خرید ضایعات شرکت ها

همان گونه که اطلاع دارید شرکت ها و ارگان ها طی فرآیندهایی بخشی از لوازم مستعمل یا ضایعات فرسوده شده خود را به فروش می رسانند. این ضایعات گستردگی زیادی را به خود اختصاص می دهد از جمله این ضایعات می توان به خودروهای مستهلک شرکت ها، لوازم اداری ارگان ها، میز و صندلی های مستعمل و غیره اشاره کرد. مجموعه تفکیک سبز با تلاش های شبانه روزی اقدام به خرید ضایعات شرکت ها نموده است.

تفکیک سبز می داند که هر گونه ضایعات تولید شده برای محیط زیست حکم سم را داشته و به آن صدمات جبران ناپذیری را وارد می سازد. بنابراین طی عملیاتی اقدام به جمع آوری ضایعات شرکت ها و ارگان ها از سطح کلان شهر تهران و سایر شهرها در سطح کل کشور نموده است.

مرکز خرید ضایعات شرکت ها، تمام لوازمی که جزء ضایعات هستند و بخش های قابل بازیافت دارند مانند اتومبیل‌ها، صنایع ساختمانی و مواد دور ریختنی همه و همه قسمت‌هایی را برای بازیافت دارند. برعکس زباله‌ها بهای قابل ملاحظه ای با فروش آن ها به دست می آید. تفکیک سبز یکی از مجموعه های خریدار لوازم اداری اسقاطی در شهر تهران می باشد.

مزایده رو فراموش کنید!

ما خریدار کلیه اقدام ضایعات شرکت ها و سازمان ها هستیم.

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

میتوان به این ضایعات زباله های گران قیمت اطلاق نمود. به خصوص ضایعات فلزی و خریدار ضایعات آهن که در مورد آن ها میتوان بیان نمود که بالاترین قیمت را دارند. ضایعات آهن و فلزی هم در بخش های صنعتی و هم در بخش های مسکونی قابل خرید است.

 

بهترین مرکز خرید ضایعات شرکت ها در تهران

تفکیک سبز بهترین خریدار ضایعات شرکت ها در بازار بزرگ و بازار داغ خرید و فروش ضایعات می باشد. ما شاهد آن هستیم که جزء شرکت های بزرگ و شرکت ‌های توانمندیم که روزانه حجم وسیعی از ضایعات را جمع آوری می کند. از جمله ضایعاتی که گردآوری می کند: ضایعات آهن، ضایعات مس، ضایعات آلومینیوم، ضایعات چدن، ضایعات برنج و سایر ضایعات که از شرکت ها تولید می شود.

اکثر شرکت ها و کارخانه هایی که ضایعات فراوانی از فرآیند تولید آنها بیرون می آید در واقع نمی دانند چگونه بهترین خریدار ضایعات را در کشور و حتی در تهران بیابند تا بتوانند ضایعات آلومینیوم، ضایعات مس ضایعات چدن، ضایعات برنج و ضایعات روی را با قیمت بسیار مناسب بفروشند.

 

خریدار ضایعات ادارات و سازمان ها با بهترین قیمت

بساری از ادارات و سازمان ها ضایعات زیادی را در انبار های خود نگهداری می کنند، که این خود فضای زیادی را اشغال می کند و این ضایعات ممکن است سالیانه بیشتر و بیشتر و شود و نیازمند فضای بیشتر باشد، بسیاری از مدیران شرکت ها و سازمان ها به دنبال مجموعه ای هستند که تمام این ضایعات آن ها را با بالاترین قیمت و یکجا خریداری کنند. مجموعه تفکیکی سبز یکی از مراکز خریدار ضایعات ادارات در شهر تهران می باشد این مرکز در محل مورد نظر حاضر می شود و تمام ضایعات را خریداری می کند. از همین رو دیگر فضایی در محیط های اداری و شرکت ها جهت جمع آوری ضایعات اشغال نمی شود.

