خریدار یخچال فریزر دست دوم

بالارفتن قیمت لوازمی چون یخچال باعث شده است تا بسیاری از مردم به جای دور انداختن آن به فکر فروش آن بیفتند. مراکزی وجود دارند که به عنوان خریدار یخچال فریزر دست دوم شما می توانید با یک تماس از آن ها بخواهید تا به صورت حضوری یخچال دست دوم خود را به آن ها با قیمت مناسب و کاملا بصرفه بفروشید.

مرکز تفکیک سبز خریدار کیس و  کلیه یخچال فریزرهای ساید بای ساید، معمولی، قدیمی موتور سوخته، پوسیده برد خراب و بدون گاز در هر برندی خارجی  (دوو، الجی، سامسونگ، کنود، اسنوا و غیره) برندهای ایرانی چون: امرسان، هیمالیا، الکترواستیل، ایران پویا پارس، ارج) می باشد.در صورتی که بدنبال اطلاعات در زمینه ضایعات فلزی هستید ، پیشنهاد ما مطالعه صفحه خریدار ضایعات فلزی به شماست.

 

خرید یخچال خراب در تهران

اگر زمان یا حوصله کافی برای فروش یخچال یا فریزر خود را ندارید یا جایی را برای نگهداری یخچال فرسوده تان وجود ندارد ساده ترین راه فروش آن به مرکز تفکیک سبز است با یک تماس با مرکز تفکیک سبز بدون هیچ معطلی آن را به بالاترین قیمت بفروشید

در هر کجای تهران که باشید، کارشناسان ما از نزدیک یخچال شما را بررسی می کنند و سپس هزینه فروش آن را به شکل نقدی و در محل به شما پرداخت می کنند.در صورتی که میخواهید با انواع ضایعات آشنا شوید ، خواندن صفحه  خریدار ضایعات را از دست ندهید.

 

  مشکلات فروش یخچال فریزر دست دوم به روش های دردسر ساز

یخچال فریزر اسقاطی

امروزه برخی از اپیکشن ها هستند که در آن لوازم دست دوم خود را در اختیار کاربران می گذارند اما این روش هم با مشکلاتی همراه است. یکی از اصلی ترین این مشکلات این است که شما تنها فروشنده مستقیم یخچال فریزر خود هستید. بنابراین باید وقت کافی داشته باشید تا بتوانید با انواع و اقسام خریدار یخچال خراب سرو کله بزنید.

این ممکن است از حوصله شما خارج باشد که در منزل خود را بروی هر ناشناسی باز بگذارید و بعد با پیشنهاد قیمت کم و غیر منصفانه مواجه شوید. برای همین مراکزی وجود دارند که یخچال فریزر اسقاطی شما را با قیمت مناسب از شما می خرد.

تفکیک سبز ، بهترین خریدار یخچال دست دوم

خرید یخچال فریزر دست دوم

برای اینکه بخواهید یخچال فریزر خود را بفروشید مراکزی مانند برخی از سمساری ها غیر منصفانه قیمت نهایی را اعلام می کنند. اما در مرکز تفکیک سبز بابت خرید یخچال فریزر دست دوم با قیمت خیالت راحت باشد شما در کوتاهترین زمان و فقط با یک تماس می توانید یخچال فریزر خود را به قیمت بالا به فروش برسانید. برای همین مرکز تفکیک سبز خریدار فریزر دست دوم و خریدار یخچال فرسوده با بهترین و منصفانه ترین قیمت می باشد

مرکز تفکیک سبز یکی از بهترین مرکز خرید یخچال فریزر کارکرده است که قیمت پیشنهادی آن شما را در شرکت در مزایده یخچال فریزر کارکرده بی نیاز می کند. این مرکز به جز خرید یخچال فریزر کارکرده کار خرید ضایعات آهن خرید ضایعات مس خرید ضایعات آلومینیوم خرید ضایعات چدن خرید ضایعات منزل خرید لوازم دست دوم منزل را نیز انجام می دهد.

 

قیمت خرید یخچال دست دوم

عواملی هستند که روی قیمت خرید یخچال یا فریزر دست دوم شما تاثیر می گذارند که در ادامه به آن ها می پردازیم:

  • خرابی کمتر : هر چه موتور یخچال شما سالم تر باشد و یخچال فریزتان گاز داشته باشد طبیعی است که روی قیمت نهایی تاثیر می گذارد.
  • برند یخچال فریزر : اگر یخچال فریزر دست دوم شما که برند خارجی داشته باشد، روی قیمت آن هم تاثیر می گذارد.
  • ظاهر یخچال فریزر : یکی دیگر از عواملی که روی قیمت نهایی تاثیر می گذارد، ظاهر و شکل شمایل یخچال فریز دست دوم و کارکرده شماست. یخچال فریزرهایی که ظاهر و شکل تمیزتری داشته باشند بیشتر خریدار را به خود جلب می کند و گران تر می باشد.

 

سخن آخر 

زندگی امروزه ما انقدر پرمشغله است که این امکان را به شما نمی دهد برای فروش یخچال فریزر خود به دنبال خریدار یخچال فریزر کارکرده از طریق روزنامه ها یا اپیکیشن های موبایل باشید. این کار علاوه بر وقت گیر بودن، خطرناک هم می باشد. چون شما افرادی که به منزل خود راه می دهید را نمی شناسید.

اما مرکز تفکیک سبز شناخته ترین مرکز برای فروش یخچال فرسوده یا استقاطی در کوتاهترین زمان ممکن و با قیمت مناسب محسوب می شود. تمام کارشناسان ما مجوزهای لازم را برای فعالیت دارند و این مرکز کاملا معتبر است خیال شما را از سر و کله زدن با خریدار یخچال فریزر دست دوم ارزان و غیر منصفانه راحت می کند.

 

سوالات متداول در رابطه با خریدار یخچال فریزر دست دوم :

مرکز تفکیک سبز در مناطق تهران دارای شعبات متعدد است. کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان ما از نزدیکترین نمایندگی به محل مورد نظرتان اعزام می شوند

یخچال فریزر دوقلو و تکی، یخچال ساید بای ساید ، معمولی قدیمی و جدید سالم ,خراب یا موتور سوخته با هر برندی را می توانید با قیمت مناسب به مرکز تفکیک سبز بفروشید.

Load More

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button