جدیدترین مطالب سایت

آیا برای فروش ضایعات خود دنبال یک مرکز معتبر خرید ضایعات می گردید!؟

 

ما خریدار همه نوع ضایعات شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

 

 

همین حالا با ما تماس بگیرید.

09120301130

بهترین خریدار لوازم یدکی مازاد بر نیاز

با گذشتن زمان قطعات مختلف خودرو مستهلک می شوند و کارایی اولیه ی خود را از دست می دهند. برخی قطعات نیز سالانه نیاز به تعویض دارند و بازگرداندن آن ها به چرخه ی تولید، به همان شکل که هستند اشتباه است زیرا به خودرو صدمه می رسانند. همچنین برخی لوازم هستند که قطعات آن ها بعد از مدتی فرسوده می شوند و به کار نمی آیند. رها کردن این وسایل در طبیعت کار درستی نیست چرا که ضربه های مهلکی به محیط زیست می زند.

از طرفی می توان با فروش لوازم یدکی به مراکزی که آن ها را بازیافت می کنند، آن ها را به چرخه ی استفاده در صنعت و یا دیگر خدمات بازگردانیم. مجموعه ی تفکیک سبز با خرید لوازم یدکی اسقاطی و استفاده از آن ها پس از بازیافت، قدم مهمی در این زمینه برداشته است. این مجموعه تمامی ضایعات از هر نوع مانند ضایعات آلومینیومی، لوازم فرسوده ی خودرو، دستگاه های معیوب، آهن قراضه و دیگر محصولات را خریداری می کند.

جهت مطالعه مقاله  خریدار ضایعات آلومینیوم   اینجا را کلیک نمایید.

لوازم یدکی مازاد بر نیاز کالاهای نو و استفاده نشده هستند که اشخاص یا شرکت ها بنا به دلائلی مثل از رده خارج کردن ماشین آلاتشان یا تغییر شغل و یا جابجایی مکان شرکت یا منزلشان و …، دیگر نیازی به آنها ندارند و بفروش می رسانند.

قطعات لوازم یدکی مازاد بر نیاز چه چیزهایی هستند؟

معمولا این قطعات مربوط به انواع خودرو ها هستند که  بر اثر تصادف اقسام قطعات و اجزاء مختلف آن مانند بدنه، فرمان، لاستیک ها، کپسول، آهن آلات و دیگر اجزاء ب هفروش می رسند. این لوازم کارایی ندارند و تنها در فرایند بازیافت است که مفید می باشند. همچنین قطعاتی که فرسوده می شوند و دیگر قابل استفاده نیستند توسط برخی شرکت ها خریداری می شوند و سپس با توجه به کارکرد هایی که می توانند داشته باشند بازیافت می شوند. روکش صندلی ها، ضایعات کهنه، قطعات مختلف موتور، گلگیر، کاپوت،ضایعات سپر خودرو، بدنه، کف خودرو های سنگین، کپسول سی ان جی، باند ها ی فرسئده، سیلندر و دینام و تمامی قطعات می توانند توسط این مجموعه ها خریداری شوند.  خرید لوازم یدکی اسقاطی را به مجموعه ی تفکیک سبز که در این زمینه فعالیت می کند بسپارید. این مجموعه به  بازیافت وسایل فرسوده و بویژه لوازم یدکی مستهلک از آن ها استفاده ی بهینه می کند و به حفظ محیط زیست نیز اهمیت می دهد.

جهت مطالعه مقاله  خریدار ضایعات فلزی   اینجا را کلیک نمایید.

 

فروش لوازم یدکی دسته دوم

بسیاری از افراد برای تعویض و یا به کار بردن قطعات جدید در دستگاه یا خودروی خود از لوازم یدکی دسته دوم استفاده می کنند. در این بین باید مراقب باشید لوازم فرسوده و خراب نخرید. البته باید توجه داشته باشید لوازم دسته دوم به هیچ وجه کیفیت و کارایی قطعات نو را ندارند و ممکن است به خودرو ضربه بزنند. بویژه استفاده از قطعات موتوری و کلیدی استباه بزرگیست که متاسفانه توسط برخی افراد انجام می شود. بهتر است با پرداخت هزینه ای بیشتر از لوازم نو و سالم استفاده کنید. موتور، سیستم سوخت‌رسانی، نیروی محرک و موتور خودرو های مستهلکی که از سیستم خارج شده اند، بسیار استفاده می شوند و به کارگیری آن ها طرح حذف ماشین های فرسوده از سیستم حمل و نقل را بسیار سخت می کند. همچنین باید توجه داشته باشید این لوازم مصرف سوخت را بالا برده و باعث افزایش آلاینده ها می شود.

