جدیدترین مطالب سایت

آیا برای فروش ضایعات خود دنبال یک مرکز معتبر خرید ضایعات می گردید!؟

 

ما خریدار همه نوع ضایعات شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

 

 

همین حالا با ما تماس بگیرید.

09120301130

خرید ضایعات درب منزل

یکی از دغدغه های امروز در هر منزل یا خانه ای ضایعات بوجود آمده و خراب است که دیگر برای افراد خانه قابل استفاده نیست و فضای زیادی را نیز اشغال کرده اند، خانه های کوچک به دلیل نداشتن فضا گله دارند و به دنبال جایی هستند که بدون اینکه وسایل اضافه و ضایعاتی خود را جابه جا کنند و با خود مسافت طولانی را حمل کنند تمام ضایعات آن ها را در ، درب منزل یکجا خریداری کند.  یکی از ویژگی های مجموعه تفکیک سبز خرید ضایعات درب منزل می باشد.

هنچنین اکثر افراد ضایعاتی را در منزل دارند و تمایل دارند تا ضایعات آهن آلات نشئت گرفته از ماشین های خود را به عنوان ضایعات آهن بفروشند، به دلیل اینکه این کار موجب می گردد تا از تلمبار زباله های آهن در منازل و انبارها گرفته شود و ضایعات آهن به منظور ذوب به کارخانه های ذوب آهن برده شود.

بعد از طی فرآیند و عملیات خاصی که بر روی آن ها اجام می شود، مجددا در صنایع تولید استفاده می شوند. همان گونه که اطلاع دارید اکثر افراد در پی خریدار ضایعات آهن هستند تا ضایعات آهن خودشان را به آنها به فروش برسانند.

 البته کسانی که تمایل دارند خریدار ضایعات آهن آن ها را به قیمت بسیار خوبی به آنها عرضه بدارد و همچنین تخلیه و بارزدن ضایعات آهن در انبارهای آنان سریع و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود، تا تخلیه به طور کلی و کامل صورت پذیرد که اکثر افراد در ایران و در شهر خودشان در پی بهترین خریدار ضایعات آهن هستند. مجموعه تفکیک سبز بهترین پرسنل توانمند خود را برای خرید ضایعات در اختیار دارد، موضوع مهمی که در خرید ضایعات درب منزل خریدار باید روی آن ها متمرکز شود.

 

بهترین خریدار ضایعات درب منزل تهران 

مجموعه تفکیک سبز به جهت برخورداری از شرایط مد نظر می تواند انواع ضایعات شما را با مناسب ترین قیمت خریداری کند. این مرکز به دلیل اهتمام ورزی بیش از پیش به مسئله حفظ محیط زیست در تلاش است تا با جمع آوری انواع ضایعات آرامش خیالی را برای هوطنان محترم فراهم کند.

این ضایعات گستردگی فراوانی داشته و تقریبا در تمام بخش های زندگانی افراد تولید می شوند. بر این اساس بخشی از اقدامات این مجموعه در زیر عنوان شده است:

  • خرید ضایعات آهن و فلزات به بهترین قیمت
  • خرید انواع ضایعات آهن درب منزل
  • خرید نواع ضایعات آلومینیومی
  • خریدار انواع ضایعات تخریب ساختمان
  • خریدار انواع درب و پنجره مستعمل و ضایعاتی
  • خرید انواع سرب و برنج با مناسب ترین قیمت
  • خریدار انواع شیر آلات مستعمل و ضایعاتی
  • خریدار انواع نبشی و تیر آهن
  • خریدار انواع باطری ماشین مستعمل و ضایعاتی
  • خریدار انواع پروفایل و لوازم خانگی ضایعاتی و مستعمل
  • بهترین خریدار آهن آلات قراضه و میلگرد

ما خریدار تمامی اقلام ضایعاتی شما درب منزلتان هستیم!

بهترین مرکز خرید ضایعات درب منزل در تهران

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

خرید ضایعات درب منزل با بالاترین قیمت

باید خریدار ضایعات به قیمت روز ضایعات توجه لازم را داشته باشد. می بایست همه ی ضایعات آهن را به قیمت روز خریداری نماید، تا به سود فروشنده و به ضرر خریدار تمام نشود. ضایعات آهن را با قیمت بسیار کم و بی بهره از فروشنده های ضایعات آهن خریداری می کنند و این مورد اصلا نتایج مناسبی در بر نخواهد داشت. مجموعه  تفکیک سبز  به عنوان بهترین گروه خریدار ضایعات آهن درسرتاسر ایران در تلاش است تا ضایعات آهن شما را با قیمت بسیار مناسب و در کوتاه ترین زمان ممکن خریداری نماید. برای فروش ضایعات آهن به قیمت روز همین حالا با مرکز ما تماس حاصل فرمایید.

