خرید قطعات خراب کامپیوتر

در دنیای امروز به دلیل استفاده از کامپیوتر ها در شرکت ها و سازمان ها ادارات با گذشت زمان و به روز شدن کامپیوتر های جدید تر، دستگاه های قبلی کهنه و یا خراب می شوند در نتیجه نیازمند تعویض دستگاه هستیم، از همین رو جایگزین کامپیوتر ای قدیمی با جدید و یا قطعات خراب شدخه دستگاه ها که فضای زیادی را اشغال می کند بهترین روش فروش دستگاه های قدیمی می باشد. در این میان مراکز خرید قطعات خراب کامپیوتر خریدی  مجموعه تفکیک سبز هستند که خرید قطعات قدیمی کامپیوتر، خریدار قطعات خراب کامپیوتر، خرید مادربرد سوخته و خرید و فروش قطعات خراب کامپیوتر را با قیمت بسیار مناسب و عالی انجام می‌دهند.

 

مرکز خرید قطعات فرسوده کامپیوتر در تهران 

معمولا کامپیوترها با گذشت زمان رو به فرسودگی می‌روند و خراب می‌شوند. افرادی که در منازل و یا اداره‌ها که با وسایل الکترونیکی مانند کامپیوتر زیاد کار می‌کنند، بعد از مدتی کامپیوتر جدیدی خریداری می‌کنند و کامپیوترهای قدیمی خود را به فروش می‌رسانند. اگر شما هم قصد فروش کامپیوترهای کهنه خود را دارید کافیست به مرکز خریدار قطعات خراب کامپیوتر مراجعه کنید. این مراکز، خرید قطعات خراب کامپیوتر کهنه شما را انجام می‌دهند.

در واقع مراکز خریدی مانند تفکیک سبز وجود دارند که خریدار قطعات خراب کامپیوتر، خرید قطعات معیوب کامپیوتر، خریدار انواع وسایل ضایعات ،کارکرده، دسته دوم و خریدار قطعات خراب کامپیوتر شما هستند. اگر شما هم می‌خواهید با خرید و فروش قطعات خراب کامپیوتر آشنا شوید، با ما در این مطلب همراه باشید.

همان‌طور که گفته شد مراکز خریدی هستند که خریدار قطعات خراب کامپیوتر، فروش قطعات قدیمی کامپیوتر، خرید قطعات کارکرده کامپیوتر، خرید مادربرد سوخته، خرید قطعات مستعمل کامپیوتر را انجام می‌دهند؛ اما قبل از اینکه به معرفی مرکز خرید قطعات کامپیوتر بپردازیم، بهتر است با قطعات کامپیوتر و نشانه‌های خرابی آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

 

قطعات کامپیوتر و علائم خرابی آنها

حتما برای شما هم جالب است بدانید که قطعات کامپیوتر شامل مواردی از جمله کیس، پردازنده، مادربرد، هارد دیسک، رم، کارت گرافیک، کارت صوتی، مانیتور، صفحه کلید، ماوس، مودم، چاپگر، اسکنر، کارت کپچر، بلندگو هستند. این قطعات بعد از مدتی کارکردن با کامپیوتر رو به خرابی می‌روند و علت خرابی آن‌ها شامل موارد زیر هستند:

  • کیس: بعد از مدتی کار کردن ممکن است دکمه‌های کیس از کار بیافتد و یا فن آن سر و صدا تولید کند.
  • منبع تغذیه کامپیوتر: اگر منبع تغذیه خراب شود دیگر صفحه کامپیوتر بالا نمیاید.
  • پردازنده کامپیوتر: پردازنده کامپیوتر که قسمت مهم آن است، اگر خراب شود دیگر کامپیوتر روشن نمی‌شود.
  • مادربرد: این قطعه اگر خراب شود گاه و بی‌گاه کامپیوتر ریست می‌شود.
  • هارد دیسک: نشانه خرابی این قطعه این است که در آغاز روشن شدن کامپیوتر، سیستم بیش از حد کند است.
  • کارت گرافیک: به هم ریختن تصاویر، نشناختن رنگ‌ها از نشانه‌های خرابی کارت گرافیک است.
  • صفحه کلید: کار نکردن کلیدها، گیرکردن بعضی از کلیدها، از نشانه‌های خرابی صفحه کلید کامپیوتر هستند.
  • بلندگو: از نشانه‌های خرابی بلندگو، پخش نشدن صدا، پارازیت داشتن صدا، کیفیت پایین صدا، روشن نشدن دستگاه است.
  • کارت کپچر: شناخته نشدن توسط کامپیوتر، نشان ندادن فیلم در صفحه، قفل کردن کامپیوتر از علائم خرابی آن است.
  • اسکنر: روشن نشدن چراغ دستگاه، به هم‌ریختگی رنگ‌ها، سرعت پایین دستگاه از علائم خرابی آن است.
  • چاپگر: به هم‌ریختگی رنگ‌ها و چاپ از نشانه‌های خرابی این قطعه است.
  • ماوس: حرکت نکردن و کند شدن ماوس از نشانه‌های خرابی آن است.