 

بهترین خریدار لوازم یدکی مازاد نیاز در تهران با بهترین قیمت

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

 

 سوءاستفاده از لوازم یدکی و تجهیزات مازاد بر نیاز

متاسفانه افرادی هستند که برای سود بیشتر گاه لوازم استفاده شده را با تغییراتی به عنوان اجناس نو می فروشند و برخی تعمیر گاه ها از این وسایل استفاده می کنند. بهترین کاربرد قطعات یدکی فرسوده بازیابی آن ها در فرآیند های عمده برای استفاده ی دوباره به عنوان مواد اولیه می باشد. مجموعه ی تفکیک سبز تمامی ضایعات را خریداری کرده و طی عمل بازیافت به چرخه ی تولید و صنعت باز می گرداند. برخی افراد با سپردن خودرو به مراکزی که در ظاهر با نام مراکز اسقاط خودرو فعالیت می کنند که به دلیل عدم نظارت درست در روند از بین بردن وسایل و ضایعات خودرو؛ لوازم یدکی اسقاطی گاه به بازار فروش لوازم یدکی دست دوم راه پیدا می کنند و ضربه ی مهلکی به تمامی سیستم تولید وارد می کنند.

 

اهمیت بازیافت لوازم یدکی مازاد بر نیاز

بازیافت این قطعات و اجزاء از این جهت که بخشی از مواد اولیه ی مورد نیاز در صنایع را تامین می کند مورد توجه قرار می گیرد. در ادامه به برخی از دلایل اهمیت بازیافت لوازم اسقاطی یدکی می پردازیم.

 

جهت مطالعه مقاله خریدار لاستیک فرسوده  اینجا را کلیک نمایید.

 

نقش بازیافت لوازم یدکی فرسوده در حفظ محیط زیست

مهم ترین نقش جمع آوری و به کارگیری مجدد لوازم یدکی اسقاطی، بازیافت و تاثیر این عملکرد بر محیط زیست است. بازیافت لوازم فرسوده باعث صرفه جویی در مواد اولیه می شود و دیگر لازم نیست از معدن ها مواد خام استخراج کنیم. بسیاری از این منابع از بازیافت این وسایل تامین خواهد شد. از همین رو مجموعه تفکیک سبز با  خرید لوازم یدکی اسقاطی و سپس بازیافت آن ها به سلامتی و تمیزی محیط زیست اهمیت می دهد.

آلودگی هوا

یکی دیگر از مشکلات عمده ای که بر اثر استفاده از وسایل مستهلک و قطعات کهنه بوجود می آید آلودگی هواست. در واقع زمانی که خودرو عملکرد مناسبی نداشته باشد و دچار نقص فنی باشد، به خوبی کار نمی کند و اگر این نواقص در عملکرد بخش هایی مانند اگزوز، موتور، فیلتر و یا دیگر بخش ها اثر بگذارند، سبب آلودگی هوا خواهند شد.

ساخت لوازم یدکی خودرو در ایران

قبل از سال 93 درص بالایی از لوازم یدکی ایران بصورت واردات به سیستم ساخت خودرو اضافه می شد. قسمت عمده ای از این واردات در دست چینی ها بود که ارزشی معادل 12 میلیارد تومان و یا 3 و نیم میلیارد دلار برآورد می شد. پس از آن بخش عمده ای از این تویدات در داخل کشور انجام می شود و این قدمی بزرگ در راه خودرو سازی به حساب می آید. خرید لولزم یدکی اسقاطی و استفاده از آن در بازیافت با هدف بازگرداندن قطعات به چرخه ی صنعت، البته از راه درست و سازگار با محیط زیست، یکی از اقداماتی است که در مجموعه ی تفکیک سبز دنبال می شود.

