بهترین خریدار روغن ترانس 

 

تفکیک سبز بهترین خریدار روغن ترانس که شامل انواع روغن ترانسفورماتور کارکرده، سوخته، دسته دو و یا مازاد بر نیاز در تهران است که همه نوع این روغن ها را به صورت یکجا خریدار می باشد.

 

توضیحات کلی در مورد روغن ترانسفورماتور و خریدار روغن ترانس

 روغن های ترانسفورماتور یا روغن های ترانس نوعی از روغن های صنعتی هستند که از آن ها برای پایین آوردن دمای ترانسفورماتور ها یا ترانس ها استفاده می شود. البته به غیر از ترانسفورماتور های با قدرت توزیع بالای برق، از این روغن ها برای خنک کردن و یا پایین آوردن دما در قطعات دیگری مانند انواع خازن، مدارشکن و سوئیچ ها که دارای قدرت بسیار زیادی هستند استفاده می شود.

زیرا این قطعات دارای قیمت بالایی هستند و برای نگهداری از آن ها و کنترل دمای سطوح این قطعات باید از روغن های ترانسفورماتور یا روغن های ترانس استفاده نمود. البته باید گفت این روغن ها دارای کیفیت های مختلفی هستند و برای استفاده در موارد گفته شده باید از روغن های بسیار با کیفیت استفاده کرد، تا هزینه تعویض و یا تخریب این قطعات الکتریکی بالا نرود.

مراکز و صنایعی که خرید روغن ترانس هستند این روغن ها را برای مصارف گوناگونی مورد استفاده قرار می دهند که از آن ها می ‌توان به عایق کردن قطعات الکتریکی اشاره نمود. همچنین قسمت هایی که در قطعه ترانسفورماتور فلزی هستند توسط مواد عایقی عایق شدند و برای جلوگیری کردن از خورده شدن این مواد عایق، از روغن های ترانس استفاده خواهد شد.

قطعاتی مانند خازن و ترانسفورماتور با ولتاژ بسیار بالا، توسط روغن های با کیفیت ترانس طول عمر بیشتری خواهند داشت. استفاده از روغن های ترانس باعث می شود مواد ناخالص روی قطعات کار شده جمع آوری شود و به خارج از محیط حمل شود. همچنین روغن های ترانس باعث کاهش جرقه های الکتریکی و خطرات ناشی از اتصالات برقی خواهند شد.

 

ما خریدار روغن ترانس شما به صورت یکجا هستیم

خرید در محل به صورت نقدی 

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button