جدیدترین مطالب سایت

آیا برای فروش ضایعات خود دنبال یک مرکز معتبر خرید ضایعات می گردید!؟

 

ما خریدار همه نوع ضایعات شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

 

 

همین حالا با ما تماس بگیرید.

09120301130

بهترین خریدار ضایعات منزل تهران

 

خریدار ضایعات منزل شامل مجموعه های مختلفی می شوند که هر کدام از آن ها این قابلیت را دارند تا خدمات گوناگونی را از خود ارائه دهند. طبیعت یکی از مهم ترین چیزهایی است که هر فردی موظف است تا در راستای نگهداری از آن در تلاش باشد. چرا که هر گونه اهمال کاری در آن باعث خواهد شد تا صدمات جبران ناپذیری به کره ای که در آن زندگی می کنیم، وارد شود. مرکز تخصصی ضایعاتی تفکیک سبز بهترین خریدار ضایعات منزل تهران می باشد که در همه نقاط تهران ارائه خدمات می نماید.

خریدار ضایعات منزل شامل مجموعه های مختلفی می شوند که هر کدام از آن ها این قابلیت را دارند تا خدمات گوناگونی را از خود ارائه دهند. طبیعت یکی از مهم ترین چیزهایی است که هر فردی موظف است تا در راستای نگهداری از آن در تلاش باشد. چرا که هر گونه اهمال کاری در آن باعث خواهد شد تا صدمات جبران ناپذیری به کره ای که در آن زندگی می کنیم، وارد شود. به همین علت روش های گوناگونی وجود دارند که هر فردی بر اساس شرایط خود می تواند یکی از آن ها را انتخاب کند و از این طریق به حفظ محیط زیست خود کمک کند. همانطور که در ابتدای متن نیز متوجه شوید، یکی از این راه ها جمع آوری ضایعات است.

ضایعات نیز شامل انواع مختلفی می شوند که هر کدام از آن ها تاثیرگذاری خاص خودشان را بر روی طبیعت و کره زمین دارند. خانه و یا محلی که در آن زندگی می کنیم پر از وسیله های مختلف است. هر کدام از این وسیله ها تاریخ مصرف و یا طول عمر مشخص شده ای دارند و بعد از مدتی از کار می افتند و یا بدون استفاده می شوند. به همین دلیل خریدار ضایعات درب منزل می تواند آن ها را از شما خریداری کنند.

خریدار ضایعات منزل در نقاط مختلفی هستند و شاید بارها با صدای بلندگوی آن ها از خواب بیدار شده باشید. ولی امروزه با وجود دنیای مدرن تر و همراه با خود تکنولوژی دیدن همچنین روش هایی دور از تصور است. مجموعه تفکیک سبز در بین خریدار ضایعات منزل تهران قرار می گیرد. به همین علت در ادامه همراه ما باشید تا به صورت گسترده تر در رابطه با این موضوع مهم صحبت هایی زده شود. تا انتها دنبال کننده ما باشید.

خرید ضایعات منزل در تهران

تهران یکی از بزرگترین کلان شهرها می باشد که توانسته جمعیت زیادی را به خود اختصاص دهد. از این رو شاهد تولید مقدار بیشتری از ضایعات خواهیم بود. این ضایعات خانگی انواع مختلفی دارند و در دسته بندی های متفاوتی قرار می گیرند. از این رو در ادامه به این دسته بندی ها اشاره خواهیم کرد تا در صورت مواجه شدن با هر یک از آن ها در خانه تان، خریدار ضایعات منزل را خبر کنید.

انواع ضایعات موجود در خانه ها

همانطور که اشاره شد ضایعات انواع مختلفی دارند که هر کدام از آن ها به نحوی بر روی طبیعت و یا جامعه اثر خود را می گذارند. این دسته بندی ها به صورت زیر تعریف می شوند:

  • ضایعات فلزی
  • ضایعات غیر فلزی
  • محصولات فلزی و غیر فلزی
  • ضایعات الکترونیک و الکتریکی

حالا به بررسی هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت.