 

 فروش ضایعات شرکت ها

در بازار خرید و فروش ضایعات اکثرا شرکت ‌هایی وجود دارند که خودشان را به عنوان بهترین خریدار ضایعات آلومینیوم معرفی می کنند در صورتی که این شرکت ها، دلالانی بیش نیستتند که خود را جای خریدار ضایعات شرکت ها معرفی می کنند و در بازار دلال ها قیمت ها بسیار نامناسب است قیمت مصوب خرید فروش ضایعات را به فروشندگان توصیه می نمایند ولی در واقعیت خلاف آن عمل می کنند و از این معامله خودشان سهم قابل توجهی را به دست می آورند و سودهای بسیار ناباوری را از این دلالی به جیب می‌زنند.

شما هم به عنوان یک کارخانه‌دار و مدیر یک شرکت و یا هر فردی که می خواهید ضایعات آلومینیوم شرکت یا کسب و کارتان را به یک خریدار ضایعات آلومینیوم که بهترین خریدار ضایعات آلومینیوم باشد محول نمایید ولی اطلاع ندارید که واقعا کدام خریدار ضایعات شزکت را برگزینید تا بتوانید بهترین قیمت را اخذ کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن بتوانید تمام ضایعات شرکت تان را با قیمت بسیار مناسب بفروشید می ‌بایست همین امروز با مجموعه و تیم تخصصی خرید و فروش ضایعات شرکت ها( تفکیک سبز) همچنین خرید و فروش ضایعات مس، خرید و فروش ضایعات آهن با مجموعه تخصصی خرید و فروش ضایعات تماس بگیرید تا بهترین مشاوره را به شما بیان کرده و بتوانیم در کوتاه ترین زمان ضایعات خریداری کنیم.

بهتر است در بازار پر رقابت و داغ خرید و فروش ضایعات دچار اشتباه نشوید تا به فریب افراد سودجو و دلال بازار خرید و فروش ضایعات گرفتار نشوید. برای انتخاب بهترین مرکز خریدار ضایعات در کوتاه ترین زمان ممکن با تفکیک سبز تماس بگیرید.

فروش ضایعات شرکت خود را به ما انجام دهید.

ما با مناسب ترین قیمت ، خریدار ضایعات شرکتی شما هستیم

 

ویژگی خریدار ضایعات شرکت ها( تفکیک سبز )

 برخی از افرادی که در بازار خرید و فروش ضایعات شرکت مشغول هستند خودشان را به عنوان بهترین خریدار ضایعات شرکت ها معرفی می نمایند با وجود اینکه بدترین خریداران بازار خرید و فروش ضایعات شرکت ها محسوب می شوند این اشخاص کسانی هستند که به دنبال منفعت خودشان بوده و هرگز به فکر سود مشتری نخواهند بود. هر نرخی که آنها اعلام می کنند مشتری ناگزیر است تا بپذیرد و آن ها باید همه ضایعات خودشان را از قبیل ضایعات مس، ضایعات آهن، ضایعات فلز، ضایعات چدن، را با قیمت نامتعارف به آنها بفروشند و منفعت بسیاری را آنها جهت فروش ضایعات فروشندگان کسب کنند.

از مهم ترین ویژگی بارز مجموعه تفکیک سبز خرید یکجا تمام ضایعات شرکت شما می باشد، این مجموعه با بالاترین قیمت تمام ضایعات شمارا خریداری می کند و پول آن را در همان لحظه به صورت نقدی پرداخت می نماید.

با توجه به رقابت پذیر بودن بازار خرید و فروش ضایعات در ایران و تهران، شرکت هایی که قیمت بالایی را به منظور خرید ضایعات اعلام می کنند شرکت‌های موفقی هستند که منافع بسیار بالایی را کسب می نمایند  چراکه باعث می گردند تا در هر روز هر هفته و هر ماه قراردادهای بسیار بالایی را جهت خرید ضایعات پیشنهاد شده منعقد کنند.

درصورتی‌که شما نیاز به عنوان یک مرکز ضایعاتی جهت جمع‌آوری ضایعات شرکت خود دارید، مجموعه تفکیک سبز با بالاترین قیمت تمام ضایعات شما را خریداری می نماید.

 

خرید ضایعات فلزی شرکت ها

خرید فروش ضایعات فلزی شرکت ها : مانند ضایعات آهن، چدن، میلگرد  و ساختمانی، پلاستیک، فلزات رنگی: مانند مس، آلومینیوم ، برنج ، سرب و غیره  با مناسب ترین قیمت و به طور نقدی به وسیله مرکز تفکیک سبز صورت می پذیرد اگر نیاز داشتید فقط کافی است با کارشناسان این مرکز تماس حاصل فرمایید.

