جدیدترین مطالب سایت

آیا برای فروش ضایعات خود دنبال یک مرکز معتبر خرید ضایعات می گردید!؟

 

ما خریدار همه نوع ضایعات شما به صورت یکجا و نقدی هستیم!

 

 

همین حالا با ما تماس بگیرید.

09120301130

بهترین خریدار ضایعات ساختمانی

سالانه با ساخت خانه های جدید و تخریب برخی بنا و همچنین تعمیر ساختمان ها، مقدار زیادی اقلام ساختمانی فرسوده و ضایعات ساختمانی تولید می شود. بسیاری از این مصالح دور ریخته می شوند زیرا دیگر به این صورت قابل بازیافت نیستند. رها کردن آن ها در طبیعت در مناطق مختلف مشکلات زیست محیطی بسیار جدی به بار آورده است و این درحالی است که می توان با خرید اقلام ساختمانی فرسوده و بازیافت آن دوباره از آن ها در صنعت و ساختمان سازی استفاده کرد. این کار بسیار مهم است و میتوان علاوه بر نجات محیط زیست، مواد اولیه ی لازم را تا حدی تامین نمود. مجموعه ی تفکیک سبز در زمینه ی خرید اقلام ساختمانی فرسوده فعالیت می کند و  یا بازیافت این اقلام به شیوه ی درست و اصولی قدم مهمی در این جهت بر می دارد.

 

اقلام ساختمانی مستهلک

ضایعات ساختمانی به هر ماده ای که برای مصارف ساختمانی از قبیل مصالح ساختمانی در ساخت استفاده شده اند و حالا کاربردی ندارند گفته می شود. از جمله می توان به چوب، سیمان، سنگدانه ها ، فلزات، آجر، بتون و خشت رایج ترین نوع مصالح هستند که در ساخت و ساز و بازسازی ساختمن های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

اقلام ساختمانی فرسوده  به متریال هایی اطلاق می شود که از آن ها در بازسازی و یا ساخت بناهای مختلف استفاده می کنند. این اقلام می توانند طبیعی، مصنوعی و خام  ویا ترکیبی باشند در واقع با توجه به ویژگی ها و کاربرد هریک از آن ها می توان بازیافتشان کرد. استفاده از این مصالح ساختمانی زائد در پروسه ی بازیافت به دانش کافی نیاز دارد. باید با کاربرد هریک آشنایی داشته باشید و بیشترین بهرا را از آن ها ببرید. تفکیک سبز در این زمینه تخصص دارد و میتواند تمامی این مواد را به اقلام قابل استفاده تبدیل کند. مجموعه تفکیک سبز برای حفظ محیط زیست اقدام به خرید اقلام ساختمانی فرسوده کرده است تا با این روش کمکی به محیط زیست کرده باشد.

 

جهت مطالعه مقاله بهترین خریدار اسقاطی اینجا را کلیک نماید.

 

بازیافت انواع مصالح ساختمانی اسقاطی

بسیاری از مواد طبیعی موجود در ساختمان ها که به زباله تبدیل می شوند مانند خاک رس ، شن ، چوب و سنگ ، حتی از شاخه و برگ قابل بازیافت هستند. برخی از این مواد خام و برخی ترکیبی از چند ماده می باشند. بازیافت مصالح ساختمانی در بسیاری از کشورها یک صنعت مستقل بوده و از این مواد معمولاً در کارهای تخصصی خاص مانند نجاری ، لوله کشی ، سقف سازی و عایق بندی استفاده می شود. مجموعه تفکیک سبز با خرید اقلام ساختمانی فرسوده و بازیافت آنها این امکان را فراهم کرده است که مصالح ساختمانی فرسوده دیگر به محیط زیست آسیبی وارد نکند.

 

خریدار مصالح ساختمانی فرسوده طبیعی

مصالح ساختمانی را به طور کلی می توان به طور کلی به دو منبع طبیعی و مصنوعی طبقه بندی کرد. مواد طبیعی مواردی هستند که توسط صنایع فناوری پردازش می شوند ، از جمله  آن ها می شود به چوب یا شیشه اشاره کرد.  مواد مصنوعی پس از تغییراتی که توسط انسان ها صورت می گیرد به موادی مانند پلاستیک و رنگهای نفتی  . گیاهان گل ، سنگ و الیاف تبدیل می شوند. همه  این مواد چه طبیعی و چه مصنوعی پس از بازیافت می توانند در صنعت مورد استفاده قرار بگیرند.

گل و خشت

 مقدار زباله ی تولیدی هر بازسازی و ساخت و ساز  با توجه به حجم ساختمان ها متفاوت است. کیفیت خاک و خشت مورد نظر هم بسیار مهم می باشد. مثلا در خاک رس یا خاک معمولی هر کدام نیاز دارند با موادی ترکیب شوند تا دوباره بتوان از آن ها استفاده کرد. البته این روز ها کمتر برای ساخت خانه ها از خاک و خشت استفاده می شود زیرا این مواد استحکام لازم را ندارند. خانه های قدیمی و روستایی معمولا با چنین ساختاری دیده می شوند که در بسیاری از مناطق دست به بازسازی آن ها برده می شود. به طور مثال در منطقه ی الموت روستاهای بسیاری بر اثر زلزله تخریب شدند که همپی بازسازی شدند و ضایعات مربوط به آن که یک بازسازی همگانی بود حجم بسیار قابل توجهی را در بر می گرفت.