سپردن ضایعات فلزی به مرکز خرید ضایعات منزل

ضایعات فلزی در خانه شامل موارد مختلفی می شوند. در یک تعریف کلی می توان اینطور بیان کرد که اگر وسیله شما کار خود را کرده باشد و دیگر کارکردی نداشته باشد، به عنوان ضایعات شناخته می شود. خریدار ضایعات منزل می تواند وسیله های بدون استفاده شما رادر جنس های مختلف خریداری کند که از آن ها می توان به گزینه هایی همچون استیل، آلومینیوم، چدن، مفرغ، برنج، روی، سرب و… اشاره کرد.

در حالت کلی این ضایعات به صورت خام بوده ولی از آنجایی که ضایعات منزل مد نظر هستند، بدین صورت نیستند و در قالب باتری و یا حتی درب های فلزی نوشابه می باشند.

در رابطه با قیمت این ضایعات نیز نمی توان مبلغ ثابتی را در نظر گرفت. چرا که هر کدام از آن ها ارزش های مختلفی دارند. به همین علت بعد از بررسی های لازم فاکتور نهایی زده می شود. همچنین نوع وسیله تنها ملاک موجود نمی باشد و نوع آلیاژ به کار گرفته شده و همچنین نوع کاربرد نیز در بین پارامترهای مهم جای داده شده اند.

به عنوان مثال اگر شما در خانه تان مس خالی دارید نسبت به کابل هایی که ساخته شده از مس هستند، قیمت ارزان تری دارند. همچنین همانطور که اشاره شد ضایعات فلزی می توانند از جنس آلومینیوم باشند.

آلومینیوم نیز در دو قالب قیمت های مختلفی دارد. چرا که عموما این فلز در دو حالت نرم و خشک وجود دارد و قیمت در نظر گرفته شده برای نرم، بیشتر می باشد. از این رو اگر در خانه تان با ضایعات فلزی مختلفی روبه رو شدید، می توانید از خریدار ضایعات منزل خواستار خرید آن ها باشید.

ضایعات غیر فلزی و فروش آن ها به بهترین خریدار ضایعات منزل

ضایعات غیر فلزی نیز توانسته اند گستردگی بسیاری را به خود اختصاص دهند و بخش اعظمی از مواد غیر قابل مصرف خانه ها را تشکیل دهند. به همین علت اگر می خواهید نه تنها به محیط زیست خودتان کمک کنید، بلکه از دور انداختن آن ها جلوگیری کنید، کافیست آن را به دست خریدار ضایعات منزل بسپارید که از این طریق می توانید مبلغی را نیز به دست بیاورید.

حالا شاید این سوال برای شما به وجود بیاید که ضایعات غیر فلزی شامل چه مواردی می شوند. به طور کلی هر چیزی که ماهیت فلزی نداشته باشد، غیر فلزی است. به گونه ای که این مورد خود در یک دسته بندی جدا قرار می گیرد و به صورت زیر می باشند:

مواد پلاستیکی و پلیمری

مواد شیشه ای

مواد کاغذی و کارتنی

مواد چوبی و تخته ای

دسته منسوجات و چرم ها

دسته سنگی، آجری و سرامیکی

معروف ترین و البته بیشترین ضایعات غیر فلزی که می توانید در خانه ها آن را پیدا کنید، نان خشک می باشد و شاهد تولید آن در مقدار بسیار بالا به صورت ماهیانه هستیم. به همین علت می توانید با جمع کردن نان های غیر قابل استفاده و کهنه، آن ها را به خریدار ضایعات منزل بفروشید.

همچنین به غیر از این دسته بندی، لوله های پلاستیکی نیز در خانه ها بسیار زیاد می باشند که بسیاری از آن ها بدون استفاده می باشند. از این رو با فروختن آن ها نه تنها می توانید به مبلغ دست پیدا کنید، بلکه باعث خواهید شد تا از شر ضایعات که تنها کاربرد آن ها جای گرفتن بود، خلاص شوید. همچنین مواد غیر فلزی نیز قیمت های مختلفی را دارند و با توجه به نوع کاربرد، ارزش گذاری می شوند.

