خرید ضایعات سیار

برخی از افراد هنگام پاکسازی خانه خود از وسایل کهنه و قدیمی، به دنبال راهی می گردند تا بتوانند خیلی راحت این وسایل را از زندگی خود دور کنند. از همین رو برخی از شرکت ها هستند که خرید ضایعات را انجام می دهند، افرادی که قصد فروش ضایعات خود را دارند، می توانند بدون دغدغه با چنین شرکت هایی که خریدار ضایعات سیار هستند، ارتباط برقرار کنند و به راحتی وسایل کهنه را از محل زندگی خود دور کنند.

 

ما خریدار همه نوع ضایعات شما به صورت یکجا و نقدی هستیم.

کسب اطلاع از قیمت خرید ضایعات ، همین حالا با ما تماس بگیرید!!

مرکز تخصصی خرید ضایعات سیار در محل

اغلب افرادی که در شهر بزرگ و شلوغ تهران زندگی می کنند، دغدغه پاکسازی خانه از وسایل کهنه و قدیمی خود را دارند و این دغدغه در راستای این است که آنها می گویند، هنگام دور کردن و حمل این وسایل برای فروش به شرکت های خریدار ضایعات باید هزینه زیادی را پرداخت کنند.

ما در این مطلب می خواهیم به همه خوانندگان به خصوص کسانی که در شهر بزرگ تهران زندگی می کنند، بگوییم که مجموعه تفکیک سبز که یک مرکز تخصصی خرید ضایعات سیار در محل است، خدمات ویژه ای به مشتریان خود ارائه می کند.

مرکز خرید و فروش ضایعات سیار در تهران

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

بهترین خریدار ضایعات سیار تفکیک سبز

یکی از علت های رضایتمندی مشتریان از تفکیک سبز، این است که اغلب مشتریان میگویند زمانی که می خواهیم، ضایعات خود را بفروشیم، کسانی که در زمینه ضایعات سیار فعالیت دارند؛ اصلا قیمت خوب و مناسبی در مقابل خریدی که از ما می کنند، پرداخت نمی کنند، اما تفکیک سبز تعرفه ثابتی به عنوان قیمت خرید ضایعات ، قیمت خرید ضایعات سیار دارد.

تفکیک سبز به عنوان خریدار سیار ضایعات به محل زندگی مشتریان می رود، برای این شرکت تفاوتی ندارد؛ که مشتریان در کدام منطقه و شهرک از تهران بزرگ از نظر دور یا نزدیک بودن، زندگی می کنند، در هر صورت تعرفه خاصی دارد و اصلا هزینه گزافی را از مشتریان دریافت نمی کند.

تفکیک سبز که خریدار سیار ضایعات در تهران است، انواع مختلف ضایعات را به صورت یکجا و کلی از مشتریان خریداری می کند و برای او تفاوتی ندارد؛ که ضایعات مشتریان میز و صندلی باشد یا اینکه آهن آلات باشد.

تفکیک سبز یکی از بهترین شرکت هایی است که هنگام خرید، بیشترین قیمت خرید ضایعات سیار در تهران را به مشتریان پرداخت می کند. علاوه بر همه خصوصیات ذکر شده در خصوص مجموعه تفکیک سبز در این مطلب، اکنون از نحوه ارتباط گرفتن مشتریان با شرکت توضیحاتی خواهیم داد.

مزایده فروش ضایعات سیار

یکی از دغدغه های ضشرکت هایی که می خواهند از شر  وسایل قدیمی خود راحت شوند شرکت در مزایده هاست که هم زمان بر است و هم با قیمن نامسب ضایعات در آن به فروش می رسد از این  مجموعه تفکیک سبز این امکان را فراهم کرده است که تمام ضایعات شما را یکجا و به صورت نقدی خریداری کند تا دیگر نیازی نباشد در مزایدهها شرکت کنید.

مشتریان تنها با یک تماس تلفنی با اپراتورهای شرکت می توانند، درخواست خرید ضایعات سیار را داشته باشند و اپراتورها پس از ثبت درخواست مشتریان، در اسرع وقت نیروهای خود را برای خرید ضایعات سیار تهران اعزام می کنند.

این شرکت پس از اعزام نیروهای خود در محل توانایی بسیار بالایی جهت خریدار ضایعات سیار تناژ بالا را دارند و مشتریان هر مقدار ضایعاتی را که داشته باشند، شرکت با قیمت بالا از آنها خریداری می کند.

یکی دیگر از خصوصیات خوب تفکیک سبز پرداخت آنی هنگام مزایده فروش ضایعات سیار به مشتریان است و در همان لحظه هزینه را پرداخت می کند. از دیگر ویژگی های خوب این شرکت خرید انواع فلزات، روغن های سوخته، تجهیزات برقی، انواع ضایعات ماشین آلات و… است و البته پس از خرید برای پاکسازی محیط زیست از اینگونه ضایعات، آنها را تفکیک و بازیافت می کند.

لازم به ذکر است که این شرکت علاوه بر خرید ضایعات و لوازم کهنه افراد، ادارت و همه سازمان ها، وسایل نو آنها را که بنا به هر دلیلی افراد از خرید پشیمان شده اند، با قیمت بسیار بالا و مناسبی خریداری می کند، به گونه ای که مشتریان اصلا ضرر نکنند و از خرید وسایل خود رضایت کامل را داشته باشند.

تفکیک سبز مرکز خرید ضایعات سیار

تفکیک سبز که مرکز خرید ضایعات سیار است، خدمات خاصی به مشتریان ارائه می کند، یکی از خدمات خوب آن  خریدار ضایعات سیار تهران بودن به صورت 24 ساعته است و در تمام طول شبانه روز به مشتریان و در اسرع وقت ارائه خدمت می کند.

از دیگر ویژگی های مجموعه تفکیک سبز، این است که برای راحتی مشتریان خود، خرید و فروش ضایعات سیار را انجام می دهد و افراد برای پاکسازی محل زندگی خود از وسایل کهنه و قدیمی نیازی نیست، هزینه زیادی را پرداخت کنند، زیرا که این مرکز نیروهای خود را برای خرید ضایعات سیار درب منزل اعزام می کند. همچنین تفکیک سبز همواره تلاش می کند تا رضایت کامل مشتریان را جلب کند، این شرکت طی سال های فعالیت خود جزو بهترین خریدار ضایعات سیار از نظر مشتریان شناخته شده است.

مرکز خرید و فروش ضایعات سیار در تهران

جهت مشاوره یا فروش با ما تماس بگیرید

5/5 - (2 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

با ما در تماس باشید

تماس با گروه تفکیک سبز

_

آدرس

تهران ، اتوبان آزادگان ، علی آباد قاجار

Call Now Button