گروه صنعتی تفکیک سبز بهترین مشاوره‌ها را به شما می دهد. البته مشاوره های این مجموعه کاملا رایگان است و قراردادی که به منظور فروش و خرید ضایعات درب منزل با شما می بندیم قراردادی به طور کامل قانونی و طبق اصول می باشد و گروه ما به همه تعهدات خود در زمینه خرید ضایعات درب منزل از شما و کسب و کارتان متعهد است.

همه ضایعات آهنی که ما از شما و  اکثر منازل خریداری می کنیم به قیمت روز ضایعات آهن بوده و به علت این که قیمت ضایعات آهن دائما در حال نوسانات شدید است و تغییرات بسیار زیادی دارد . ما نیز طبق قیمت روز نه قیمت قبل و یا قیمتی خارج از عرف از شما خریداری می نماییم.

 

مرکز خرید و فروش ضایعات درب منزل

به طور حتم شما نیز ضایعاتی مانند ضایعات آهن، ضایعات آلومینیوم، ضایعات مس، ضایعات برنج در منزل، انبار یا محل کار خود موجود دارید که با توجه به حجم و یا وزن قابل ملاحظه ای که دارند تمایل ندارید آن ها را دور ریخته و از سوی دیگر توقعی از کسب درآمد به وسیله فروش ضایعات دارید به همین منظور به شما توصیه می شود با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید و با عرضه آدرس منزل و یا انبار خود نیروهای مجموعه ما برای چک کردن و خرید لوازم ضایعاتی شما به درب منزل و انبار شما رجوع کرده و بعد از جداسازی ضایعات هم گروه و کار آمد آن ها را  با مناسب ترین قیمت از شما تحویل گرفته و مبلغ متناسب با آن را پرداخت می نمایند.

سپس ضایعاتی که خریداری شده اند را به انبار های ویژه ای و معمولا مشترکی انتقال می دهند که در آن جا مقدمات جابه جایی به کارخانه ذوب را فراهم می کنند. بعد از فراهم شدن مقدمات، ضایعات گرد آوری شده به کارخانه های ویژه ذوب ضایعات انتقال می یابند تا پس از ذوب مجددا به سیکل تولید برگشته و مورد بهره وری قرار بگیرند.

 

خرید ضایعات پلاستیکی درب منزل

پلاستیک مواد مصنوعی بوده که توسط انسان ها اختراع و به طور گسترده ای تولید شده است. این بهره وسیع از صنعت پلاستیک به دلیل آن است که وزن بسیار کم، عایق حرارت و جریان الکتریکی هستند. مواد پلاستیکی گونه ای از پلیمر به شمار می آیند که مولکول های درشت با پایه کربن را در خود جای داده اند. از مخلوط کردن کربن با عناصری چون هیدروژن، نیتروژن، کلر و فلوئور گونه های مختلف پلیمر با خاصیت های متنوع تولید می گردد. خواص پلیمرها به وزن مولکولی آن ها وابسته است. به طور مثال پلیمر پلی استایرن با درجه پلیمریزاسیون 1000 در دمای اتاق سخت و شکننده بوده ولی همین مواد با درجه پلیمریزاسیون 10 پلیمری منعطف و شکل پذیر است.

بهای ضایعات پلاستیکی که درب منزل خریداری می گردند در بین تمام ضایعات غیرفلزی، قیمت ضایعات پلاستیک و پلیمر در مقایسه با سایر زیر دسته ها بیشتر است. به علت بهره وری بیش از پیش آن ها، حجم ضایعات آن ها نیز بالاتر است.

تقسیم بندی ضایعات پلاستیک

ضایعات پلاستیک، به دلیل در دسترس بودن عموم افراد و همچنین سهولت برگشت مجدد آن به چرخه صنعت از اهمیت بسزایی برخوردار است از این آن ها را در دسته های زیر تقسیم بندی می کنند:

  • ضایعات ترموست ها
  • ضایعات الاستومرها
  • ضایعات ترموپلاست ها

انواع ضایعات پلاستیک و پلیمر که درب منزل خریداری می شود

 

برخی از ضایعات پلاستیک و پلیمر که درب منزل خریداری می شود به صورت زیر است:

  • انواع ضایعات نایلون
  • ضایعات لوله های پلی اتیلن
  • ضایعات سبد
  • ضایعات پروفیل
  • ضایعات پروفیل
  • ضایعات پی وی سی
  • و غیره

صنعت بازیافت پلاستیک

بخش پلاستیک ها به ویژه پلاستیک های مهندسی، به علت بازیافت پذیر بودن، هزینه بسیار کم، خاصیت فیزیکی، توانایی تولید و بهره وری مناسب از آن ها و غیره صنعتی فزاینده به شمار می آید.

