خرید و فروش ضایعات آهن

خرید ضایعات آهن

وسایل آهنی که دیگر از آن استفاده نمی کنید را دور نریزید و با بالاترین قیمت در محل به فروش برسانید. مرکز تفکیک سبز بهترین خریدار ضایعات آهن تهران است.  خرید ضایعات آهن در این مجموعه در کمترین زمان و با تسویه فوری انجام می پذیرد.

قیمت انواع ضایعات آهن

برای اطلاع قیمت دقیق ضایعات آهنی با ما تماس بگیرید.

تلفن تماس : 09120301130

نوع خرده بار از عمده بار از
آهن ویژه 14088 15243
آهن سوپر ویژه 14548 15535
آهن درجه یک 13420 14873
آهن درجه دو 12843 14596
گالوانیزه نو 14700 15681
آهن آلیاژی 11589 13433
پرسی بدنه 13514 14325
سفاله پوشالی 13250 14044
مکانیکی و ته کارگاهی 10500 10800
فله ورق روغنی 15209 16089
پرسی خودرو 13000 14600
آهن سبک 13492 14374
فله حلب نو 13843 15514
فله حلب کهنه 10379 11663
در و پنجره 13624 14965
سفاله ناخنی 13561 14200

تمام این ضایعات هم به صورت خورده بار هم به صورت عمده خریداری می شود، قیمت ها با توجه به تغییر روزانه نرخ آهن متفاوت خواهد بود. مرکز تفکیک سبز، خریدار اهن الات دست دوم شما بوده و برای دریافت قیمت روز ضایعات آهن میتوانید به صورت تلفنی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

بهترین خریدار آهن قراضه در تهران

خرید ضایعات آهن

مرکز تفکیک سبز بهترین خریدار ضایعات آهن در تمامی نقاط تهران اعم از خریدار ضایعات آهن شرق تهران تا غرب و شمال تا جنوب می باشد. گستردگی مناطق تحت پوشش خدمات این مرکز باعث کسب عنوان بهترین عامل خرید ضایعات آهن شرق تهران شده است. مرکز خرید ضایعات آهن تهران با بهبود ارائه خدمات، باعث شده تا  کلیه شرکت ها و ارگان ها و همچنین مشتریانی که به صورت جزئی و کلی آهن الات قراضه دارند بتوانند از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

 

چگونگی فروش ضایعات آهن در مجموعه تفکیک سبز

کلیه عملیات قیمت گذاری، بارگیری و انتقال انواع آهن آلات قراضه به تفکیک سبز توسط کادر فنی این مجموعه و به صورت کاملا رایگان انجام می شود. داشتن سالها تجربه در عرصه خرید آهن ضایعات و به طور کلی خرید ضایعات دلیل رضایتمندی مشتریان گرامی می باشد. هدف مجموعه تفکیک سبز فراهم آوردن بهترین شرایط فروش اهن ضایعاتی با بالاترین قیمت پیشنهادی برای ضایعات آهن شهروندان عزیز می باشد.

پس از قیمت گذاری و توافق بر سر قیمت ضایعات آهن، عوامل این مجموعه برای بارگیری و انتقال آن به محل مورد نظر شما اعزام می شوند و همانجا مبلغ مورد توافق را به شما پرداخت می نمایند.

تسویه این مبلغ در محل و به صورت نقدی انجام می شود و همین امر باعث شده است تا بیشتر کارفرمایان تفکیک سبز را به عنوان بهترین خریدار ضایعات آهن در تهران بشناسند. قیمت آهن قراضه در تهران ثابت نبوده و بسته به عوامل مختلفی همچون جنس و کیفیت آن است.

 

مزایای تفکیک سبز برای فروش انواع ضایعات آهن

ارسال سریع نیروها و وسایل نقلیه مجهز برای خرید ضایعات فلزی یکی از شاخصه های اصلی تفکیک سبز است. شما می توانید هر مقدار آهن قراضه از هر جنس و نوعی که دارید را با برقراری تماس با این مرکز به فروش برسانید. آهن آلاتی از جمله مس، آلومینیوم، برنج، فولاد و … شامل مواردی هستند که بوسیله مرکز تفکیک سبز خریداری می شوند.

حتما بخوانید: بهترین خریدار لوازم یدکی اسقاطی

خریدار ضایعات آهن در کرج

خرید ضایعات آهن کهنه در کرج نیز همانند دیگر مناطق تهران با سرعت و کیفیت بالایی انجام می شود. تمامی کادر جمع‌آوری آهن آلات می توانند در سریع ترین زمان وزن بالایی از ضایعات آهن را بارگیری کرده و به محل خرید ضایعات آهن انتقال دهند.

خرید و فروش ضایعات آهن در کرج یکی از پوشش هایی است که به منظور رفاه حال مشتریان گرامی در این منطقه داده شده است. برای اطلاع از قیمت ضایعات آهن سبک، قیمت ضایعات ریل قطار و نحوه فروش ضایعات آهن به کارخانه با ما در تماس باشید.

 

مزایده فروش ضایعات آهن چگونه انجام می شود؟

تفکیک سبز از مراکزی است که مزایده اهن ضایعات برگزار میکند. مزایده های خرید و فروش اصولا وقت گیر و نیازمند به ثبت نام های قبلی هستند. کارشناسان ما آماده خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه قیمت ضایعات فلزی و قیمت آهن اسقاطی هستند.

