خریدار لاستیک کامیون فرسوده

اگر ضایعات زیادی در انبار خود دارید، یا وسایل دورریختنی شما را آزار می‌دهد، شرکت تفکیک‌سبز به شما کمک می‌کند تا هم از سیل لوازم اوراقی خلاص شوید و هم بتوانید در ازای آن مبلغی دریافت کنید. این کار نه تنها یک معامله دو سر برد است، بلکه به محیط زیست نیز کمک می‌کند. فراموش نکنید با خرید لاستیک فرسوده و بازیافت آن مواد اولیه بسیاری از صنایع تامین می‌شود.

 

مجموعه‌ی تفکیک سبز با بهره گیری از دانش روز و با جهت حفظ محیط زیست اقدام به خرید انواع ضایعات و قطعات خراب می‌کند. یکی از خدمات این شرکت خرید لاستیک فرسوده لودر، خرید لاستیک کارکرده تراکتور و سایر لاستیک‌های مستهلک شده و غیر قابل تعمیر ماشین‌های سنگین می‌باشد. اگر شما نیز راننده ماشین سنگین هستید، یا با این ماشین ها سروکار دارید، جالب است بدانید که دیگر باید سوزاندن یا دور انداختن لاستیک ها را فراموش کنید.

 

خرید لاستیک فرسوده چه مزایایی دارد؟

در گذشته بعد از خرابی لاستیک به خصوص تایرهای بزرگتر، آن ها را سوزانده یا در محیط رها می‌کردند. علاوه بر معایب فراوان دیگر، این کار به محیط زیست آسیب می‌رساند.

چرا که لاستیک های کهنه در صورت آتش سوزی دود آسیب زایی برای محیط زیست تولید می‌کنند. همچنین بازیافت تایر ها در طبیعت مخصوصا تایر لودر و تراکتور سالیان سال طول می‌کشد و می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری به چرخه محیط زیست وارد کند.

اما شما با فروش این لاستیک ها می‌توانید به بازیافت آن و رشد تولیدات و صنعت کمک کنید. از همین جهت شرکت تفکیک سبز، خریدار تایر فرسوده لودر، علاوه بر حفظ محیط زیست به بازیافت محصولات از رده خارج شده از جمله تایر کمک می‌کند.

همچنین به یاد داشته باشید که تایرهای فرسوده می‌تواند در رانندگی برای شما بسیار خطرناک باشد. بنابراین باید سعی کنید تایرهای ماشین خود را چک کنید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید. داشتن لاستیک های نو باعث می‌شود که در رانندگی امنیت داشته باشید.

تفکیک سبز مفتخر است که خرید لاستیک دسته دو لودر شما را با بهترین قیمت لاستیک کهنه لودر و شرایط ایده‌آل انجام دهد. شما می‌توانید تایر های مستهلک و خراب خود را به این شرکت تحویل داده و در ازای آن مبلغی را دریافت کنید.

ما لاستیک فرسوده کامیون شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

 

 

 

خرید و فروش لاستیک فرسوده لودر و تراکتور

خرید تایر لودر فرسوده و سایر خودرو های سنگین مانند تراکتور، امروزه توسط بسیاری از شرکت ها انجام می‌شود. این تایر ها پس از خرید به روش های مناسبی دوباره به چرخه‌ی صنعت باز می‌گردند و مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در واقع بسیاری از افراد از اهمیت تایرهای کهنه آگاهی ندارند. برای اینکه با کارایی این لاستیک‌های فرسوده بیشتر آشنا شوید، در ادامه تعدادی از کاربردهای لاستیک های فرسوده را معرفی خواهیم نمود:

  • تامین انرژی و سوخت مورد نیاز صنایع مختلف
  • استفاده مجدد در صنعت لاستیک سازی
  • ایمن سازی مراکز تفریحی و ورزشی و گردشگری
  • تامین مواد مورد نیاز در بسیاری از صنایع

خرید لاستیک لودر و تراکتور تهران

به طور کلی لاستیک های ماشین عمر مفیدی خاصی دارند و پس از طی عمر خود استفاده از آن ها خطرناک خواهد بود. از سویی تایر های ماشین هایی مانند لودر یا تراکتور که در جاده ها و زمین های ناهموار فعالیت می‌کنند.

بیشتر در معرض آسیب هستند و ممکن است زودتر فرسوده ‌شوند. از آنجا که سوزاندن و رها کردن تایرها کار درستی نیست، یافتن یک شرکت خرید لاستیک مستعمل لودر می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

اگر راننده خودروهای سنگین مانند لودر و تراکتور در شهر تهران هستید، باید بدانید که لاستیک های شما پس از کیلومتر ها مسافت طی شده، خراب شده و دیگر قابل استفاده نخواهند بود. بنابراین بهتر است که از مجموعه تفکیک سبز خریدار ضایعات و  خریدار تایر کهنه لودر و خریدار تایر کهنه تراکتور بخواهید تا لاستیک های شما را با بالاترین قیمت خریداری نماید. بنابراین به همه‌ی افرادی که ساکن شهر تهران هستند، پیشنهاد می‌کنیم تایر های خود را به شرکت تفکیک سبز واگذار نمایند.

قیمت لاستیک فرسوده لودر و تراکتور

اگر قصد فروش لاستیک لودر خراب را دارید، به شما تضمین می‌دهیم که لاستیک های کهنه و از رده خارج شده شما را با بالاترین و بهترین قیمت ممکن خریداری می‌کنیم.

البته برآورد دقیق هزینه خرید تایر ها بستگی به عوامل زیادی دارد. نوع، جنس، میزان استفاده و سایر عوامل نقش مهمی در تعیین قیمت هر کیلو از لاستیک شما ایفا می‌کنند. برای اطلاع از قیمت دقیق‌تر می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. تفکیک سبز، مرکز خرید لاستیک لودر فرسوده همواره آماده است تا تایرهای شما را در ازای پرداخت پول خریداری نماید.

خدمات مجموعه تفکیک سبز

همانطور که اشاره شد مجموعه تفکیک سبز همواره آماده است تا ضایعات و وسایل خراب شما از جمله قطعات کامپیوتری و لوازم اداری و روغن‌های سوخته و سایر قطعات غیر قابل استفاده را خریداری نماید. در این بین خرید لاستیک کهنه لودر نیز جزو خدمات این شرکت محسوب می‌شود. بنابراین چنانچه قصد فروش لاستیک لودر، تراکتور و یا ماشین‌های سنگین را دارید، تفکیک سبز بهترین گزینه است.

تفکیک سبز با خرید تایر فرسوده لودر هم به حفاظت محیط زیست و هم به تولید مواد اولیه برای صنایع مختلف یاری می‌رساند. از سویی می‌توانید با فروش تایر های خود به این شرکت، درآمد زایی کنید.

ما خریدار لاستیک فرسوده کامیون شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

 

5/5 - (2 امتیاز)

۱ دیدگاه

  • من مقدار زیادی لاستیک ماشین بزرگ و کوچک دارم لطفاً برای من قیمترتبگوایدوتماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button