فروش کانکس استوک

بهترین خریدار کانکس دست دوم

خرید کانکس دست دوم بیشتر توسط پیمانکاران ساختمانی و خریدارانی که این محصولات را فقط برای کوتاه‌مدت و استفاده موقتی لازم دارند صورت می ‌گیرد، تا بدین طریق هم از صرف هزینه مازاد برای خرید کانکس نو جلوگیری کرده و هم متناسب با  نیاز خود با توجه به تنوع زیادی که این سازه ها به تناسب کاربرد دارند، گزینه مناسب را انتخاب کرده و از یک خریدار کانکس دست دوم و خرید ضایعات منصف اقدام به خرید نمایند.

 

مزایا و معایب خرید کانکس کهنه

هزینه کانکس دست دوم

 یک خریدار کانکس دست دوم بهتر است قبل از اقدام به خرید کانکس با یک فرد متخصص در این امور مشورت نماید تا به اشتباه مجبور به پرداخت هزینه اضافی نگردد، چرا که گاها به دلیل نداشتن تجربه و اطلاعات کافی در این زمینه افراد اقدام به خرید کانکس فرسوده‌ای می‌نمایند که برای راه اندازی آن مجبور به تعویض درب و پنجره و گاها برخی قطعات داخلی آن می‌شوند، در این شرایط در صورت محاسبه دقیق فرد متوجه می‌شود هزینه‌ای که برای خرید کانکس دست دوم نموده است از هزینه خرید یک کانکس نو بیشتر است.

این مسئله خود یکی از معایب خرید سازه کهنه است که ممکن است خریدار انواع کانکس دست دوم با آن رو به رو شود.

از جمله مزایای این نوع محصولات می‌توان به پایین بودن هزینه کانکس دست دوم اشاره کرد که برای بسیاری از افراد از نظر اقتصادی به صرفه بوده و هزینه‌های کمتری را متحمل می نماید. تحویل سریع و آسان این نوع کانکس‌ها به خریدار نیز از دیگر مزایای تهیه کانکس دست دوم است، گاها ممکن است در میان انواع کانکس‌های دست دوم، کانکسی که برای هدف شما مناسب است یافت شود، در اینصورت نیازی به صرف زمان زیاد برای سفارش و ساخت آن نخواهد بود.

 

شرایط فروش کانکس دست دوم در تهران

خرید کانکس دست دوم

شرکت تفکیک سبز یک خریدار کانکس دست دوم در تهران است و شما عزیزان در صورتی که پس از اتمام کار ساخت و ساز و یا هر اقدام دیگری به محصول خریداری شده خود احتیاجی نداشتید می‌توانید با برقراری تماس با این شرکت اقدام به فروش کانکس دست دوم و کارکرده خود نموده و علاوه بر اینکه از اشغال فضای مازاد توسط این سازه جلوگیری می‌کنید هزینه متناسب به کانکس خود نیز دریافت می‌نمایید.

 

نکاتی که یک خریدار کانکس دست دوم بایستی به آن ها توجه کند؟

فروش کانکس دست دوم

نکاتی که یک خریدار کانکس دست دوم به هنگام خرید بایستی به آنها توجه نماید عبارتند از:

  • بررسی سلامت و اطمینان از مقاومت کانکس
  • چک کردن سیستم کابل کشی
  • اطلاع از سال ساخت کانکس و بررسی اصالت سازنده
  • بررسی درزهای ساخت، چک کردن شکستگی‌های احتمالی موجود در آن، بررسی از بابت زنگ زدگی و ریختگی رنگ کانکس
  • کنترل کردن شرایط سقف کانکس
  • بررسی استحکام دیواره‌های کانکس
  • خریدار کانکس دست دوم و یا خریدار کانکس اسقاطی بایستی این نکته را نیز در نظر داشته باشد که هزینه‌های حمل و نقل و جابجایی نیز جزئی از خرید کانکس دست دوم به حساب آمده و در مواردی به دلیل پر هزینه بودن هزینه انتقال بعضا، هزینه خرید کانکس نو کمتر از خرید کانکس فرسوده می باشد.

شرکت تفکیک سبز آماده خرید انواع کانکس دست دوم شما به هزینه و قیمت به روز می باشد، در صورتی که قصد فروش کانکس استوک و انواع کانکس های دست دوم و فرسوده خود را دارید می‌توانید با کارشناسان تماس گرفته و با نازلترین قیمت و در کمترین زمان اقدام به فروش کانکس دست دوم خود نمایید.

قیمت کانکس دست دوم چگونه تعیین می شود؟

در صورت تمایل به فروش کانکس دست دوم خود، ابتدا کارشناسان ما برای بررسی صحت و سالم بودن کانکس از نظر ظاهری و نیز قسمت داخلی آن در محل حاضر شده و از نظر سالم بودن قطعات تعبیه شده در آن، استهلاک، میزان آسیب دیدگی و فرسودگی مورد بررسی قرار داده و با قیمت‌گذاری مناسب و استاندارد قیمت روز را اعلام کرده و در محل اقدام به پرداخت هزینه می‌نمایند.

در صورتی که کانکس و یا محل شما دور از شهر و یا مرکز خرید کانکس دست دوم واقع شده باشد می‌توانید با ارسال چندین عکس قیمت را دریافت و اقدام به فروش کانکس دست دوم خود نمایید. دقت داشته باشید که هر چه کیفیت عکسبرداری شما بالاتر و بهتر باشد بررسی کارشناسان سریعتر صورت گرفته و قیمت ‌گذاری روی آن صورت می‌گیرد.

 

سوالات متداول در رابطه با خریدار کانکس دست دوم

معمولا کانکس‌هایی که برای نگهبانی و یا استفاده کارگران از سوی فروشندگان به خریدار کانکس دست دوم به فروش می‌رسند بیشتر از کانکس های تشریفاتی و ویلایی است.

یک خریدار کانکس دست دوم تمامی موارد از جمله کاربری کانکس، مواد مورد استفاده در ساخت آن، شرایط نگهداری آن، میزان استهلاک و فرسودگی آن را در نظر گرفته و قیمت نهایی را تعیین می کند ولی بایستی کاهش هزینه حداقل 50 درصدی در کانکس دست دوم را انتظار داشته باشید.

شما می توانید باشماره گیری شماره های موجود در سایت با خریدار کانکس دست دوم در شرکت تفکیک سبز تماس حاصل نموده و محصولات خود را به فروش برسانید.

Load More

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button