انواع ضایعات آهن

ضایعات آهن ویژه : که شامل ورق های فاقد زنگ زدگی، سرتیر آهن، رینگ های خودرو، تکه های ناودانی است.

ضایعات آهن درجه یک: شامل انواع وسایل و لوازم موتوری سنگین، انواع بدنه آبگرمکن، ریل قطار، انواع ورق‌های روغنی و سیاه رنگ دار و … می‌باشند.

ضایعات آهن درجه دو: در فروش و یا خرید ضایعات آهن بایستی با انواع ضایعات آهن آشنایی کامل داشته باشید، از جمله ضایعات آهن درجه دو می‌توان ضایعات آهن در و پنجره، میلگرد کلاف شده، ورق‌های گالوانیزه، فنرهای بانداژ، تنه دوچرخه و موتورسیکلت را نام برد.

ضایعات آهن درجه سه: شامل حلب بهداشتی فله، منبع اگزوز و شیلنگ های فشار قوی سوخته می‌باشد.

از انواع دیگر ضایعات آهن می توان ضایعات آهن روغنی، گالوانیزه و ضایعات آهن آلیاژی را نام برد که هر کدام از این‌ها دارای قیمت‌های متفاوتی بوده و در هنگام خرید ضایعات آهن حتما بایستی به آن توجه کرد.

 در مرکز خرید ضایعات آهن تفکیک سبز شما می‌توانید در حفظ محیط زیست نیز نقش موثری داشته باشید.

چگونگی استفاده از آهن قراضه در ایران

بیشترین کسانی که بهره مفیدی از ضایعات آهن در ایران می برند کارخانه های فولاد سازی هستند. همچنین رقم بالایی از واردات آهن را نیز همین دسته از کارخانجات دارند. جمع‌آوری آهن آلات قراضه و انتقال آن به چنین صنایعی سبب ارتباطی دو سویه و پر سود هم برای فروشنده و هم برای خریدار آهن ضایعات می باشد.

وارد کردن آهن قراضه از دیگر کشورها برای راه‌اندازی خط تولید برخی از کالاهای فلزی در بقیه کشورها امری متداول می باشد. خارج کردن ارز و وارد کردن آهن قراضه باعث کند شدن روند تولیدات و سوددهی کمتر می شود. پس با این تفاسیر لزوم بهره گیری از مراکزی که خریدار آهن آلات بوده و بتوانند این گونه فلزات  را با بهترین کیفیت جمع آوری کرده و در اختیار کارخانجات قرار دهند بیش از پیش احساس می شود.

حتما بخوانید: بهترین خریدار ضایعات ساختمانی

بازیافت آهن قراضه و بازیافت ضایعات آهن

ضایعات آهن خرید

فرآیند بازیافت ضایعات آهن قراضه شامل مراحل اصلی و کلی می شود. آهن ها باید پس از گذراندن این مراحل به صورت بسته بندی و یا فشرده شده منتقل شوند تا جای کمتری بگیرند و هویت آنها در نوع و جنس مشخص شده باشد. در زیر به بررسی این عملیات به صورت تیتر وار می پردازیم:

  • تفکیک آهن آلات از همدیگر و دسته بندی آنها در مناطقی جداگانه
  • جدا سازی آهن آلاتی که از لحاظ کیفی سطح پایینی دارند و شایستگی حمل به سمت کارخانجات را ندارند
  • فشرده سازی و برشکاری فلزات به سبب ایجاد فضای محدود تر
  • بررسی شدن توسط پارامترهایی که کیفیت آنها را مجددا ارزیابی می کند
  • بارگیری و حمل ضایعات آهن برای انتقال به سمت واحد درخواست کننده

حتما بخوانید: بهترین خریدار اسقاطی با بالاترین قیمت 

روش های قیمت گذاری ضایعات آهن توسط مجموعه تفکیک سبز

خریداری ضایعات آهن

عوامل تاثیر گذار در خرید آهن، نوع آهن و قیمت آهن ضایعاتی است. آهن آلات دارای انواع مختلفی هستند که بنا بر کیفیت، برخی از آنها قیمت بیشتری نسبت به نمونه های دیگر دارند. نحوه تعیین قیمت ضایعات آهن توسط کارشناس متخصص در قسمت خرید ضایعات آهن در مرکز تفکیک سبز تعیین می شود.

یافتن مرکزی که بتواند بهترین خدمات را پیرامون خرید ضایعات آهن با قیمت مناسب و حمل رایگان ارائه دهد یکی از دغدغه های اصلی صاحبان صنایع و کارفرمایان می باشد. تفکیک سبز ، بزرگترین مرکز خریدار ضایعات آهن در تهران می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت ضایعات آهن دسته دوم، قیمت ضایعات آهن سنگین و قیمت آهن کهنه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سوالات متداول در ارتباط با خریدار ضایعات آهن 

ما سعی در خرید ضایعات آهن شما به بالاترین قیمت بازار خواهیم داشت، تا رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماییم.

بله، شرکت ما نه تنها در زمینه خرید ضایعات آهن بلکه در خرید سایر ضایعات چون ضایعات چدن، آلومینیوم، لاستیک، تیوپ و … نیز فعالیت می‌کند.

بله، تمامی مراحل بارگیری بر عهده شرکت تفکیک سبز بوده و شما فقط فروشنده ضایعات هستید.

Load More

5/5 - (2 امتیاز)

۱۳ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button