 

تحویل ضایعات فلزی و فروش آن ها به مرکز خرید ضایعات منزل

محصولات فلزی و غیر فلزی نیز ماهیتی مانند گروه اول دارند؛ با این تفاوت که عمر بسیار کمتری را به خود اختصاص داده اند. همچنین این محصولات را می توان به عنوان یک کالای خاص در نظر گرفت و هر چیزی که در اطراف شما دیده می شوند، در این دسته بندی خودشان را جای داده اند.

به عنوان مثال لامپ نمونه ای از این محصولات می باشد که قیمت چندان بالایی نیز ندارد و به همین علت در مواقعی شاهد خراب شدن به سرعت آن ها هستیم. عموما این دسته از محصولات به صورت وزنی به خریدار ضایعات منزل تحویل داده می شود. به عنوان مثال به ازای هر کیلوگرم مبلغی را از خریدار دریافت می کنند.

 

خریدار ضایعات آهنی منزل

مجموعه تفکیک سبز به که به عنوان خریدار ضایعات خانه شناخته شده است، ضایعات آهن موجود در خانه را نیز از متقاضیان تحویل می گیرد. این دسته از ضایعات نیز بسیار پرکاربرد هستند. خرید ضایعات آهن و خرید ضایعات مس  توسط مجموعه ما با بالاترین قیمت خریداری می شود.

 

ضایعات الکترونیک و الکتریکی در فروش ضایعات منزل

مجموعه تفکیک سبز به که به عنوان خریدار ضایعات خانه شناخته شده است، ضایعات الکترونیک و الکتریکی را نیز از متقاضیان تحویل می گیرد. این دسته از ضایعات نیز بسیار پرکاربرد هستند و به طور کلی هر چیزی که به صورت برقی می باشد، با این عنوان نامیده می شود. از این ضایعات می توان به گزینه هایی همچون موارد زیر اشاره کرد:

  1. هر چیزی که مربوط به موبایل و تجهیزات مخابراتی باشد.
  2. کامپیوتر و لوازم جانبی نیز در ضایعات الکترونیک و الکتریکی قرار داده می شوند.
  3. وسایل برقی خانگی در این دسته بندی جای داده می شوند و می توانید آن ها را به خریدار ضایعات منزل تحویل دهید.
  4. همچنین دستگاه هایی که فرسوده هستند و با برق نیز کار می کنند، جزو این ضایعات به حساب می آیند.

هر یک از موارد بالا نیز عمر مفید خاص خودشان را دارند و در صورت خرابی و عدم تعمیر آن ها هیچ کاربردی را ندارد. به همین علت شما می توانید آن ها را به خریدار ضایعات منزل تحویل دهید. این کار برای شما سوددهی نصبی نیز خواهد داشت. چرا که به جای اینکه آن ها را دور بیندازید می توانید بر روی فروش آن ها فکر کنید تا با یک تیر دو نشان بزنید. هم مبلغی را به دست آورید و هم تاثیر خودتان را بر روی محیط زیست بگذارید.

 

تفکیک سبز؛ خریدار ضایعات فلزی منزل

مجموعه تفکیک سبز به عنوان یکی از بزرگ ترین خریدار ضایعات آهن منزل شناخته شده است. اگر شما نیز در خانه خود ضایعاتی را دارید که قابل بازیافت می باشند، می توانید به این شرکت آن ها را به فروش برسانید. حالا شاید برای شما این سوال به وجود بیاید که چرا باید تفکیکی سبز را به عنوان خریدار ضایعات منزل انتخاب کنیم؟ اول از همه گفته شود هیچ بایدی در این کار وجود ندارد و شما می توانید انتخاب خودتان را داشته باشید ولی به عنوان یک پیشنهاد می شود می توانید از این شرکت بهره لازم را ببرید که دلایل خاص خودش را دارد. از جمله:

