جدیدترین مطالب سایت

آیا برای فروش ضایعات خود دنبال یک مرکز معتبر خرید ضایعات می گردید!؟

 

ما خریدار همه نوع ضایعات شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

 

 

همین حالا با ما تماس بگیرید.

09120301130

خرید ماشین آلات فرسوده

با توجه به پیشرفت روزافزون پیشرفت تکنولوژی و ساخته شدن دستگاه ها و ابزار های دقیق و به روز، ابزار و دستگاه های قدیمی تر به مرور زمان از سیستم خارج می شوند. به طور مثال بسیاری از تجهیزات اسقاطی شرکت ها، دستگاه های از کار افتاده، ماشین آلات کار کرده و بسیاری از محصولاتی که دیگر کارایی چندانی ندارند همگی از سیستم فعلی خود کنار گذاشته می شوند. بهترین راه برای جمع آوری و کاربردی ترین سرنوشتی که می توان برای آن ها رقم زد بازیافت می باشد. مجوعه تفکیک سبز تمامی ضایعات را خریداری می کند. خرید ماشین آلات فرسوده و اسقاطی و کاربردشان در صنعت بواسطه ی بازیافت می تواند تاثیر بسزایی در کاهش تخریب های ناشی از انباشت ماشین آلات کارکرده داشته باشد.

انواع ماشین آلات اسقاطی

ماشین آلات به طور کلی انواع مختلفی دارند که در کارخانجات بسیاری تولید می شوند و بعد از عمر مفیدی که داشتند در چرخه ضایعات و و سایل فرسوده قرار می گیرند. ماشین آلات اسقاطی عمودی که از جمله آنها می توان به ماشین تراش معمولی، دستگاه حفاری، دستگاه خسته کننده، ماشین فرز و ماشین آلات برنامه ریزی  اشاره کرد. این سیستم ها معمولا پس از مدتی تعویض و یا کنار گذاشته می شوند و زمانی که فرسوده شدند می توان با بازیافت دویاره از آن ها استفاده کرد. ماشین آلات دقت که شامل ماشین سنگ زنی، ماشین پردازش دنده، ماشین پردازش موضوع و  نمونه های دیگری که با این هدف و بالا رفتن دقت سیستماتیک در زمینه های مختلف ارائه و استفاده می شوند.

ابزار دقیق مانند مختص دستگاه خسته کننده، چرخ دنده ماشین سنگ زنی، چرخ دنده موضوع، دستگاه دنده با دقت بالا و تمامی دستگاه هایی که با دقت بالایی داده ها را بررسی می کنند. تمامی این قطعات نیز پس از مدت زمان کوتاه و یا طولانی، با توجه به طرز استفاده و جنس و کیفیت قطعات تشکیل دهنده، فرسوده می شوند و می توانند در بخش بازیافت حضور داشته باشند. ماشین های سی ان سی که این محصولات همان دستگاه های دیجیتال هستند که در صنعت های مختلف استفاده های گسترده و گوناگونی دارند. ماشین هایی با ابزار اتومات و سیستم کنترل برنامه که می توان دستورالعمل های نمادین را برای پردازش در اختیار آن ها گذاشت. این قطعات پس از مستهلک شدن بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. مجموعه تفکیک سبز خریدار ماشین آلات اسقلطی و به طور کلی همه نوع ضایعات می باشد. ما سعی داریم با جمع آوری و بازیافت اصولی لوازم فرسوده، به حفظ محیط زیست و بازگشت مواد فرسوده به چرخه ی صنعت کمک کنیم.

بهترین خریدار ضایعات ماشین آلات اسقاطی در تهران با بالاترین قیمت

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

جهت مطالعه مقاله خریدار لاستیک فرسوده  اینجا را کلیک نمایید.

