خریدار خودرو اسقاطی

خریدار خودرو اسقاطی

ممکن است خودروی شما برای سال 57 به بعد بوده یا بعد از یک تصادف وحشتناک لاشه ای بیش از خودروی شما به جای نمانده باشد. اگر قصد فروش ماشین اسقاطی در تهران را دارید، مرکز ضایعاتی تفکیک سبز به عنوان خریدار خودرو اسقاطی ماشین اسقاطی و فرسوده شما را به بالاترین قیمت از شما خریداری می کند.

 

خرید خودرو اوراقی چه اهمیتی دارد؟

خرید خودرو اسقاطی تهران

خودروهای فرسوده که دیگر کارایی لازم خود را از دست دادند و جز آلوده کردن هوای شهر کاری نمی کنند، بخشی از ضایعات را تشکیل می دهند. این آهن قراضه قابلیت بازیافت دارد و توسط مراکز خرید ضایعات به شرکت های فولادسازی یا ذوب آهن فرستاده می شود تا به شکل مواد دیگری مورد استفاده قرار بگیرد.

مرکز تفکیک سبز خریدار ماشین اسقاطی شماست و مناسب ترین قیمت خودرو فرسوده یا کارکرده را به شما پیشنهاد می دهد. بعد از طی مراحل خرید ماشین اسقاطی دست دوم شما آن را به کارخانه های ذوب آهن می فرستد. پس برای اینکه محیط زیست سالم تری داشته باشیم هر نوع خودروی فرسوده یا دست دوم خود را با هر برند و مدلی به ما بسپارید.

خرید ماشین اسقاطی در تهران

یکی از قسمت هایی که در فروش خودروی اسقاطی اهمیت دارد، بدنه آن است. ضایعات بدنه ماشین که به آن آهن قراضه می گویند از فلزاتی مانند مس، روی، قلع، گوگرد و فسفر تشکیل شده است. اصلی ترین آلیاژ داخل بدنه ماشین آهن است که به صورت درجه یک درجه 2 و درجه 3 و درجه 4 درجه بندی می شود.

اگر می خواهید ماشین اسقاطی خود را به خریدار ماشین دست دوم و اسقاطی بفروشید، جالب است که با نحوه اوراقی یا اسقاطی کردن آن آشنا شوید. خودرو فرسوده و اسقاطی را با بالابرها روی یک در بر می گردانند. بعد با دستگاه های مخصوص گیربکس موتور و قطعات آن را از آن جدا می کنند. بعد بدنه را به اتاق پرسکاری می فرستاد و در ابعاد 50*70 برش داده می شود و به کارخانه ها فرستاده می شود.

 

اگر ساکن یکی از مناطق تهران هستید خرید خودرو اسقاطی تهران خود را به مرکز تفکیک سبز واگذار کنید. مرکز تفکیک سبز کلیه شمال جنوب شرق و غرب تهران را پوشش می دهد ما خرید خودروهای اسقاطی خرید ماشین کارکرده ، فرسوده را در نزدیک ترین محل به شما انجام می دهیم.

 

بهترین خریدار ماشین اسقاطی

قیمت خرید خودرو اسقاطی

خودروهای فرسوده با نفس آلوده خود از سرب و مواد مضر نفس شهر را آلوده می کنند اگر ماشین اسقاطی دست دوم دارید و قصد دارید آن را بفروشید و نقشی در پاکی محیط زیست و هوای شهر داشته باشید بهترین پیشنهاد این است که خرید ماشین های اسقاطی خودتان را به مرکز تفکیک سبز بسپارید.

 

قیمت خرید خودرو اسقاطی

مهم ترین عامل تعیین کننده قیمت خرید ماشین اسقاطی میزان سالم بودن و کمیاب بودن آن است. اگر خودروی شما آمریکایی باشد از آن جایی که از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است قیمت بیشتر از خودروهای ایرانی دارد.

همان طور که می دانید خودروهای اسقاطی بیش از سایر خودروهای استاندارد مصرف سوخت دارند و هوا را آلوده می کنند. بهترین کار این است آن ها را به مراکز خرید ضایعات واگذار کنید

 

عوامل دیگر تعیین کننده قیمت خرید ماشین اوراقی

قیمت خودرو فرسوده

مرکز تفکیک سبز با قیمت مناسب خواهان خرید ماشین اسقاطی قدیمی شماست. اگر خودروی شما ایرانی است ما آن را بر مبنای وزن اش خریداری می کنیم. اما اگر خودروی قدیمی و خارجی، خصوصا آمریکایی، دارید ما قیمت بیشتری نسبت به آن پرداخت می کنیم؛ چون همان طور که گفتیم مواد مرغوبی داخل خودروهای خارجی است که تقاضا برای خرید این قطعات بیشتر از خودروهای ایرانی است.

 

خدمات مرکز تفکیک سبز

مرکز تفکیک سبز به جز اینکه به عنوان بهترین خریدار خودرو فرسوده و اسقاطی شما محسوب می شود کلیه موارد زیر نیز جزو خدماتی است که به مشتریان خود ارائه می دهد:

در سریع ترین زمان ممکن

مرکز تفکیک سبز به عنوان بهترین خریدار خودرو اسقاطی تهران تیم حرفه ای را خود را برای وزن کردن یا بررسی شرایط در سریع ترین زمان ممکن اعزام می کند. وقت شناسی یکی از اصلی ترین اصول ما برای خرید خودرو فرسوده اسقاطی یا هر نوع ضایعات دیگر در مرکز تفکیک سبز است.

با بالاترین قیمت پیشنهادی

در صورتی که قصد فروش خودرو اسقاطی خود را دارید و تاریخ انقضای خودروتان به سر آمده است دیگر باید آن را از جاده و خیابان بر دارید و آن را اسقاط کنید. مرکز تفکیک سبز به عنوان خریدار ماشین کارکرده بهترین قیمت برای خرید ماشین آلات فرسوده یا کارکرده و اسقاطی را به شما پیشنهاد می دهد.

دیگر خدمات این مجموعه عبارتند از: 

 

کلام آخر

برای فروش ماشین استقاطی در تهران مرکز تفکیک سبز یکی از بهترین مراکز خرید خودرو اسقاطی محسوب می شود. مرکز تفکیک سبز کلیه مراحل خرید ماشین دست دوم و فرسوده شما را به موقع و با همراهی تیم حرفه ای خود انجام می دهد. هم چنین ما خریدار خودرو اسقاطی یا فرسوده شما با بالاترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن هستیم. فقط کافی است تا با شماره های داخل سایت ما تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت در محل موردنظرتان حاضر شوند.

 

سوالات متداول در رابطه با خرید خودرو اوراقی :

اصلی ترین عامل تعیین کننده برای خرید خودروی اسقاطی وزن آن است. ما ماشین شما را وزن و بر مبنای آن قیمت گذاری می کنیم.

مرکز تفکیک سبز  خودروی شما را به مناسب ترین قیمت و بر طبق قیمت خرید و فروش ماشین فرسوده و اسقاطی از شما خریداری می کند.

بهترین کار این است که وارد سایت ما شوید و با شماره های درج شده در داخل سایت ما تماس بگیرید.

Load More

5/5 - (1 امتیاز)

۱ دیدگاه

  • سلام اقا خوبی سلامتین اقا غراز مزاحمت و شرمندگی واین ماه مبارک رمضان وتعات عبادات شما قبول باشه
    اقا میشه امکان هست اجازه میدین متورسیکلت قستی بخریم برای خودم وتغیرات بدم توی متور تا بتونم با دستم کنترول کنم و این بیماریم بتونم قلبه کنم بهش پارکینسون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button