خریدار ضایعات نان خشک

خریدار ضایعات نان خشک

در روز تعداد بیشماری نان خشک از درب منازل، هتل ها، رستوران ها و معابر شهر جمع آوری شده و این نان ها برای مصارف کشاورزی و دامپروری به مراکز مربوطه فرستاده می شود. اگر قصد فروش ضایعات نان خشک را دارید، مرکز تفکیک سبز بهترین خریدار ضایعات نان خشک شماست. این مرکز ضایعات به جز خرید ضایعات نان خشک خرید ضایعات آهن خرید ضایعات روی خرید ضایعات آلومینیوم خرید ضایعات منزل خرید ضایعات مس خرید ضایعات چدن را نیز در رزومه کاری خود دارد.

 

ضایعات نان خشک چه اهمیتی دارد؟

قیمت ضایعات نان خشک

نان شرایط نگهداری دارد و در مدت معلوم خشکیده می شود اما از آن جایی که از قدیم نان خشک را داخل سطل زباله نمی انداختند و به نظر عموم نان خشک برکت است و باید آن را کنار کوچه گذاشت. برای همین مراکزی در سرتاسر پدید آمده اند که نان خشک را جمع آوری می کنند و ضایعات نان خشک را برای موارد مصرف بهتر به کار می برند.

 

موارد مصرف ضایعات نان خشک

متداول ترین روش استفاده از ضایعات نان خشک به عنوان خوراک دام ها در بین دامداران است. ضایعات نان خشک بدون کپک به دامپروری ها فروخته می شوند که به عنوان غذای دام می توان از آن ها استفاده کرد.

متاسفانه مصرف ناصحیح مردم و استفاده از آردهای بی کیفیت توسط نانواها اصلی ترین دلیل خشک شدن زود هنگام نان و کپک زدن آن می شوند. برای همین نان خشک کپک زده را هم به شکل کود  آلی در می آورند و برای مصارف کشاورزی و تولیدات ارگانیکی به کار می برند.

بهترین مرکز خرید نان خشک

از آن جایی که نگهداری از ضایعات نان خشک کار راحتی نیست. برای همین برای جلوگیری از کپک زدن بهترین کار فروختن این نان های خشک شده به مراکز خرید ضایعات نان خشک است. مرکز تفکیک سبز بهترین خریدار ضایعات نون خشک شماست و تمام ضایعات نان خشک شما را به بالاترین قیمت می خرد. این کار کمک می کند که شما از حجم انباشته نان که باعث ایجاد کپک و بروز بیماری می شود، خلاص شوید و بابت آن ها پول دریافت کنید.

 

ضایعات نان خشک در تهران

مرکز خرید ضایعات نان خشک

اگر در هر کدام از مناطق تهران زندگی می کنید مقدار زیادی نان خشک دارید که در گوشه ای از خانه تان جمع شده است. یا اینکه صاحب هتل، کافه یا رستوران هستید، روزانه مقدار زیادی ضایعات نان خشک تولیدمی کنید، بهترین کار این است که آن ها را به مرکز تفکیک سبز در تهران بفروشید و بابت آن سود قابل توجهی به دست بیاورید.

 

قیمت نان خشک در تهران

قیمت ضایعات نان خشک با توجه به وزن آن ها تعیین می شوند . ما به شما اطمینان می دهیم که تمام نان های خشک و ضایعات آن را از شما با قیمت ضایعات نان خشک امروز از شما می خریم. در اصل این کار به جای رها کردن آن ها در گوشه سطل زباله برای شما سود نیز به همراه دارد. جهت استعلام قیمت ضایعات نان خشک 1400  با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

 

سوالات پرتکرار در رابطه با خرید ضایعات نان خشک

بعد از تماس با مرکز تفکیک سبز همکاران ما در اسرع وقت برای قیمت گذاری و انتقال ضایعات نان خشک به محل مورد نظرتان اعزام می شوند.

خیر کارشناسان این مرکز کلیه عملیات بارگیری و انتقال را به شکل کاملا رایگان انجام می دهد. و شما فقط فروشنده هستید.

مرکز تفکیک سبز با اصولی مانند وقت شناسی و رضایت مشتری و مناسب ترین قیمت را سرلوحه کار خود کرده است و با قیمت پیشنهادی خود رضایت مشتری را جلب می کند.

Load More

3.4/5 - (13 امتیاز)

۱ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button