سنگ

امروزه خانه ها بیشتر با مواد دیگری جز سنگ ساخته می شوند. اما دیوار ها ی نما و بسیاری از سازه ها برای دکور از این ماده استفاده می شود. بازیافت آن بسیر کاربرد دارد زیرا می توان به راحتی آن را در چرخه ی صنعت وارد نمود. انواع مختلفی از سنگ در سراسر جهان وجود دارد که همه آنها دارای ویژگی های متفاوت هستند که آنها را برای استفاده های خاص بهتر یا بدتر می کند. سنگ ماده ای بسیار متراکم است بنابراین از آن محافظت زیادی نیز می کند.

بهترین خریدار ضایعات ساختمانی در تهران با بالاترین قیمت

تفکیک سبز مرکز تخصصی خرید ضایعات ساختمانی

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

چوب

چوب محصولی از درختان و بعضی اوقات گیاهان فیبری دیگر است که در هنگام برش یا فشردن به الوار و چوب مانند تخته ، تخته و مواد مشابه برای مصارف ساختمانی استفاده می شود. این ماده از نوع ساختمان عمومی است و در ساخت و ساز تقریباً در هر نوع ساخت و ساز در اکثر آب و هواها استفاده می شود. چوب ها علاوه بر ساختار زیبایی که به بنا می دهند در بسیاری از خانه ها و بویژه در قسمت های شمالی کشور به عنوان یکی از متریال های اصلی ساخت و ساز به شمار می روند. پس از بازسازی خانه های قدیمی که چوب دارند می توان این اقلام را بازیافت و استفاده کرد. چوب می تواند در برابر بارها بسیار انعطاف پذیر باشد و در هنگام خم شدن ، قدرت را حفظ کرده و در هنگام عمودی فشرده سازی فوق العاده قوی باشد.

آجر و بلوک

 آجر بلوک ساخته شده از مواد کوره ای است که معمولاً خاک رس یا شیل است اما ممکن است دارای گل و لای کمتری نیز  آجرها در دهه 1700 ، 1800 و 1900 به عنوان ماده ساختمانی به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفت. در واقع یکی از برتری های بسیار مهم بلوک و آجر که تا به امروز در ساخت خانه ها به کار گرفته می شوند قابلیت مقاومت در برابر آتش و حرارت است. این مواد همچنین از استحکام قابل توجهی برخودارند.

 

جهت مطالعه مقاله خریدار ضایعات   اینجا را کلیک نماید.

بتن

 بتن یک مصالح ساختمانی کامپوزیت است که از ترکیب سنگدانه ها (کامپوزیت) و چسب مانند سیمان ساخته شده است. متداول ترین شکل بتن بتن سیمانی پرتلند است که از سنگدانه های معدنی (به طور کلی شن و ماسه) ، سیمان پرتلند و آب تشکیل شده  سپس بعد از مخلوط کردن ، سیمان هیدراته می شود و در نهایت به یک ماده سنگی محکم می شود. بتون به علت ماندگاری بالا، شکل پذیری، سهولت حمل و نقل و تولید انبوه بسیار مورد توجه قرار می گیرد. معمولا نمونه های مستهلک  آن دور انداخته می شود زیرا استفاده ی دوباره ی آن به بازیافت تخصصی نیاز دارد.

فلز

فلز به عنوان چارچوب ساختاری برای ساختمانهای بزرگتر مانند آسمان خراش ها یا به عنوان یک پوشش خارجی استفاده می شود. انواع بسیاری از فلزات وجود دارد که برای ساخت و ساز استفاده می شود. فولاد آلیاژ فلزی است که عنصر اصلی آن آهن است و انتخاب معمول برای ساخت و سازهای فلزی است. قوی ، انعطاف پذیر است ، و اگر به خوبی تصفیه شود و یا درمان شود ، مدت طولانی طول می کشد. خوردگی دشمن اصلی فلز است وقتی دوام می آورد. چگالی پایین تر و مقاومت در برابر خوردگی بهتر آلیاژهای آلومینیوم و قلع گاهی بر هزینه های بالاتر آنها غلبه می کند. برنج در گذشته رایج تر بود ، اما امروزه معمولاً فقط در موارد خاص یا موارد خاص محدود می شود. سایر فلزات مورد استفاده شامل تیتانیوم ، کروم ، طلا ، نقره است. تیتانیوم می تواند برای اهداف ساختاری مورد استفاده قرار گیرد  اما بسیار گران تر از فولاد است. از کروم ، طلا و نقره به عنوان دکوراسیون استفاده می شود ، زیرا این مواد گران قیمت هستند و فاقد خصوصیات ساختاری مانند استحکام کششی یا سختی هستند.