 

اهمیت بازیافت ماشین آلات اسقاطی

بسیاری از این قطعات فرسوده و ماشین آلات اسقاطی در سیستم ها و یا گوشه ی انبار ها انباشته می شوند بدون اینکه استفاده ی مفیدی از آن ها بشود. این امر علاوه بر افزایش میزان زباله و آلودگی هوا، جلوی بازگشت این قطعات را به چرخه ی صنعت خواهد گرفت. بازیافت این قطعات فوید بسیاری دارد که در ادامه به اختصار به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

 

صرفه جویی مواد اولیه

یکی دیگر از مزایای بازیافت وسایل صرفه جویی چشمگیر در مصرف منابعی مانندفولاد، فلز و غیره می باشد. به طور مثال یک تن فولاد که نتیجه ی محصول بازیافت آهن قراضه است سبب کاهش  مصرف1115کیلو گرم آهن، 625 کیلوگرم زغال سنگ و 53 کیلو گرم سنگ آهک خواهد شد. این اقدام با کاهش ۹۵ درصدی مصرف آلومینیوم، ۸۵ درصد صرفه جویی فلز مس، ۶۵ درصد صرفه جویی فلز سرب و6 درصد صرفه جویی در فلز روی مهم ترین قدم در صرفه جویی مواد اولیه محسوب می شود.

    

تولید مواد فلزی قوی

یکی از کاربرد های بسیار به صرفه و قابل استفاده از این قطعات تولید مواد فلزی از آن آلات و قسمت های فلزی آن ها می باشد. روند آن به این صورت است که ابتدا تحت فرآیندی با قوس الکتریکی که سرو صدای زیاد و حرارت بالایی دارد،  قرار می گیرد و سپس در کوره ابزار های فلزی قوی از آن ساخته می شود که فولاد ضد خش یکی از انواع محصولات این چنینی است .  این نوع بازیافت انرژی بیشتری ذخیره کرده و کربن دی اکسید کمتری مصرف می کند و آسیب به محیط زیست را تا حد زیادی کاهش می دهد. تولید وسایل فلزی جدیدتر با این روش از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر است. همچنین این روش برای مس و آلومینیوم کاربرد دارد. این اقدام می تواند نقش مهمی در کاهش تجهیزات فرسوده ایفا کند.

 

حفظ محیط زیست

امروزه این مسئله از اهمیتی حیاتی در سراسر جهان برخوردار می باشد. ضایعاتی که در طبیعت تولید می شوند و قطعاتی که بدون استفاده در گوشه و کنار کره ی زمین انباشته می شوند، همه  و همه باعث بروز صدمات جبران ناپذیری به طبیعت خواهند شد. بازیافت به موقع و اصولی ماشین آلات فرسوده موجب کاهش ۸۶ درصد آلودگی هوا، کاهش ۴۰ درصدی آب و کاهش ۷۶ درصدی آلودگی آب می شود. بازیافت می تواند خسارات ناشی از آلودگی محیط زیست را با بازگشت دوباره ی قطعات اسقاطی به تولید را کاهش دهد. خرید ماشین آلات فرسوده یکی از اقدامات مجموعه تفکیک سبز برای حفظ محیط زیست می باشد.

 

چرا باید ماشین آلات کهنه را کنار بگذاریم؟

خرابی و مستهلک بودن سیستم تولیدی و استفاده از قطعات کهنه و ماشین آلات کارکرده می تواند تاثیرات منفی در روند کارکرد جموعه ها داشته باشد. شاید در ابتدا هزینه ی تعویض قطعه و یا دستگاه های یک بخش و یا ماشین بسیار بالا به نطر برسد، اما با یک دیدگاه منطقی اقتصادی این کار بسیار به صرفه تر از ضربه هایی است که این استهلاک در طولانی مدت به سیستم کلی وارد می کند. به طور مثال زمانی که ماشین آلات و ابزار شما کارایی قبلی خود را نداشته باشند، برای جبران کاستی فنی دستگاه ها مجبور به استخدام نیروی انسانی بیشتری خواهید شد و یا ممکن است بارها هزینه ی تعمیر آن را بپردازید. این هزینه ها به مراتب بالاتر از تعویض آن دسنگاه خواهند بود. تفکیک سبز با خرید ماشین آلات فرسوده و باز یافت قطعات اسقاطی ماشین آلات ها در چرخه اقتصلدی و بازیافتی کمک بسزایی انجام می دهد.

