جدیدترین مطالب سایت

آیا برای فروش ضایعات خود دنبال یک مرکز معتبر خرید ضایعات می گردید!؟

 

ما خریدار همه نوع ضایعات شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

 

 

همین حالا با ما تماس بگیرید.

09120301130

بهترین خریدار لاستیک فرسوده

خرید لاستیک فرسوده از فرآیندهایی است که امروزه رواج یافته و در طی این فرآیند، لاستیک خودروهای فرسوده و یا لاستیک هایی که پاره شده و قابل تعمیر نمی باشند، خریداری و بازیافت می شوند. این لاستیک ها از سری ضایعات پر دردسر می باشد که سالانه تعداد زیادی از آن را می سوزانند.

خریدار لاستیک فرسوده در تهران

مجموعه تفکیک سبز در شهر تهران یکی از مراکز خرید اسقاط و ضایعات در هر زمینه ای می باشد از جمله خرید لاستیک فرسوده. تفکیک سبز با خرید ضایعات لاستیک فرسوده و همچنین خرید لاستیک خودروهای فرسوده و یا لاستیک هایی که پاره شده و قابل تعمیر نمی باشند را بازیافت می کند نکته قابل توجه در مورد ضایعات لاستیکی این است که لاستیک های فرسوده از سری ضایعات پر دردسر می باشد که سالانه تعداد زیادی از آن را می سوزانند. اما این مجموعه تلاش دارد که این لاستیک ها را خریداری و بعد باز یافت نماید. این مجموعه در زمینه خرید ضایعات فلزی نیز فعالیت دارد.

 

خریدار لاستیک فرسوده کرج

کرج یکی از کلان شهر های اطراف تهران می باشد مرکز تفکیک سبز علاوه بر شهر تهران در شهر کرج نیز در زمینه خرید لاستیک فرسوده خودرو فعالیت دارد. اگر ساکن شهر کرج هستید و به دنبال مجموعه و محل خرید لاستیک فرسوده هستید تفکیک سبز گزینه مناسبی برای شما می باشد. شما عزیزان می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با این مرکز تماس بگیرید . اطلاعات لازم را کسب نمایید.

بهترین خریدار لاستیک فرسوده

تفکیک سبز یکی از بهترین مراکز در زمینه خریداری انواع ضایعات لاستیک و لاستیک های فرسوده می باشد. از مصارف تایرهای فرسوده می توان به به کار گیری در زمین های ورزشی نظیر زمین دو و میدانی و زمین بسکتبال، صنعت کفش و چمن مصنوعی اشاره کرد. تایرهای فرسوده ظاهرا کارآیی نداشته و اغلب افراد پس از فرسودی آن را دور می ریزند. با توجه به ای که دوده و کایٔوچوهای گوناگون موجود در تایرها از نفت خام تشکیل شده است، انرژی جمع شده در آن ها زیاد بوده و در نتیجه از سوختن این نوع مواد انرژی زیادی حاصل می شود ولی از نظر محیط زیست این کار توصیه نمی شود.

بهترین خریدار لاستیک فرسوده در تهران با بهترین قیمت

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

 

 

پنج روش جایگزین سوزاندن مطابق با اولیت عبارت است از:

✔ کاهش: به کم کردن میزان تایرها که نهایتا ضایع می شود، اطلاق می گردد.

✔ استفاده مجدد: هدف از این کار روکش دار کردن لاستیک های مستعمل با هدف تولید لاستیک های جدید یا به کار گرفتن تایرهای کارکرده برای دیگر مقاصد می باشد.

✔ بازیافت: به انجام فرآیندهایی که روی مواد تشکیل دهنده لاستیک به شکلی که در دیگر محصولات لاستیکی قابل استفاده هستند، اطلاق می گرد.

✔ بازیابی: به تولید انرژی به دست آمده از تایر، اطلاق می شود.

✔ دفن زباله: پنهان نمودن ضایعات تایر در منطقه های ویژه و زیرزمین، دفن زباله گفته می شود.

خریدار تایر فرسوده

کاهش

با توجه به این که همواره وسایل نقلیه موتوری در حال افزایش می باشد، تنها روشی که به کمک آن می توان میزان تایرهای فرسوده را کم کرد، تولید تایرهای با کیفیت و با دوام می باشد.

استفاده مجدد

استفاده دوباره از تایرهانه فقط به دلیل کم شدن حجم ضایعات لاستیک بلکه به دلیل مقدار انرژی ای که از عدم تولید لاستیک نو دخیره می گردد، امکاناتی را در اختیار ما قرار خواهد داد. ساده ترین شیوه استفاده مجدد، فروش لاستیک های مستعمل به دیگر استفاده کنندگان است.

روکش

امروزه روکش نمودن تایرهای بادی مورد قبول همه واقع شده است. در اصل همه تولید کنندگان لاستیک های عمده،‌ یا خودشان این کار را انجام می دهند و یا انجام آن را به کارخانه های دیگر می سپارند.

خرید تایرهای فرسوده

میزان عمر تایر فرسوده

گسترش محصول و ایجاد خلاقیت در آن نظیر شکل دهی خمیری و ترکسیبات بهبود یافته، باعث ازایش عمر تایر می گردد، مدت زمان تعویض را افزایش داده و باعث زیاد شدن امنیت سرنشینان خودرو می شود و سبب کاهش تعداد تایرهای فرسوده می گردد. تولید با کیفیت و اصولی باعث کاهش میزان تلفات خواهد شد.

قیمت لاستیک فرسوده

هزینه خرید لاستیک فرسوده به راحتی قابل تعیین نبوده و برای برآورد قیمت لاستیک فرسوده خودرو باید ابتدا نوع لاستیک، حجم و … مورد بررسی قرار داده و سپس هزینه آن مشخص خواهد شد. جهت اطلاع از قیمت خرید لاستیک فرسوده و همچنین قیمت هر کیلو لاستیک فرسوده می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت تماس گرفته تا متخصصین ما شما را از قیمت آن مطلع کنند.

خرید تایرهای فرسوده

مرکز تفکیک سبز

تفکیک سبز مجموعه ای کاملا حرفه ای و مسلط به کار و با داشتن چندین سال سابقه کاری در زمینه خریدار انواع ضایعات از جمله ضایعات لاستیک های فرسوده بوده که کمک شایانی به حفظ سلامت محیط زیست کرده است. و به جای اینکه لاستیک های فرسوده سوزانده شوند و دود حاصل از آن هوا را آلوده کند با خرید آن ها و سپس بازیافت لاستیک های فرسوده دیگر این لاستیک ها خطری برای محیط زیست ندارند.  این مجموعه در زمینه های دیگر نظیر خریدار ضایعات کامپیوتر و خریدار ضایعات فلزی نیز فعالیت دارند. در صورتی که قصد روش تایرهای فرسوده خود را دارید می توانید از طریق شماره های درج شدده در سایت درخواست خود را ثبت نمایید. این مجموعه در زیمنه خرید ضایعات کامپیوتر نیز فعالیت دارد.

بهترین خریدار لاستیک فرسوده در تهران با بهترین قیمت

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

3.9/5 - (30 امتیاز)

۵۰ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button