خریدار ضایعات گالوانیزه

امروزه به جهت استفاده زیاد از روش گالوانیزه در صنعت ساخت و ساز وسایل مختلف، ضایعات گالوانیزه نیز در سطح کشور افزایش یافته است. مراکز متعددی جهت گردآوری ضایعات گالوانیزه تشکیل شده است. این مراکز به جمع آوری ضایعات پرداخته و آن ها را بازیافت می کنند. تفکیک سبز یکی ازمراکز خریدار ضایعات گالوانیزه در سطح شهر تهران می باشد.

ما خریدار همه نوع ضایعات گالوانیزه شما به صورت یکجا و نقدی هستیم.

با ما تماس بگیرید!!

 

ضایعات گالوانیزه به چه نوع ضایعاتی گفته می شود؟

در این مقاله بر نحوه بازیافت ضایعات گالوانیزه توسط مجموعه تفکیک سبز خواهیم پرداخت. این مجموعه از بهترین خریدار ضایعات گالوانیزه در تهران است که سعی در نگهداری سالم محیط زیست دارد و همواره در تلاش برای صرفه جویی در مواد خام مورد استفاده در صنعت است.

قبل از اشاره بر نحوه خرید و فروش ضایعات گالوانیزه توسط این مجموعه بهتر دانسته ایم در ابتدا توضیحی درمورد این که ضایعات گالوانیزه به چه نوع ضایعاتی گفته می شود بپردازیم. ضایعات گالوانیزه معمولا به دو صورت گردآوری می شوند.

در حالت اول از گالوانیزه گرم حاصل می شود. در گالوانیزه گرم، سرباره یا خاکستر پس از واکنش بین روی مذاب و قطعه‌ی فولادی به دست می آید که آن را می توان ار سطح مذاب جمع کرد. این روی به دست آورده تا 15-12 درصد قابل استفاده است. این خاک حدود 70 درصد حاوی اکسید روی که میتوان برای بازیافت ضایعات گالوانیزه مورد استفاده قرار داد.

در مورد دوم این قطعات فرسوده و یا آسیب دیده اند که به عنوان زباله از آنها یاد می شود. در این مورد مرکز خرید ضایعات گالوانیزه دست به کار شده و به گردآوری قطعات گالوانیزه دور ریخته شده توسط مردم و صنایع مختلف می زند و با انجام فعالیت های مختلف بر روی آن ها به بازیابی آن ها می پردازند.

ما خریدار همه نوع ضایعات گالوانیزه شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

 

خرید ضایعات گالوانیزه برای چه محصولاتی امکان پذیر می باشد؟

همان طور که آگاه هستید، آهن گالوانیزه جهت تولید و ساخت محصولات گوناگونی به کار می رود که هریک دارای کاربرد مختص خود است. معمولا در بیشتر محصولات تولید شده احتمال خسارت وجود دارد زیرا در برابر شرایط آب و هوا آهن مقاومتی از خود نشان نمی دهد.

بدین جهت آهن گالوانیزه مورد استفاده قرار می گیرد تا مقاومت آن ها را افزایش دهد. از آن ها معمولا در صنایع گوناگونی مانند صنعت ساخت لوازم خانگی، برق، الکترونیک و کامپیوتر و صنایع خودرو به کار برده میشود.

از محصولاتی که آهن گالوانیزه در ساختار آنها به کار رفته است می توان به موارد زیر اشاره کرد. توجه داشته باشید در صورت خرابی و یا ضربه دیدن هر یک از موارد زیر، آن محصولات را می توان به عنوان ضایعات گالوانیزه در نظر گرفت. در صورت نیاز می توانید برای فروش موارد گفته شده در زیر به خریدار ضایعات گالوانیزه در تهران یعنی تفکیک سبز اطلاع دهید.

  • لوله های بخاری
  •  کانال کولر
  •  کابینت آشپزخانه ها
  •  لوله های آب
  •    نرده ها، دودکش ها، راه های صنعتی، نردبان و پله ها و مبلمان خیابانی
  •  پوشش انواع سقف مثل  سقف شیروانی ویلا ها و ساختمان های مسکونی بزرگ و کوچک، آلاچیق ها، کارخانه ها وسوله ها
  • کابل برق، مصالح متصل کننده ساختمانی، قفل پنجره
  •   کابینت آشپزخانه

 

خرید و فروش ضایعات گالوانیزه 

اگر می خواهید ضایعات خود را بفروشید، دیگر نیازی نیست در این مزایده ها شرکت کنید مجموعه تفکیک سبز تمام ضایعات شما را در محل و به صورت نقدی و یمجا خریداری می نامید. از همین رو شما بدون واسطه می توانید ضایعات گالوانیزه خود را به فروشید رسانید.

