بهترین خریدار اوراقی با بهترین قیمت در تهران

خرید اوراقی از خدماتی است که مجموعه تفکیک سبز به هموطنان عزیز ارایٔه می دهد. هر وسیله با ارزشی که برای شما قابل استفاده نمی باشد، دارای لوازم با ارزشی بوده که قابل بازیافت می باشد. از این رو برای تامین مواد اولیه کارخانجات و کمک به حفظ طبیعت بهتر است به جای دور ریختن این لوازم، آن را در اختیار مجموعه تفکیک سبز قرار داده تا آن ها را بازیافت و تبدیل به مواد ارزشمند نماید.

خرید انواع لوازم اوراقی

لوازم اوراقی شامل انواع گوناگونی بوده که در این مقاله قصد داریم شما را با مواد بازیافتی ارزشمند آشنا کنیم:

 

خریدار قطعات اوراقی کامپیوتر

کامپیوترها دارای قطعات ارزشمندی بوده که قابل بازیافت می باشند. همان طور که می دانید کامپیوترها هر روزه در حال پیشرفت هستند و کامپیوترهای قدیمی کم تر مورد استفاده قرار می گیرند. کامپیوترها دارای قطعات مختلفی هستند که عبارت است از: ماوس، کیبورد، مانیتور و کیس که هر کدام به صورت جداگانه دارای استفاده های گوناگونی بوده و مواد ارزشمندی همچون مس، پلی کلروها، کادیوم، دی اکسین و … می باشد. با بازیافت مس، طلا،  سرب و سایر مواد ارزشمند موجود در آن، می توان به باعث کاهش هزینه های تولید مجدد کامپیوترها شد. این بازیابی دارای مراحل پیچیده و گوناگونی بوده که در مجموعه تفکیک سبز قابل اجرا می باشد.

 

خریدار اوراقی موبایل

موبایل ها نیز مانند کامپیوترها و دیگر لوازم دارای قطعاتی است که قابل بازیافت می باشد. از جمله مهم ترین بخش های قابل بازیافت گوشی های همراه، بردهای آن ها هستند. گاهی ممکن است بردهای موبایل سوخته شده و دیگر قابل استفاده نباشد و مجموعه تفکیک ضایعات این قطعه را به قطعات ارزشمند بازیافت می کند.

 

برای خواندن مقاله خرید روغن سوخته به بهترین قیمت اینجا را کلیک نمایید.

خریدار اوراقی آهن آلات و فلزیجات

ضایعاتی همچون قطعات باقی مانده ناشی از تخریب ساختمان ها توسط مجموعه تفکیک سبز خریداری می شود. این قطعات دارای جنس های مختلفی از جمله آهن، میلگرد، آلومینیوم، مس و … می باشد. ضایعات میلگرد و تیرآهن بر جای مانده ناشی از تخریب ساختمان ها، ضایعات استیل همچون نرده های استیل پرت های بر جای مانده در شرکت های تولیدی لوازم استیل، ضایعات آلومینیوم اعم از درب و پنجره های آلومینیومی غیر قابل استفاده و ظروف آلومینیومی، قطعات از جنس مس همچون ظروف مسی و سیم و کابل های بر جای مانده از سیم کشی ها، سربهای موجود در قطعات خودروها و ضایعات سربی کارخانه ها، ضایعات مفرقی همچون ظروف مفرقی و شیرآلات ساخته شده با مفرق، قطعاتی برنجی غیر قابل استفاده خودرو ها و لوازم کهنه و قدیمی برنجی و … همه از مواردی است که مجموعه تفکیک سبز آن را خریداری کرده و با بازیافت آن به حفظ محیط زیست کمک می کند. در صورتی که ساختمان خود را تخریب کرده و ضایات آن دیگر قابل استفاده نمی باشد، می توانید آن را به مجموعه تفیکیک سبز بفروشید و یا در صورتی که شما کارخانه دار هستید می توانید پرت های و ضایعات تولید خود را در مجموعه تفکیک سبز به فروش برسانید.

 

خریدار اوراقی استیل و چدن

استیل و چدن از جمله لوازمی است که در ساخت آن آهن و کربن به کار رفته است. بنابراین دارای اجزای ارزشمند و قابل بازیافت مختلفی می باشد. مجموعه تفکیک سبز این قطعات را با قیمتی مناسب از شما خریداری می کند.

 

خرید قطعات ماشین اوراقی

شاید ندانید که خودروهای اوراقی با خودروهای فرسوده متفاوت می باشند. با توجه به قوانین موجود در کشور، خودروهایی که تولید زیر ۱۳۵۷ دارند، در دسته خودروهای اوراقی قرار می گیرند ولی خودروهایی که بنا به دلایلی قابل استفاده نمی باشند، از دسته خودروهای فرسوده حساب می شوند. نحوه بازیافت ماشین های اوراقی بدین صورت است که آن ها را به وسیله بالابرها بر روی یک درب گذاشته و به وسیله دستگاه هوا برش، گیربکس، موتور و دیگر قطعات آن را جدا کرده و تنها بدنه آن باقی می ماند و سپس به اتاق پرسکاری رفته و به ابعاد ۵۰ در ۸۰ تبدیل می شوند. سپس آن را وارد کارخانه ذوب آهن کرده و و قطعات جدا شده را به دیگر مکان های خریدهای اوراقی ماشین می فروشند.