 کاربرد در صنعت

یکی از مهم ترین استفاده هایی که از لوازم یدکی اسقاطی در صنعت می شود کارکردشان در حیطه ی صنعت  داشته های فلزی هستند که از آهن آلات قراضه استخراج می شوند و پس از بازیافت در صنایع مختلف به طور مستقیم و یا غیر مستقیم مورد استفاده قرار می گیرند.همچنین محصولات بازیافت شده ی بسیاری قابل استفاده در ساختمان سازی هستند به طور مثال قراضه آهن یا ضایعات آلومنیوم در این زمینه حرف اول را می زنند. داده های بازیافتی از این مواد در ساختمان سازی، جاده سازی و پل سازی به کار گرفته می شوند.

در صنایع دیگر نیز مانند صنعت حمل ونقل، تولید خودرو، هواپیما از بخش قابل توجهی از این وسایل اسقاطی مورد استفاده قرار می گیرند. جالب است بدانید که آن ها در سم زدایی آب های دفعی و هرز آب های صنعتی هم مفید واقع می شوند و در واقع دور ریخته شدنشان با این همه زمینه ی مفید اشتباه بزرگی است. اگرچه این فعالیت بصورت عمده انجام نمی شود اما از این وسایل گاه اگر قابل استفاده باشند در ساخت ظروف هم کمک گرفته می شود.

تولید مواد فلزی قوی

یکی دیگر از کاربرد های ضایعات این است فولاد تولید شده را می توان به فلزی بسیار قوی تبدیل نمود. ببه طور مثال بدنه ی ماشین آلات قدیمی را ذوب می کنند و یا برخی قطعات را به شکل دیگری در می آورند تا قابل استفاده شوند. برای این کار ابتدا تحت فرآیندی با قوس الکتریکی که سرو صدای زیاد و حرارت بالایی دارد،  قرار می گیرد و سپس در کوره ابزار های فلزی قوی از آن ساخته می شود که فولاد ضد خش یکی از انواع محصولات این چنینی است . بازیافت از این طریق انرژی بیشتری ذخیره کرده و کربن دی اکسید کمتری مصرف می کند و آسیب به محیط زیست را تا حد زیادی کاهش می دهد. تولید وسایل فلزی جدیدتر با این روش از نظر اقتصادی نیز به صرفه تر است. همچنین این روش برای مس و آیومینیوم کاربرد دارد.

خرید انواع لوازم یدکی مازاد بر نیاز

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، خودرو ها بویژه زمانی که تعویض می شوند و یا به طور کلی از سیستم حمل و نقل خارج می شوند، قطعاتی دارند که می تواند طی عمل بازیافت دوباره در چرخه ی تولید مفید واقع شوند. ما تمامی لوازم اسقاطی را از شما خریداری می کنیم و با در نظر گرفتن کارکرد ها و نیاز های روز آن ها را تبدیل به مواد ارزشمند می نماییم.

✔ خرید لوازم یدکی خودروهای سنگین

✔ خرید لوازم یدکی خودرو های سبک

✔ خرید لوازم یدکی ماشین آلات صنعتی

✔ خرید لوازم یدکی ماشین آلات ساختمانی

✔ خرید لوازم یدکی ماشین آلات کشاورزی

✔ خرید لوازم یدکی ماشین آلات راهسازی

 

جهت مطالعه مقاله خریدار روغن سوخته اینجا را کلیک نمایید.

 

فروش لوازم یدکی مازاد بر نیاز

اگر قصد فروش لوازم فرسوده و ضایعات ماشین و یا لوازم یدکی اسقاطی را دارید، کافیست با ما تماس بگیرید. همکاران ما شما را در جریان تمامی مراحل می گذارند و پاسخگوی شما عزیزان هستند. مجموعه تفکیک سبز دارای چندین سال سابقه کاری در زمینه خرید انواع ضایعات و بازیافت آن ها می باشد.

بهترین خریدار لوازم یدکی مازاد نیاز در تهران با بهترین قیمت

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

5/5 - (4 امتیاز)

۱۲ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button