 

تفکیک سبز، بهترین خریدار ضایعات گالوانیزه در تهران

در کلانشهر هایی مانند تهران روزانه شاهد تولید ضایعات در دسته بندی های گوناگون هستیم. خریدار ضایعات گالوانیزه در تهران روزانه مشغول گردآوری ضایعات گالوانیزه به مقدار زیاد است.

این مجموعه نیز خریدار ضایعات گالوانیزه در این منطقه است که پس از گردآوری ضایعات اقدام به بازیافت آن ها می کند و با انجام عملیات متعدد آنها را برای استفاده دوباره آماده می کنند.

این مجموعه در سراسر تهران یعنی شمال ، جنوب ، مرکز ، شرق  و غرب تهران به فعالیت میپردازد. تنها کاری که لازم است انجام دهید تماس با این مجموعه است تا اقدام به اعزام نیرو به منطقه مدنظر شما شود.

تفکیک سبز و انواع وسایل ضایعات، کارکرده و دسته دوم توسط این مجموعه امکان پذیر است. این مجموعه به صورت یکجا و عمده به خرید ضایعات به ویژه خرید ضایعات گالوانیزه شما می پردازد.

 

خرید ضایعات لوله گالوانیزه 

اکثرا گالوانیزه به صورت ورق در صنعت مورد استفاده قرار می گیرد که مزیت های بسیاری هم به دنبال خود داشته است. استفاده بیش از حد ورق گالوانیزه و همچنین خرید و فروش لوله گالوانیزه موجب ایجاد ضایعات گالوانیزه شده است.

 

خرید ضایعات ورق گالوانیزه

این مجموعه با خرید ضایعات لوله گالوانیزه و بازیافت دوباره آنها کمک بسیاری به اقتصاد و محیط زیست کشور کرده است. همچنین این مجموعه خریدار ضایعات ورق گالوانیزه نیز هست که آنها را بازیافت کرده و آماده تولید محصولات جدیدی می کند.

 

ویژگی های خرید ضایعات گالوانیزه توسط این مجموعه

امروزه مراکز بسیاری جهت خرید ضایعات گالوانیزه در تهران وجود دارد. همان طور که گفته شد مرکز تفکیک سبز نیز یکی از این مراکز است.در این قسمت برای شما توضیح خواهیم داد که چرا این مرکز یکی از بهترین مراکز خرید ضایعات گالوانیزه است. بدون شک فعالیت در این زمینه تنها دلیل نمی باشد که شما این مجموعه را برای خرید ضایعات گالوانیزه انتخاب کنید. بلکه این مجموعه با درنظر گرفتن بهترین خدمات برای شما عزیزان سعی در جلب نظر شما عزیزان است. در ادامه به ویژگی های مختص این مجموعه اشاره کرده ایم:

  •  پرداخت نقدی و در محل
  •   انتقال ضایعات گالوانیزه با ماشین آلات مخصوص
  •  قیمت های به صرفه
  •  ارائه خدمات در سریعترین زمان ممکن

 

قیمت خرید ضایعات گالوانیزه 

بدون شک موضوعی که برای شما بسیار مهم می باشد، قیمت خرید ضایعات گالوانیزه می باشد. به طور کلی قیمت هر کیلو ضایعات گالوانیزه با توجه به نوع محصول متفاوت است ولی ما این اطمینان را به شما عزیزان می دهیم که با به صرفه ترین قیمت ممکن ضایعات گالوانیزه شما توسط این مجموعه خریداری خواهد شد. با توجه به وضعیت کشور که قیمت ها در اکثر مواقع متغیر هستند، بهتر است برای اطلاع دقیق با ما تماس بگیرید.

 

ضایعات گالوانیزه با توجه به میزان توناژ قیمت های متفاوتی خواهند داشت، شما عزیزان می توانید جهت کست اصلاع از قیمت خرید ضایعات و همچنین قیمت آهن گالوانیزه و قیمت لوله های گالوانیزه از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید.

ما خریدار همه نوع ضایعات گالوانیزه شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

 

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button