 

خرید ضایعات غیر فلزی شرکت ها

خرید و فروش ضایعات غیر فلزی شرکت ها مثل: پلاستیک، شیشه، لاستیک، کاغذ و کارتن، چوب، برقی و الکترونیکی، نساجی و پوشاک و پارچه و غیره توسط تفکیک سبز خرید فروش می شود به منظور ارتباط با ما تماس بگیرید.

خرید ضایعات غیر فلزی و پسماندهای خشک شرکت ها به خصوص کاغذ، مقوا، پلاستیک، فلزات و شیشه از بهای اقتصادی و زیست محیطی زیادی را دربر دارند و اگر با جداسازی، در واحدها و کارخانجات بازیافت به محصولاتی با بهره وری های مشابه تبدیل گردند در ا ین صورت از هدر رفت منابع و سرمایه های ملی پیشگیری خواهد شد. در حقیقت بازیافت منابع باارزشی مانند فلزات شغلی‌ست خردمندانه، چراکه  بازیافت و استفاده مجدد از آنها آسان تر از حفاری و حفر معدن است.

درصورتی‌که شما نیز جزء کارخانه‌ها و شرکت‌ها و بنگاه‌هایی می‌باشید که ضایعات بسیار زیادی را دربر دارند و قصد دارند تا آن‌ها را به قیمت روز و قیمت مناسب تری به فروش برسانید آنها را به بهترین خریدار ضایعات آهن در ایران و تهران بفروشید. برای انجام این کار  با مجموعه و تیم تخصصی مرکز ما در استان تهران و ایران تماس حاصل فرمایید. مشاوران و کارشناسان حرفه ای تفکیک سبز به شما بهترین پیشنهاد را ارائه می نمایند.

مجموعه ما به عنوان بهترین خریدار ضایعات در تهران همراه شما است تا تمام ضایعات کارخانه، شرکت و شغل شما را با قیمت متعارف از شما خریداری نماید. تابحال نمونه کارها و سوابق بسیار زیادی از مرکز تفکیک سبز را در بازار خرید و فروش ضایعات مشاهده کرده اید در صورت تمایل به همکاری های طولانی مدت با مرکز ما و عقد قرارداد با شما به منظور خرید ضایعات با ما در ارتباط باشید تا بازار را از وجود دلالان پاک کنیم.  برای فروش ضایعات در کلانشهر تهران با مناسب ترین قیمت روز کافی است همین حالا با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید.

 

قیمت خرید ضایعات شرکت 

قیمت خرید ضایعات به عوامل مختلفی بستگی دارد نظیر: مقدار تناژ ضایعات، نوع ضایعات جهت کسب اطلاع از قیمت ها می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما تماس بگیرید، کارشناسان ما شما را به خوبی راهنمایی می کنند.

 

خدمات مرکز تفکیک سبز خریدار ضایعات شرکت ها 

خریدار ضایعات شرکت ها مجموعه خرید ضایعاتی تفکیک سبز یک مرکز تخصصی و حرفه ای جهت خرید ضایعات در تهران و سراسر ایران می باشد که تیم تخصصی و مجرب در بازار خرید و فروش دارد و در بازار خرید و فروش سابقه سالیان متمادی را دارد و به همه شرکت ها و کارخانه ها و تولیدی ها یاری می رساند تا ضایعاتشان را با قیمت به روز و به صرفه صورت دهند.

مجموعه تفکیک سبز انواع ضایعات را از سرتاسر کشور با  مناسب ترین قیمت خریداری می نماید برخی از خدمات این مرکز از قبیل:

چنانچه شما هم می‌خواهید با یک مرکز موفق خرید و فروش ضایعات تعامل داشته باشید و بتوانید بهترین قرارداد فروش ضایعات خود را با آن منعقد نمایید با مرکز ما تماس بگیرید.

مزایده رو فراموش کنید!

ما خریدار کلیه اقدام ضایعات شرکت ها و سازمان ها هستیم.

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

 

5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button