید انواع قطعات الکترونیکی خود متوجه خواهید شد که مرکز خرید ضایعات الکترونیکی تفکیک سبز قیمت بسیار بالاتری برای خرید انواع قطعات الکترونیکی پرداخت می کند.

به دلیل این که این مجموعه هزینه این قطعات را به صورت یک جا و همچنین به صورت نقدی پرداخت می کند به صرفه ترین کار این است که انواع قطعات الکترونیکی از کار افتاده و فرسوده خود را که به صورت ضایعاتی هستند به مرکز تفکیک سبز به فروش برسانید که در این صورت علاوه بر فروش قطعات بلا استفاده خود، قادر هستید هزینه زیادی به صورت نقدی دریافت نمایید.

 

بازیافت ضایعات الکترونیکی در تفکیک سبز

با وجود فرسودگی هر وسیله و هر ابزاری که در اطراف ما وجود دارد، باید مراکزی وجود داشته باشند که بتوانند به تفکیک اجزای فرسوده پرداخته و بتوانند آن ها را بازیافت کنند. از انواع  این موارد می ‌توان به ضایعات ابزار ها و دستگاه های الکترونیکی و قطعات آن ها اشاره نمود که در نوع خود بسیار مهم هستند و با بازیافت شدن می توانند به چرخه های دیگری در صنعت وارد شوند.

مجموعه تفکیک سبز که به خرید انواع و اقسام قطعات الکترونیکی ضایعاتی مانند دستگاه ها می پردازد، برای اهداف خود که همان بازیافت کردن ضایعات الکترونیکی است، به خرید این قطعات خواهد پرداخت.

برای بازیافت کردن قطعات ضایعات الکترونیکی، از قطعاتی که می ‌توان از آن ها استفاده نمود استفاده‌ های کارآمد تری خواهد شد و یا ممکن است بعد ها قطعات مورد نیاز دستگاه های دیگری فراهم شود که البته مرکز تفکیک سبز به انجام چنین اهدافی در کشور ما پرداخته و به تفکیک کردن انواع قطعات الکترونیکی که از مهمترین انواع بازیافت محسوب می ‌شوند پرداخته و تاثیر بسیار زیادی در این امر خواهد داشت.

 

قیمت ضایعات الکترونیکی در مرکز خریدار ضایعات الکترونیکی

بهتر است بدانید در مرکز خرید ضایعات یا همان مجموعه تفکیک سبز می توانید انواع قطعات الکترونیکی خود را که به صورت تکی و یا مجموعه ای است به این مجموعه بفروشید و قیمت بالایی برای آن ها پرداخت نمایید.

این مجموعه نسبت به اصناف و مراکز دیگری که خریدار انواع و اقسام قطعات الکترونیکی و ضایعات آن ها هستند قیمت بالاتری پرداخت کرده که خود می توانید به راحتی به مقایسه آن ها بپردازید و در نتیجه به انتخاب مرکز تفکیک سبز بپردازد.

 

علاوه بر این که این مرکز هنگام خرید، قیمت ضایعات الکترونیکی بالایی را برای انواع قطعات پرداخت می کند هزینه را به صورت یک جا پرداخت کرده و کاملاً نقدی آن را ارائه خواهد داد. جهت کسب اطلاع از قیمت روز ضایعات موبایل، قیمت ضایعات برد کامپیوتر، قیمت ضایعات برد مخابراتی با ما تماس بگیرید.

 

خرید ضایعات برد مخابراتی

تفکیک سبز همچنین بهترین خریدار ضایعات برد مخابراتی می باشد ، خرید کلیه ضایعات به صورت یکجا و نقدی در محل انجام می گیرد.

 

بهترین خریدار ضایعات الکترونیکی در تهران با بهترین قیمت

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

 

5/5 - (2 امتیاز)

۲ دیدگاه

  • سلام خسته نباشید.بنده ازاستان کرمان هستم ایامیشودبراتون پست کنیم وشمابعدازبررسی مبلغ راواریزنمائید؟؟

  • خریدار انواع برد سبز. تلویزیون چیپ سی‌پی‌یو و…
    به قیمت روز ( تناژ )تسویه ‌موقع‌تحویل
    ۰۹۳۸۶۵۶۷۵۶۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button