 

شیشه

 از زمان اختراع شیشه برای پوشاندن دهانه های کوچک در یک ساختمان از پنجره های شفاف استفاده شده است. آنها این امکان را برای انسان فراهم کردند که بتوانند نور را به اتاقها برسانند و در عین حال هوا را در بیرون نگه دارند. شیشه به طور کلی از مخلوط های ماسه و سیلیکات ساخته می شود و بسیار شکننده است. از “دیوارهای پرده” شیشه ای مدرن می توان برای پوشاندن کل نمای ساختمان استفاده کرد. همچنین می توان از شیشه برای چرخش بیش از یک ساختار سقف گسترده در یک “قاب فضایی” استفاده کرد.

سرامیک

سرامیک مواردی از قبیل کاشی ، لامپ و غیره است. کف سرامیکی ، دیوارها ، ضد برقی ، حتی سقف. بسیاری از کشورها برای پوشش بسیاری از ساختمانها از کاشی های بام سرامیکی استفاده می کنند. سرامیک ها قبلاً فقط یک شکل تخصصی شلیک سفال سفالی در کوره ها بودند ، اما به مناطق فنی دیگری تبدیل شده است.

پلاستیک

اصطلاح پلاستیک طیف وسیعی از میعانهای آلی مصنوعی یا نیمه مصنوعی یا محصولات پلیمریزاسیون را پوشش می دهد که می توانند در اشیاء یا فیلم ها یا الیاف قالب ریزی و یا اکسترود شوند. نام آنها از این حقیقت گرفته شده است که در حالت نیمه مایع آنها قابل انعطاف هستند ، یا خاصیت انعطاف پذیری دارند. پلاستیک ها از نظر تحمل گرما ، سختی و مقاومت بسیار زیاد است. همراه با این سازگاری ، یکنواختی کلی ترکیب و سبکی پلاستیک استفاده از آنها را تقریباً در تمام کاربردهای صنعتی امروز تضمین می کند. بازیافت پلاستیک و اقلام ساختمانی فرسوده ای از این جنس می تواند کمک شایانی به طبیعت و محیط زیست محسوب شود.

فوم

اخیراً از پلی استایرن مصنوعی یا فوم پلی اورتان در مقیاس محدود در ساخت و ساز استفاده می شود. وزن آن سبک است ، به راحتی شکل گرفته و یک عایق عالی است. معمولاً به عنوان بخشی از یک پانل عایق بندی ساختاری استفاده می شود که در آن کف بین چوب یا سیمان قرار می گیرد.

 

جهت مطالعه مقاله خریدار اوراقی با بهترین قیمت  اینجا را کلیک نماید.

 

اهمیت بازیافت مصالح ساختمانی فرسوده

خرید اقلام ساختمانی فرسوده و استفاده از آن ها در ساخت و ساز و دیگر زمینه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مهم ترین آن حفظ سلامت محیط زیست می باشد. مقدار زیادی زباله از نخاله های ساختمانی پس از ساخت و یا تعمیر و بازسازی بنا های مختلف تولید می شود. این مواد در بسیاری از نقاط تولید زباله می کنند.

بر اساس گزارش برخیمنابع معتبر روزانه 65 هزار تن نخاله ی ساختمانی در سطح کشور تولید می شود  و این آمار در چند سال اخیر رو به افزایش بوده است. 20 هزار تن از این زباله در تهران تولید می شود. این زباله ها شامل خاک‌برداری، تخریب و نوسازی، تعمیرات و حفاری است که عمده ترکیبات و درصد مواد تشکیل دهنده، تابع نوع و نحوه زندگی، نوع صنعت ساختمان، ترکیب و بافت جمعیتی می­ باشد و عموماً شامل خاک و مخلوط ­های حاصل از خاک‌برداری، شیشه، بتن، ملات گچ و خاک، کاشی و سرامیک، ملات ماسه سیمان، قیر و گونی، سنگ، موزاییک، تیرچه سقفی و دیگر مصالح اصلی و فرعی پسمانده های ساخت و ساز می شوند.

 

خرید ضایعات ساختمانی

اگر قصد فروش ضایعات ساختمانی خود را دارید کافیست با همکاران ما از طریق شماره های موجود در سایت تماس بگیرید. مجموعه تفکیک سبز با بهترین خدمات آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد. ما تمامی ضایعات و اقلام فرسوده و مستهلک را خریداری می کنیم و از آن ها در جای بهتری استفاده خواهیم کرد.

 

بهترین خریدار ضایعات ساختمانی در تهران

تفکیک سبز بهترین خریدار ضایعات ساختمانی فرسوده و مستهلک می باشد. خرید انواع مصالح ساختمانی فرسوده و غیر قابل استفاده با قیمت مناسب در تهران. فقط کافیست که با شماره ما تماس گرفته تا در سریع ترین زمان ممکن نسبت به خرید ضایعات ساختمانی شما اقدام گردد.

بهترین خریدار ضایعات ساختمانی در تهران با بالاترین قیمت

تفکیک سبز مرکز تخصصی خرید ضایعات ساختمانی

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

5/5 - (4 امتیاز)

۷ دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button