 

خریدار اوراقی لاستیک فرسوده

لاستیک ها دارای اجزای قابل بازیافتی بوده که برای ساخت یک سری از مواد قابل استفاده و یا ارزش می باشد. بنابراین اجزای با ارزش این لاستیک ها جدا شده و تبدیل به مواد کاربردی می گردد. در کارخانه ها این لاستیک ها به روش استاندارد و بدون تولید دود و آلودگی محیط زیست، سوزانده شده و مواد قابل بازیافت آن تفکیک می شود.

 

برای خواندن مقاله خریدار ضایعات فلزی در تهران  اینجا را کلیک نمایید.

خریدار اوراقی میز و صندلی

در ساخت میز و صندلی ها مواد گوناگونی به کار رفته است که هر کدام از آن ها دارای مقادیر مختلفی از انواع مواد با ارزش می باشد. بنابراین این مواد قابل بازیافت بوده و می توان از آن برای تولید مواد اولیه کارخانه جات ها استفاده نمود.

 

خرید اوراقی کولر

کولرها ممکن است به مرور زمان و با استفاده طولانی مدت دچار فرسودگی شده و دیگر قابل استفاده نباشند. ولی از آن جا که در ساخت آن از مواد ارزشمندی همچون آهن، فلز و … به کار رفته است، می توان آن ها را بازیافت نمود.

 

خریدار اوراقی باطری

در ساخت باطری ها موادی به کار رفته اند که پس از فرسایش و سوختن نیز قابل بازیافت می باشند. بنابراین در صورتی که دارای تعداد زیادی باطری سوخته و خراب هستید می توانید به جای دور ریختن آن ها، در مجموعه تفکیک سبز به فروش رسانده تا با بازیافت آن و تبدیل شدن به مواد اولیه به حفظ محیط زیست کمک کرده و از فروش آن نیز درآمدی داشته باشید.

 

خریدار اوراقی درب و پنجره

در ساخت درب و پنجره ها از مواد گوناگونی استفاده شده و هر درب و پنجره ای متریال های خاص خود را دارد. بنابراین در صورتی که درب و پنجره های شما قدیمی شده و یا دچار فرسودگی شده است، می توانید با فروش آن مقداری از هزینه خرید درب و پنجره جدید را جبران نمایید.

 

خریدار اوراقی لوازم اداری

خرید لوازم اداری از سری فعالیت های مجموعه تفکیک سبز می باشد و می توانید به جای دور ریختن لوازم اداری خود اعم از میز و صندلی، کامپیوترهای غیر قابل استفاده و … علاوه بر کمک به حفظ محیط زیست و تامین مواد اولیه، مقداری از هزینه های خرید لوازم نو را جبران نمایید.

 

خریدار اوراقی کابل های ضایعاتی

اوراقی ها و لوازم غیر قابل استفاده بر جای مانده از ضایعات کارخانه های ساخت کابل و همچنین سیم کشی های ساختمان، قابل بازیافت بوده و می توان مس و دیگر قطعات قابل بازیافت آن را جدا کرده و با استفاده از دستگاه های مخصوص آن را تبدیل به مواد ارزشمندی نمود.

 

خریدار اوراقی لوازم خانگی

برخی از لوازم های موجود در خانه که غیر قابل استفاده بوده و فرسوده شده است مانند گاز، یخچال، کولر، کابینت و … را در مجموعه تفکیک سبز به فروش برسانید. این لوازم را می توان در دستگاه های مخصوص بازیافت کرد.

 

خریدار اوراقی قطعات خودرو

خرید قطعات ماشین از جمله نیازهای مجموعه تفکیک سبز می باشد. قطعات خودرو همچون موتور، گیربکس، دینام، تایر و سایر قطعاتی که خراب شده و دیگر قابل استفاده نمی باشند را می توانید به این مجموعه سپرده تا به قطعاتی با ارزش تبدیل شوند.

 

خریدار اوراقی شیرآلات

شیرآلات ها دارای انواع گوناگونی بوده که هر کدام جنس مخصوصی دارند و در ساخت آن متریال های گوناگونی به کار رفته است. برخی از مواد به کار رفته در شیرآلات ها قابل بازیافت بوده و از این رو مجموعه تفکیک سبز آن را خریداری می کند.

 

برای خواندن مقاله خریدار ضایعات در تهران  اینجا را کلیک نمایید.

قیمت خرید اوراقی

لوازم اوراقی دارای انواع گوناگونی بوده که در ساخت آن از مواد و متریال های گوناگونی استفاده شده است. در نتیجه نمی توان قیمت مشخصی را برای هر کدام در نظر گرفت و برای برآورد قیمت آن ها ابتدا باید توسط یک کارشناس بررسی شده و سپس قیمت آن مشخص شود. در صورتی که اوراقی و ضایعات غیر قابل استفاده دارید و به دنبال خریدار و تعیین قیمت آن می باشید، می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با واحد خرید ما تماس گرفته تا کارشناسان ما حدود قیمت را برای شما برآورد کنند.

 

مجموعه تفکیک سبز

مجموعه تفکیک سبز برای حفظ سلامت محیط زیست و تامین مواد اولیه کارخانه ها، تمامی لوازم اوراقی قابل بازیافت شما را با قیمتی مناسب خریداری می کند. این مجموعه دارای تمامی دستگاه ها و تجهیزات بازیافت بوده و مواد غیر قابل استفاده را با استفاده از این دستگاه ها در سریع ترین زمان و بدون آسیب رساندن به محیط زیست، بازیافت کرده و به مواد بارزشی تبدیل نمود. در صورتی که به دنبال خریدار برای لوازم اوراقی و ضایعات خود هستید، مجموعه تفکیک سبز این محصولات را با بهترین شرایط و با مناسب ترین قیمت از شما خریداری می کند.

5/5 - (3 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button