ما خریدار قطعات کامپیوتر خراب به صورت یکجا هستیم!

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

 

تفکیک سبز خریدار قطعات خراب کامپیوتر

حالا که با قطعات کامپیوتر و علائم خرابی آن‌ها آشنا شدید، بهتر است بدانید مراکز خریدی هستند که خرید و فروش قطعات خراب کامپیوتر شما را انجام می‌دهند. این مراکز، مثل مجموعه تفکیک سبز به خرید انواع و اقسام کامپیوتر می‌پردازند. این مرکز بهترین خریدار قطعات خراب کامپیوتر است.

شرکت تفکیک سبز خریدار قطعات خراب کامپیوتر، خرید قطعات سوخته کامپیوتر، کامپیوترهای دسته دوم، اوراقی و مازاد بر نیاز است. همچنین علاوه بر خرید کامپیوترهای دسته دوم ، قطعات کامپیوتر را به صورت جداگانه و قابل تفکیک خریداری می‌کند.

 

قیمت خرید قطعات خراب کامپیوتر

همان‌طور که گفته شد امروزه تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است و هرکسی از کامپیوتر و اینترنت در منزل و یا اداره خود استفاده می‌کند. کامپیوترها بعد از مدتی رو به فرسودگی می‌روند و قطعات آن‌ها خراب می شوند. بعد از خراب شدن قطعات کامپیوتر، می‌توان آن‌ها را به مراکز خریدار انواع ضایعات فروخت، تا کامپیوتر جدیدی را خریداری کرد.

قیمت خرید قطعات خراب کامپیوتر هم با توجه به ویژگی‌های هر مرکز خریدار قطعات خراب کامپیوتر متفاوت است؛ اما مجموعه تفکیک سبز، قطعات خراب کامپیوتر شما را با بالاترین قیمت ممکن در مقایسه با دیگر مراکز خریداری می‌کند. قیمت قطعات دسته دوم کامپیوتر، قیمت خرید قطعات خراب کامپیوتر در مجموعه تفکیک سبز بسیار مناسب و عالی است.

 

جمع بندی

در این مقاله به قطعات خراب کامپیوتر و مرکز خریدار قطعات خراب کامپیوتر پرداخته شد. بعد از مدتی کامپیوترها رو به خرابی می‌روند و ممکن است قطعات آن‌ها خراب شوند. در این میان مراکز خریدی مثل مجموعه تفکیک سبز هستند که خرید قطعات قدیمی کامپیوتر، خریدار قطعات خراب کامپیوتر، خرید مادربرد سوخته و خرید و فروش قطعات خراب کامپیوتر را با قیمت بسیار مناسب و عالی انجام می‌دهند. مجموعه تفکیک سبز بهترین خریدار قطعات خراب کامپیوتر شما است. برای فروش قطعات قدیمی کامپیوتر خود کافیست با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

ما خریدار قطعات معیوب کامپیوتر شما به صورت یکجا هستیم!

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

 

5/5 - (2 امتیاز)

۱ دیدگاه

  • سلام من یک گرافیک معیوب gigabyte 9400gt 1gb دارم میخرید؟
    یک گرافیک دیگر gtx560ti هم دارم البته کارت کاملا سالمه ولی خنک کننده ش خرابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button