خریدار کانتینر دست دوم

خریدار کانتینر دست دوم

کانتینر یکی از پرمصرف ترین وسیله برای انتقال کالاست. در مناطق گمرکی ار این کانتیر ها جهن جابه جایی کالا ها زیاد استفاده می شود ، بسیاری از مجموعه ها هستن که برای جابه جایی محموله های خود نیازمند کانتیر هستند و یا می خواهن کانتینر های قدیمی و کار کرده و یا اسقاطی خود را بفروشند ، تفکیک سبز به عنوان خریدار کانتینر دست دوم می توانند به این مجموعه ها کمک کند. تمام کانتینر های دست دوم  یا اسقاطی را با بالا ترین قیمت خریداری می کند.

تفکیک سبز خرید ضایعات فلزی خرید ضایعات آهن خرید ماشین آلات فرسوده خرید لوازم اداری فرسوده خرید کامپیوتر فرسوده خرید ضایعات لوازم منزل خرید ضایعات تجهیزات اداری خرید ضایعات کامپیوتر خرید لوازم یدکی مازاد بر نیاز را نیز انجام می دهد.

 

   انواع کانتینرها

فروشنده کانتینر دست دوم

 

کانتینرها ابعاد متنوعی دارند که هر کدام از آن ها از تکنولوژی سازه ای خاص خود برخوردارند اما گاهی اوقات دیگر به این کانتینرها نیاز پیدا نمی کنید و تمایل دارید یک خریدار کانتینر فرسوده پیدا کنید و کانتینرهای  اسقاطی خود را بفروشید. انواع کانتینرها عبارتند از:

  • کانتینر 20 فوت

رایج ترین کاربردهای آن برای فروشگاه، کیوسک های خدماتی و سازه های مسکونی است.

  • کانتینر 40 فوت

برای بارگیری محصولات در صنعت حمل و نقل دریایی، هوایی و زمینی به کار برده می شود.

 

سایر کانتینرها

  • کانتینر سر باز
  • کانتینر تانکری
  • کانتینر یخچالی
  • کانتینر حمل گاز
  • کانتینر تهویه دار

 

مرکز خرید کانتینر فرسوده

خرید کانتینر دست دوم در تهران

در تهران برخی از مراکز هستند که کار خرید کانتینر دست دوم را انجام می دهند و در بیشتر شهرهای تهران دارای شعبات فراوان هستند. شما به عنوان فروشنده کانتینر دست دوم می توانید کانتینرهای غیر قابل استفاده خود را به این مراکز خرید کانتینر فرسوده بسپارید.

کارشناسان ما در مرکز تفکیک سبز به صورت حضوری در محل موردنظرتان اعزام می شوند. تا بتوانند کانتینر را مشاهده کنند و آن را مورد بررسی قرار دهند. اگر دیگر به کانتینر خود نیاز ندارید، قصد فروش انواع کانتینر دست دوم را دارید، بهترین انتخاب  مرکز تفکیک سبز است.

 

قیمت کانتینر دست دوم

تفکیک سبز به عنوان مرکز خرید کانتینر اسقاطی به شما اطمینان می دهد که قیمت نهایی را برمبنای مواد اولیه جهانی برآورد می کند. همان طور که می دانید از آهن و سایر فلزات ساخته شده است ما این کانتینرهای از رده خارج شده و استقاطی شما را به برخی از صنایع مثل صنایع فولاد سازی می فروشیم و به نحوی با خرید ضایعات آهن آن را به چرخه تولید باز می گردانیم. پس مطمئن باشید که با فروش کانتینر دست دوم خود به جز اینکه استفاده خود را از آن کردید، ضرر هم نخواهید کرد.

 

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کانتینر دست دوم

عوامل مختلفی در قیمت نهایی کانتینر دست دوم نقش دارند برخی ازعوامل آن شامل موارد زیر می شود:

  • سال ساخت

 به هر چه مدل های سازه قدیمی تر باشد قیمت پایین تری هم دارد.

 

  • ارتفاع سازه:

معمولا کانتینرها در دو ارتفاع بلند و کوتاه ساخته می شوند. هر چه ارتفاع سازه بیشتر باشد، قیمت بیشتری دارند. قیمت کانتینر دست دوم 6 متری در مقایسه با نمونه کوتاه دو متری مبلغ بالاتری دارد.

 

  • تاثیر ابعاد در قیمت

اندازه هر کدام از کانتینرها بر اساس فوت است مثلا قیمت کانتینر دست دوم 40 فوت در مقایسه با قیمت کانتینر ۲۰ فوت دست دوم بیشتر است.

 

  • تمیزی و سلامت

هر چه کانتینرها ظاهر تمیزتری داشته و از کیفیت اش کاسته نشده باشد، طبیعتا باید در برابر آن هزینه بیشتری دریافت کرد. پس هر چه کف دیوار بدنه و داخل سازه تمیز تر باشد، گران تر خواهد بود.

 

قیمت خرید کانتینر دست دوم در تهران

کانتینرهایی که در مصارف حمل و نقل به کار برده می شدند و حالا از رده خارج شدند را می توان برای مصرفی چون انبار، نگهبانی و کارگاه ها به کار برد. مرکز تفکیک سبز منصف ترین خریدار کانتینر کارکرده در تهران می باشد.

اگر شما کانتینری خریدید که برای موارد اسکان موقت بوده است. هم چنین چند ماهه یا چند ساله که از آن استفاده کردید و این کانتینرها محل اسکان موقت نگهبان یا کارکنان بوده است، حالا دیگر به آن ها نیاز ندارید می توانید آن ها را به بالاترین قیمت به مرکز تفکیک سبز بفروشید.

 

سوالات متداول در رابطه با خریدار کانتینر دست دوم

معمولا کانکس‌هایی که برای نگهبانی و یا استفاده کارگران از سوی فروشندگان به خریدار کانکس دست دوم به فروش می‌رسند بیشتر از کانکس های تشریفاتی و ویلایی است.

یک خریدار کانکس دست دوم تمامی موارد از جمله کاربری کانکس، مواد مورد استفاده در ساخت آن، شرایط نگهداری آن، میزان استهلاک و فرسودگی آن را در نظر گرفته و قیمت نهایی را تعیین می کند ولی بایستی کاهش هزینه حداقل 50 درصدی در کانکس دست دوم را انتظار داشته باشید.

شما می توانید باشماره گیری شماره های موجود در سایت با خریدار کانکس دست دوم در شرکت تفکیک سبز تماس حاصل نموده و محصولات خود را به فروش برسانید.

Load More

5/5 - (1 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button