  • تفکیک سبز به عنوان خریدار ضایعات منزل با توجه به قیمت روز و بازار خریدهای خود را انجام می دهد.
  • اگر قصد فروش ضایعات منزل خود را دارید ولی فرصتی برای اینکار ندارید، تنها کافیست یک تماس برقرار کنید. چرا که تفکیک سبز تمامی ضایعات شما را در درب منزل و یا محل مورد نظر شما تحویل می گیرد.
  • خریدار ضایعات منزل باید تمامی کارهای خود را به صورت نقدی به انجام برساند که تفکیک سبز نیز توانسته از این ویژگی بهره مند باشد.
  • این مجموعه بزرگ به غیر از ضایعات منزل خریداری قطعات و ضایعات صنعتی دیگر را نیز بر عهده دارد که از آن ها می توان به قطعات مربوط به خودرو، ابزار آلات کشاورزی و کار و… اشاره کرد.

چهار گزینه ذکرشده تنها بخشی از مزیت هایی به شمار می روند که این مجموعه همراه با خود دارند.

 

 

مرکز خرید و فروش ضایعات منزل

ضایعات خانگی؛ گاهی خطرساز است، هر شغلی و حرفه ای سختی های خاص خودشان را دارند و جمع آوری ضایعات خانگی نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. امروزه خانه های مسکونی بسیار زیادی وجود دارند که به وجود این ضایعات توجه نمی کنند و بدون اطلاع دادن به خریدار ضایعات منزل آن ها را در خانه خود نگهداری می کنند و به نوعی انبار می کنند.

در حالی که یکی از اشتباه  ترین کارهایی که هر فردی می تواند به انجام برساند، همین مورد می باشد. همانطور که پیش تر اشاره شد، ضایعات به چند دسته اصلی تقسیم بندی می شوند که ضایعات فلزی نمونه ای از این موارد به حساب می آیند و در نوع خود پرخطر نیز می باشد. چرا که بسیاری از آن ها از خود مواد رادیواکتیو تشعشع می کنند که همین گزینه بر روی سلامتی آن ها تاثیرگذار است.

از این رو برای اینکه بتوانید از بروز همچنین مشکلاتی جلوگیری کنید، نیاز است تا کارهای جمع آوری و فروش را به یک خریدار ضایعات منزل بسپارید. همچنین اگر این ضایعات که ممکن است خطرساز نیز شوند، در تعداد بسیار بالا وجود داشته باشند، بهترین راهکاری که وجود دارد این بوده که از یک خریدار ضایعات منزل و یا مجموعه بخواهید این کار یعنی جمع آوری را برای شما انجام دهد.

چرا که آن ها با نیروهای متخصص خود در بهترین صورت کارها را به انجام خواهند رساند و از بروز خطرات و اتفاقات ناگوار و غیر قابل جبران احتمالی جلوگیری می کنند. تفکیک سبز نمونه ای از این شرکت ها به حساب می آید که توانسته متخصصانی را در این زمینه پرورش دهد. از این رو اگر به دنبال یک خریدار ضایعات منزل هستید، پیشنهاد ما به شما بهره بردن از  ” مجموعه تفکیک سبز” می باشد.

 

سخن آخر

ضایعات بخش مهمی از زندگی انسان ها را تشکیل داده اند و در همه جا می توانید آن ها را مشاهده کنید. این ضایعات در دسته بندی های مختلفی وجود دارند که هر کدام از آن ها قیمت های مخصوص به خود را دارند. از این رو برای اینکه بتوانید در کنار سودهی و به دست آوردن پول، از خطرات غیر قابل جبران نیز جلوگیری کنید می توانید اقدام به فروش آن ها به یک خریدار ضایعات منزل کنید. مجموعه تفکیک سبز در زمینه خرید ضایعات فعالیت دارد.

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button