 

خرید ضایعات فلزی درب منزل 

ضایعات فلزی به هر فلزی گفته خواهد شد که دیگر عمرش به آخر رسیده و هیچگونه کاربردی ندارد این ضایعات از آهن گرفته تا استیل، چدن، آلومینیوم، مس، برنج، سرب و روی هستند و به صورت خام به فروش میرسند و در کارخانه‌های مختلف بازیافت خواهند شد. جنس ضایعات فلزی به نوع مواد اولیه بکار رفته شده در آن ها بستگی زیادی دارد.

ضایعات غیر فلزی شامل تمام مواد پلاستیکی، پلیمری، لاستیک، شیشه، کاغذ، کارتن، چوب و تخته هستند معمولا به صورت عمده خرید و فروش خواهد شد، یا حتی ممکن است لوله های پلاستیکی و بطری های پلاستیکی باشند که بر اساس جنس متفاوت هستند.  ضایعات الکترونیکی و الکتریکی تقریباً به تمام وسایلی گفته خواهد شد که به نوعی با برق سروکار دارند. به طور کلی این مجموعه در زمینه خرید ضایعات فلزی نیز فعالیت دارد.

 

راهنمای خرید ضایعات درب منزل

بعد از استعلام قیمت محصول که به وسیله مشتری انجام می شود، کارشناسان فروش مرکز تفکیک سبز، قیمت و مشخصات محصول، شرایط پرداخت، زمان بارگیری ، تحویل محصول و سایر جزییات سفارش را به شکل پیش فاکتور به سمع و نظر شما می رسانند. بعد از تایید پرداخت، بخش ترابری و لجستیک مجموعه تفکیک سبز  فرمان بارگیری و انتقال بار را دریافت کرده و پس از تایید نرخ کرایه از طرف مشتری، بر اساس زمان ‌بندی بیان شده، متناسب با تحویل بار به آدرس و مشخصات گرفته شده از مشتری، اقدام می نماید.

 

قیمت خرید ضایعات درب منزل

ارائه قیمت انواع ضایعات درب منزل، ضایعات فلزی و ضایعات غیرفلزی  توسط مجموعه ما انجام می شود. قیمت انواع ضایعات در لحظه خرید توسط عوامل ما در این مجموعه پرداخت می گردد. به علت داشتن توسانات شدید قیمت، بهتر است پیش از فروش ضایعات خود از قیمت آن ها آگاهی یابید. برای انجام این کار می توانید با کارشناسان این مرکز در مجموعه تفکیک سبز تماس بگیرید.

در صورت باقی ماندن ضایعات در طبیعت به آن آسیب جدی وارد می شود. در راستای تحقق این موضوع مرکز ما اقدام به جمع آوری انواع ضایعات نموده است. این ضایعات یک بهره وری دو جانبه داشته به این ترتیب که ضایعات در سیکل دوباره صنعت قرار گرفته و در تولید قطعات مختلف به کار گرفته می شوند همچنین این ضایعات برای فروشندگان آن ارزش مادی داشته که می تواند گوشه ای از مشکلات مادی آن ها را برطرف سازد.

 ضایعات و بیلت, ماده اولیه تولید فولاد هستند. ضایعات و قراضه ها در کوره های ذوب ریخته می شوند. درصد خلوص، چگونگی و ابعاد ضایعات در قیمت آن  تاثیر بسزایی دارند. بیلت در ساخت گونه های مقاطع طویل به کار برده می شود.

 

تفکیک سبز خریدار ضایعات درب منزل به صورت نقدی

 مجموعه تفکیک سبز با داشتن چندین سال سابقه کاری در زمینه خرید ضایعات و خرید داغی در شهر تهران فعالیت می کند. هدف اصلی این مجموعه رضایت فروشنده های ضایعاتی می باشد و برای اینکه رضایتمندی آن ها بدست آورد همیشه امکانات را به بهترین شکل ممکن برای فروشنده گان ضایعاتی فراهم می نماید. تمام ضایعات آن ها را یمجا در محل خریداری می کند.

ما خریدار تمامی اقلام ضایعاتی شما درب منزلتان به صورت نقدی هستیم!

بهترین مرکز خرید ضایعات درب منزل در تهران

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

 

3/5 - (6 امتیاز)

۷ دیدگاه

  • با فروش ضایعات بیایید همین الان گامی در جهت زیباتر کردن محیط زندگی و محیط زیست خود برداریم.

  • سلام
    من برای اولین بار تماس گرفتم
    با اینکه روز تعطیل بود مراجعه کردند
    و با قیمت مناسبی و نقدا ضایعات منزل خریداری شد
    بسیار سپاسگزارم
    تشکر می کنم

  • درود برشما. کمی ضایعات ناشی از بازسازی منزل داریم. در صورت نیاز، تماس بگیرید.
    چارچوب فلزی، سه در چوبی قدیمی یکی سالم و دوتا نیازمند تعمیر. لوله آب رادیاتور خارجی، سطل رنگ ، و سایر ضابعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button