جهت مطالعه مقاله خریدار روغن سوخته اینجا را کلیک نمایید.

 

استفاده از قطعات خودرو در بازار جهانی برای بازیافت

استفاده از قطعات مختلف ماشین آلاتی مانند بالابر غلطک و دیگر ماشین آلات فرسوده در بازیافت و بازگرداندن آن ها به صنعت در تمامی جهان مورد توجه قرار می گیرد. به طور مثال در کشور آمریکا بیش از 140 هزار‌نفر در بیش از9 هزار مرکز بازیافت خودرو فرسوده فعالیت می کنند. همچنین جالب است بدانید که صنعت بازیافت خودرو جزء صنایع بزرگ ایالت آمریکاست. به گونه ای که به تازگی به  شانزدهمین صنعت بزرگ این کشورتبدبل شده است. سهمیه ی صنعت بازیافت از سود ناخالص ملی سالانه 25میلیارد دلار تخمین زده می شود. افرادی که در این حیطه مشغول اند ادعا می کنند توانسته اند 75 درصد از وزن خودرو را بازیافت کرده و در تولید قطعات جدید یا صنعت‌های دیگر به‌عنوان مواد خام برای صنایع دیگر از آن ها استفاده کنند. این درصد بسیار چشمگیر است و برای حفظ محیط زیست و تولید مواد اولیه بدون نیاز به کنکاش در طبیعت قدمی مهم به شمار می رود. بدنه، موتور و باتری، چرخ‌ها، صندلی و فرمان این سیستم ها به طور کامل بازیافت می شوند.

 

 

خرید ماشین آلات اسقاطی فرسوده

سیستم هایی مانند ماشین آلات راهسازی، ماشین آلات معدنی، بیل مکانیکی چرخ زنجیری، چکش هیدرولیکی، لودر، گریدر، سنگ شکن، دستگاه لوله گذار، مینی لودر، غلطک، ترنچر، اسکریپر، جرثقیل و بالابر، ماشین آلات حفاری، انواع بالابر، انواع غلطک، کاتر، دستگاه های فریز، دستگاه چاپ، دستگاه لیبل زن، کمباین، ماشین آلات کشاورزی و تمامی ماشین آلات فرسوده  توسط این مجموعه خریداری می شوند. تفکیک سبز در راستای جمع آوری انواع ضایعات و بازیافت آن ها تلاش می کند.

 

تفکیک سبز بهترین خریدار انواع ماشین آلات و تجهیزات فرسوده :

✔ خریدار ماشین آلات و تجهیزات ساختمانی فرسوده

✔ خریدار ماشین آلات و تجهیزات راهسازی فرسوده

✔ خریدار ماشین آلات و تجهیزات صنعنی فرسوده

✔ خریدار ماشین آلات و تجهیزات اداری فرسوده

✔ خریدار ماشین آلات و تجهیزات صنعت چاپ فرسوده

✔ خریدار ماشین آلات و تجهیزات شهری فرسوده

✔ خریدار ماشین آلات و تجهیزات نظافتی فریوده

✔ خریدار ماشین آلات و تجهیزات حفاری و معدن فرسوده

✔ خریدار ماشین آلات و تجهیزات خط تولید فرسوده

 

جهت مطالعه مقاله  خریدار ضایعات فلزی   اینجا را کلیک نمایید.

 

فروش ماشین آلات فرسوده 

اگر قصد فروش هریک از ماشین آلات فرسوده  خود را دارید کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. همکاران ما شما را راهنمایی می کنند و پاسخگوی سوالات شما عزیزان می باشند.

بهترین خریدار ضایعات ماشین آلات اسقاطی در تهران با بالاترین قیمت

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

5/5 - (4 امتیاز)

۵ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button